Salt26
Kvinna ·
08 jan, 2013
Bilder* Anatomiska 255, blandade känslor
BröstförstoringHej,
Nu har det gått fem veckor sedan min op. Sedan vecka två har jag mått lite dåligt över storleken, då främst under kläder. Jag hade inga bröst innan op men nu upplever jag de snäppet för stora...Åh, ibland önskar jag att jag hade valt storleken mindre så att jag kunde använda 70C. Jag har, efter mycket provande av behån idag, förstått att jag har 75C.
Jag vågar inte klaga egentligen då jag tycker att de är fina utan kläder men igårkväll drabbades jag av ångest och kunde somna först efter en bra stund....jag är så förvirrad och besviken över mitt val men samtidigt vet jag inte hur det hade sett ut med ett mindre...kanske riktigt knäppt? Mitt inlägg jag har är 0,5 cm mindre än min bröstbredd och efter att ha läst här på forumet funderade jag till och med på 295 då den storleken matchade min bröstbredd men i sista minut kom jag överens med kirurgen om att ta 255.
Jag behöver få mina tankar på annat för just nu går jag och skyler mig och mår lite dåligt. Jag hoppas det vänder snart bara.
Sortera efter
Jagsh
Kvinna ·
11 jan, 2013
Säger som alla andra att de är super fina och inte alls stora!
Är du 74 under brösten ska du ha 65 i underband! Och hade du 75 c blir det 65 E.
Kolla in www.change.com och deras mått.
Din storlek hittar man inte så ofta i Sverige så beställ från England, billigare dessutom!;)www. Bravissmo.com är en bra sida.
Gilla
Linda.W
Kvinna ·
11 jan, 2013
Jag tycker de ser jättefina ut, de passar din kropp och jag upplever inte att de är för stora. de ser naturliga ut. Du är jättefin!
Gilla
Salt26
Kvinna ·
13 jan, 2013
Jen1983, jag är så glad för att vi båda gör framsteg:) Jag har hittat en jättefin, ostoppaf bygelfri behå som ger den storleken på brösten som jag tycker är snyggt. Det enda är att bröstvårtorna syns lite men jag har varit och köpt nipple covers:) det kan jag rekommendera! Mina bröst har verkligen hängt tills sig ordentligt den senaste veckan och det bulliga upptill har lagt sig fint. Jag älskar faktiskt mina nya bröst...tror min rädsla har varit att många skulle märka det och därför har jag inte kunnat njuta av de som jag ville. Vi ska vara tacksamma för att vi har fått välformade bröst och att vi, förhoppningsvis alltid, har haft en bra läkning hittills. Jag skulle nog aldrig operera om de om jag inte var tvungen, den risken vågar jag inte ta speciellt när inplantatet bildat kapsel. Kram på dig,
Jagsh, tack snälla:) Jag börjar acceptera storleken nu:) ska kika på sidan, tack!
LindaW, precis det du skriver får mig att bli lycklig! Jag vill att de ska se naturliga ut och inte för stora:) tack!
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
17 jan, 2013
Hej Salt26! Hur mår du? Har laddat upp fler bilder idag. Är riktigt nöjd med brösten nu :) hoppas du känner detsamma. Brösten har mjuknat rejält nu och jag har t.o.m. Kunnat sova på mage utan problem. Kram :)
Gilla
Jen1983
Kvinna ·
03 feb, 2013
Hej Salt26 :) läste att du är nöjd med brösten nu, så glad för din skull! Vi fick båda resultatet vi önskade. Kolla min tråd "förvrängda bilder". Där ser man hur olika bilderna kan bli..blev lite chockad själv :) Kram
Gilla
Salt26
Kvinna ·
04 feb, 2013
Hej Jen! Ja, efter vecka 6 blev jag så nöjd med storleken och utseendet:) De har nästan lagt sig helt upptill och det var precis det jag var ute efter. Jag kommer lägga upp bilder om ca 3 veckor för då har det gått ca 3 mån efter op.
Dina bröst är så fina, grattis än en gång! Jättebra att du la upp de två bilderna för det visar hur olika brösten ser ut beroende på vinkel. Jag tittade på dina före bilder och du hade minsann bröst innan op. Jag hade knappt en à-kupa och det var nog bra att jag inte valde större:) Kram
Gilla
Lakrits
Kvinna ·
26 dec, 2013
Hej salt26! Jag är bara nyfíken på hur du mår och trivs med dina boobies nu när det gått en tid efter din op? Jag velar med storlek och är rädd att välja för stort. Är du nöjd nu?
Gilla
Salt26
Kvinna ·
26 dec, 2013
Hej:
Jag mår väldigt bra och jag har fått väldigt fina bröst men hade jag gjort om det hade jag defintivt valt ca 200 och valt en låg eller mellanprofil.
Jag har en fyllig 75B.
Lycka till!!
Gilla