diamonds
Kvinna ·
04 dec, 2012
BILDER anatomiska 295 cc
Hej tjejer! :)
Några stycken har bett om bilder på mina bröst och jag tänkte därför lägga ut två bilder nu som hjälp för er som är osäkra på hur storleken kan se ut osv :)
Jag har alltså anatomiska implantat 295 cc. På bilden är de exakt 14 dagar gamla och ni ser även ärren under brösten, ganska färska haha :)
Hoppas bilderna kan ge någon svar på funderingar kring storleken :)!
Sortera efter

diamonds
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jo jag förstår hur du tänker jag blev själv förvirrad och nervös av att så många skriver att några cc försvinner men jag förstår faktiskt inte hur det kan försvinna eftersom det läggs bakom muskeln så trycks ju ens egna bröst fram så förstår inte vart det försvinner..
Men prata med din kirurg om bredden också för när jag provade 295 kändes det bra men sen när jag tänkte på att cc tydligen försvinner ville jag ha ännu mer men då sa min kirurg till mig att bredden på implantaten som var på 295 cc överensstämde med mina egna bröst och att de därför skulle se mest naturligt ut och sen sa han att jag skulle landa på en c kupa och det var det som gjorde mig så säker på att välja 295. Dels för att min magkänsla sa direkt på första konsultationen att det var rätt storlek och dels att han sa som han sa :)
Så jag tycker att du ska prata med kirurgen och fråga vilken storlek du ska ta för att få det resultat du önskar och då kan du ju fråga om cc som försvinner samtidigt, det är sååå svårt det där med att välja storlek men jag kände att allting blir bättre än innan ;) haha!
Gilla

diamonds
Kvinna ·
10 dec, 2012
Jaha okej ja då blir det ju nästan ännu svårare eftersom det skiljer så lite..
Ja jag förstår dig, men vi får hålla tummarna och hoppas att hon svarar snart :) det ska ju kännas 100 % rätt när det väl är dags för operation lixom! Men jag tror att det blir bra vilket du än väljer :) för ibland skiljer det ej så mycket på själva putet heller, det skiljde endast 1 cm på put mellan de två implantaten jag velade emellan.
Ja precis! Det är sjukt hur mycket bröst påverkar hur man ser på sig själv faktiskt när man väl fått sina nya bröst blir det som ens barn typ haha iallafall för mig är kär i dom nu :) förstår inte hur jag kunde leva "bröstlös" så länge!!
Gilla

diamonds
Kvinna ·
10 dec, 2012
Okej ja men då känns det ju nästan som att det egentligen inte spelar någon roll vilka man tar 2 cm är ju ingen skillnad alls.. Lita på din magkänsla :)!
Ja så tänker jag med vad har jag väntat på så länge? Har troligtvis hoppats att de skulle växa av sig själva haha! Jag förstår dig verkligen med längtan!
Nej faktiskt inte alltså de var dubbelt så stora och svullna så de putade ut under armarna och överallt men formen var exakt likadan faktiskt.. Tack! Idag har det gått 27 dagar sen operationen och jag tycker att de ser likadana ut som efter 14 dagar de har inte förändrats alls så jag hoppas att de inte krymper eller förändras tror inte att de är någon svullnad kvar iofs för det skulle kännas konstigt nu är jag ju van...
Gilla

diamonds
Kvinna ·
11 dec, 2012
Hahaha ja samma här men de var ju att vänta på något som aldrig skulle hända :p
Ja jag hoppas det:) bara de inte krymper eller förändras på något dåligt sätt så! Men allt e ju typ bättre än innan så :)
Gilla

diamonds
Kvinna ·
12 dec, 2012
Det var så lite så fråga mer om du kommer på något! Lycka till med storleksval och med dina tuttar!! :) Tack så jätte mycket!! :)
Gilla

Jen1983
Kvinna ·
24 dec, 2012
Hej Diamonds! Nu har jag varit på min op, såå skönt att ha det över. Blev 295 cc för mig ändå, bestämde mig precis före jag gick in i op-salen :) men är riktigt nöjd..hoppas på att de blir lite mindre då svullnaden lagt sig. Alla upplever det så olika..en del skriver att bröstet blir större då muskeln släpper. Nu väntar jag bara på att det onda ska gå över så jag kan börja prova kläder :)
Gilla

diamonds
Kvinna ·
24 dec, 2012
Vad kul, grattis till nya brösten!! :) jo jag har också hört att en del får större medan andra säger mindre, förvirrande! Jag förstår det! Btw dina blev jätte fina! :)
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
24 dec, 2012
Diamonds, tycker ju du har fått kanonresultat! Det vore jätteintressant och hjälpsamt om du har någon bild med typ hela överkroppen :)
Ingen stress!
God jul :)
Gilla

diamonds
Kvinna ·
24 dec, 2012
Tack! :) tänkte precis kolla efter fler bilder att lägga upp, ska fixa några nu :)! Tack detsamma :)!
Gilla

MiniSmultron
Kvinna ·
25 dec, 2012
Jättesnällt, tack :) väntar med spänning!
Gilla

violetta
Kvinna ·
26 mar, 2013
hej jag funderar med på att göra 295 cc men är så tveksam och räd att det komer bli för stort =( .. hur kan jag se dina bilder och se hur dina blev ? mvh violetta
Gilla

diamonds
Kvinna ·
26 mar, 2013
Så fort du blir silvermedlem så kommer du kunna se mina bilder! :) så var aktiv på forumet så kommer du kunna se dem snart!
Gilla