Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

14 maj, 2014

*bilder* Citadell - Perthese 550cc - 3veckor post Op.

Bröstförstoring

Hej flickor! Fortsättning följer som jag sagt att jag skall uppdatera med bilder med jämna mellanrum! Nu är mina nya bästisar hela tre veckor och resultatet allt finare och naturligare! Here we go!! ❤️❤️❤️❤️

37

Sortera efter

Delilah

Kvinna ·

14 maj, 2014

Än en gång, sååå fina! Grattis! De har verkligen fått fin form med en gång och strl ser perfekt ut till din kropp! 550 har jag alltid tyckt låtit "monsterstort" men dina ser helt lagom ut! Gud vad jag längtar till min tur! :)
Gilla

Blondinen

Kvinna ·

14 maj, 2014

Wow, fantastiskt snygga!! Hur har läkprocessen gått, har du haft mycket ont? Hur känns det nu? :) (börjar bli orolig nu när det bara är en månad kvar..) Grattis till riktigt snygga boobs!!!!!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

15 maj, 2014

Ååååå gud vilka vackra bröst förstår att du e sååå himla glad å lycklig grattis gumman kram kram
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Delilah skrev:
Än en gång, sååå fina! Grattis! De har verkligen fått fin form med en gång och strl ser perfekt ut till din kropp! 550 har jag alltid tyckt låtit "monsterstort" men dina ser helt lagom ut! Gud vad jag längtar till min tur! :)
Hahaha! Monsterstort!!! Ja visst låter det stort, men faktiskt så ser det med kläder helt proportionerligt!! Fortfarande inget som inte vet om operationen som sagt ngt eller frågat! Hihihi! Tack för Ferm återigen fina kommentaren! <3 förstår att du längtar!!! Men snartr det din tur o då kommer vi sitta här o beskåda samt beundra dina vackra kompisar! ;-)) det kommer att gå jättefort! Kram ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

* den fina (ska det stå!) jag o ordboken är inte kompisar! :-/
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Blondinen skrev:
Wow, fantastiskt snygga!! Hur har läkprocessen gått, har du haft mycket ont? Hur känns det nu? :) (börjar bli orolig nu när det bara är en månad kvar..) Grattis till riktigt snygga boobs!!!!!
Tack snälla du!! Vet inte om jag ens vågar säga detta, men det har gått fantastiskt bra!! Idag är det tre veckor och jag var med o sprang 5km på tid i tisdags!! ;-) hihi! Först fem dagarna var tuffa med stelhet o värk, svårt att sova men jag tog värktabletterna regelbundet o det funka super! Inställningen är viktig, jag var inställd att det skulle göra ont och då fixar man det! Helt klart värt det o absolut inte så oöverkomligt! Det vore ju konstigt om kroppen inte reagerat på att man sätter in ett kilo där som det inte varit! :-0 hihih du har något roligt att se fram emot o de är super trevliga o kompetenta på kliniken! Åkte själv 40min enkel väg för att få citadell boob o har inte ångrat mig!! Det var helt värt det! Ser att du har mycket egen vävnad o lägger i ganska mycket så du kommer väl också få "monsterstora" boobs som Dalila säger! ;-)) hihih snyggt o lycka till!! Återkom gärna! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Vonkan skrev:
Ååååå gud vilka vackra bröst förstår att du e sååå himla glad å lycklig grattis gumman kram kram
Tack gumman! Känns superbra! Var med på vårruset i tisdags o sprang hela 5km men mina nya kompisar, sluttid 32min o inte det minsta obehagligt!! Hur mår du? Hur är det med värken din? Hoppas det vänt nu!! Kramar! ❤️
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

15 maj, 2014

Hej Ååååå va skönt å höra jag har inte vågat springa än Hihi när opa du dig jag opa mig för 4 månader sen tror du jag kan börja springa lite lugnt på springandet:) Japp jag börja bli människa igen bytte sportbh å de va nog de som gjorde susen;-) men nu har jag bara en så jag måste köpa en till får använda bh om 2 månader :-) hur mår du gumman kram kram
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

15 maj, 2014

Superfina ! Gud vad irriterande det är att alla har olika bestämmelser för allt (bh tid/ träning mm). Jag fick svaret att jag inte får springa på 6månader ! Känns som en evighet !
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

15 maj, 2014

Förresten glömde skriva att du är anledningen till att jag vågar lita på kirurgen och ta 550 också ! Har också tyckt att det låter monsterstort, men jag har både samma längd och vikt som dig och eftersom dina ser så bra ut på dig så hoppas jag på liknande resultat. Fortsätt med uppdateringarna, snälla !
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

15 maj, 2014

Me_2_ de stämmer börjar oxå bli lite smått less på att vänta men väntar hellre än att börja för tidigt så de finns ju risk för att nått kan hända så håll ut gumman snart får vi ;-) kram kram
Gilla

Nasse

Kvinna ·

15 maj, 2014

Än en gång, supersnygga bröst. Kul att det gått så bra för dig. Har ju varit lite kaxig med att jag inte har så ont men idag när jag vaknade och skulle ur sängen var det inte lätt att komma upp. Gjorde skitont. Tog av Bh:n för att gå och duscha och vad såg jag då, jo det blödde lite färskt blod från snittet under bröstet på vä sida, hö bröst ser hur bra ut som helst. Får ringa kliniken idag och fråga men det är nog helt normalt då det bara är dag 3.

Gilla

Anonym användare

15 maj, 2014

Grymt snygga :)

Gilla

Anonym användare

15 maj, 2014

Me_2_ skrev:
Superfina ! Gud vad irriterande det är att alla har olika bestämmelser för allt (bh tid/ träning mm). Jag fick svaret att jag inte får springa på 6månader ! Känns som en evighet !

Konstigt, Patrik har sagt samma sak varje gång jag opererats, ingen löpning på 3 månader.

Gilla

Vonkan

Kvinna ·

15 maj, 2014

Skumt till mig sa han 6 månader :-)
Gilla

Me_2_

Kvinna ·

15 maj, 2014

tin skrev:

Me_2_ skrev:

Konstigt, Patrik har sagt samma sak varje gång jag opererats, ingen löpning på 3 månader.

Men va lustigt ! Jag får fråga igen då på operationsdagen. På konsultationen och i mejlkonversation har han sagt 6 till mig. Är det kanske lite beroende på vad man har för utgångsläge och hur mycket man lägger in ?
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Vonkan skrev:
Hej Ååååå va skönt å höra jag har inte vågat springa än Hihi när opa du dig jag opa mig för 4 månader sen tror du jag kan börja springa lite lugnt på springandet:) Japp jag börja bli människa igen bytte sportbh å de va nog de som gjorde susen;-) men nu har jag bara en så jag måste köpa en till får använda bh om 2 månader :-) hur mår du gumman kram kram
Jag opade mig för tre veckor sedan! Men hade på mig två sport bh och det guppade inte o kändes inte ens obehagligt! Har börjar gymma lite smått med! Ben/rumpa/lår får en omgång då och då! Så skönt att återgå till "noramlen" ;-)! Jag mår bara fin fint! Ibland blir man frågande hur man kan vara så välmående efter ett stort ingrepp, menar att lägga i ett kilo i kroppen och att kroppen faktiskt accepterar det så bra! Helt fantastisk! Nu längtar jag efter att sluta med bröstbandet och den fula uppklippta bh-n! En vecka kvar! Yippi!!! Kram på dig goding! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Me_2_ skrev:
Tack Me_2! Jag tror att jag heller jag egentligen får springa än enligt min klinik, men det var tjejruset och jag skulle gå, men blev så frustrerad på alla som gick så väldigt långsamt så jag börja o springa istället! 5km senare blev jag förvånad över att det gick så lätt!! Inga obehag i brösten (hade två sport-bh-n på) och inget ont!! Hur skönt som helst! Jag tror att man går lyssna på kroppen, är det obehagligt ska man låta bli men nu gick det fin-fint ju! Så nöjd! Hoppas jag kan fortsätta! Hur länge sedan är du Opad o vart? Hur mycket la du i? Kram o ännu en gång tack för den fina komplimangen! ❤️
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

15 maj, 2014

Ååååå tack så jätte mycket nu kom de nästan lite tårar asså du kan inte ana hur jävla dåligt jag mår vet Fan inte va jag ska göra känns bara som jag vill dö :'( ok Ååååå va skönt att du får träna får inte börja springa förrens om två hela månader :-( kram kram på dig med gooding <3
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Me_2_ skrev:
Förresten glömde skriva att du är anledningen till att jag vågar lita på kirurgen och ta 550 också ! Har också tyckt att det låter monsterstort, men jag har både samma längd och vikt som dig och eftersom dina ser så bra ut på dig så hoppas jag på liknande resultat. Fortsätt med uppdateringarna, snälla !
Hihi! Monsterstort ja?!? Eller helt perfekt på rätt form! Tycker inte att det är så gigantiska på mig, det är faktiskt ingen som inte vet om operationen som märkt! Så det ser inte så stort ut i vardagen men visst i bikini så har man en bra hylla!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem