Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

14 maj, 2014

*bilder* Citadell - Perthese 550cc - 3veckor post Op.

Bröstförstoring

Hej flickor! Fortsättning följer som jag sagt att jag skall uppdatera med bilder med jämna mellanrum! Nu är mina nya bästisar hela tre veckor och resultatet allt finare och naturligare! Here we go!! ❤️❤️❤️❤️

37

Sortera efter

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Nasse skrev:

Än en gång, supersnygga bröst. Kul att det gått så bra för dig. Har ju varit lite kaxig med att jag inte har så ont men idag när jag vaknade och skulle ur sängen var det inte lätt att komma upp. Gjorde skitont. Tog av Bh:n för att gå och duscha och vad såg jag då, jo det blödde lite färskt blod från snittet under bröstet på vä sida, hö bröst ser hur bra ut som helst. Får ringa kliniken idag och fråga men det är nog helt normalt då det bara är dag 3.

Tack fina du! Tror nog att det är väldigt vanligt med lite blödningar, är det ljust så är det väldigt ytligt blödning! Vad sa de på kliniken? Ta hand om dig o skynda långsamt! ❤️❤️ Kram
Gilla

Duenna

Kvinna ·

15 maj, 2014

Vonkan skrev:
Ååååå tack så jätte mycket nu kom de nästan lite tårar asså du kan inte ana hur jävla dåligt jag mår vet Fan inte va jag ska göra känns bara som jag vill dö :'( ok Ååååå va skönt att du får träna får inte börja springa förrens om två hela månader :-( kram kram på dig med gooding <3
Men Vonkan, kan du inte träna annat på gymmet så länge? Du kan ju sätta dig på en cykel och trampa (grymt för både förbränning och ben och stuss) eller köra på trappmaskin eller crosstrainern (utan att använda armarna om du inte vill aktivera bröstmusklerna). Det finns ju massor av träning som är både rolig och bra för fettförbränningen som du kan kära i väntan på att du får börja jogga igen.
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

tin skrev:

Grymt snygga :)

Tack fina du! Dina är skitsnygga med! Vältränad och snygg kropp dessutom! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

Vonkan skrev:
Ååååå tack så jätte mycket nu kom de nästan lite tårar asså du kan inte ana hur jävla dåligt jag mår vet Fan inte va jag ska göra känns bara som jag vill dö :'( ok Ååååå va skönt att du får träna får inte börja springa förrens om två hela månader :-( kram kram på dig med gooding <3
Men lilla gumman! Vad är det som står på! Har det inte vänt! Så ledsen för fin skulle! Önskar att det blir bättre för dig! Har du forfarande ont? Styrke Kram! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

15 maj, 2014

*din skull! (Sorry -jag o ordboken är inte vänner!!!)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 maj, 2014

Jag mår så jävla dåligt över min kropp å att jag har gått upp i vikt kan ju inte fatta vad problemet är för jag äter knappt nått å jag rör mig varje dag men absolut inte lika hårt som innan operationen men jag tycker inte de borde ha nån betydelse har gått upp 6 kg å magen är jätte stor tror de e nått fel på mig å min kropp de gör mig så jävla lessen å jag mår så jävla dåligt gråter varje dag för jag vet inte va jag ska ta mig till :'( kram på dig min goding <3
Gilla

Anonym användare

16 maj, 2014

Jättefina! 🙂 Mina fyllde också tre veckor igår men är inte alls lika fina som dina är.

Gilla

Blondinen

Kvinna ·

16 maj, 2014

Vonkan skrev:
Jag mår så jävla dåligt över min kropp å att jag har gått upp i vikt kan ju inte fatta vad problemet är för jag äter knappt nått å jag rör mig varje dag men absolut inte lika hårt som innan operationen men jag tycker inte de borde ha nån betydelse har gått upp 6 kg å magen är jätte stor tror de e nått fel på mig å min kropp de gör mig så jävla lessen å jag mår så jävla dåligt gråter varje dag för jag vet inte va jag ska ta mig till :'( kram på dig min goding <3
Åh vad tråkigt för dig, lider verkligen med dig! :( Om jag var du hade jag faktiskt kollat upp det, det finns hormonstörningar som ger viktuppgång, ffa på magen.. Gå till en vårdcentral och lämna ett blodprov eller nåt! Hoppas verkligen det löser sig för dig, så ska det inte behöva vara :( Styrkekram <3
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 maj, 2014

Tack blondinen de ska jag göra kram kram på dig gooding <3
Gilla

Nasse

Kvinna ·

16 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Nasse skrev:

Än en gång, supersnygga bröst. Kul att det gått så bra för dig. Har ju varit lite kaxig med att jag inte har så ont men idag när jag vaknade och skulle ur sängen var det inte lätt att komma upp. Gjorde skitont. Tog av Bh:n för att gå och duscha och vad såg jag då, jo det blödde lite färskt blod från snittet under bröstet på vä sida, hö bröst ser hur bra ut som helst. Får ringa kliniken idag och fråga men det är nog helt normalt då det bara är dag 3.

Tack fina du! Tror nog att det är väldigt vanligt med lite blödningar, är det ljust så är det väldigt ytligt blödning! Vad sa de på kliniken? Ta hand om dig o skynda långsamt! ❤️❤️ Kram

Pratade med en sköterska igår och hon sa att det var väldigt vanligt med bödningar de första dagarnad. Idag har det även blött från hö bröst. Tycker det värker och sticker i dem, men det är väl som det läker kan jag tänka mig. Sen gör ju blåmärken himla ont också när bh och bröstbandet spänner. Nu har jag fått gnälla lite så efter det och en liten promenad till fiket med min dotter känns det bättre igen.

Ska börja jobba på måndag så det är bara att se positivt på det hela.

Kram på dig och ha en trevlig helg.

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

16 maj, 2014

Isabella88 skrev:

Jättefina! 🙂 Mina fyllde också tre veckor igår men är inte alls lika fina som dina är.

Det tror jag inte på! Det är säkert minst lika fina, sen så har vi alla olika genetiska förutsättningar för läkning! Hur mår du nu tre veckor efter Op? ❤️ Du får också lägga ut lite bilder så får vi se! ❤️ Kram
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

16 maj, 2014

Vonkan skrev:
Men lilla gumman då!! Tycker absolut att du skall kolla upp det, ämnesomsättningsprover! Sen så är kroppen gjord så, få vi är stressade utsöndras stresshormoner som gör att vi spar på allt! Tyvärr! Försök att inte väga dig så mycket, och vila! Låt kroppen komma ner i varv! Har jobbat på obesitasmottagning i många år så detta med övervikt kan jag, sen så ska man ha regelbunden måltidsordning o begränsa måltidsportionen!! Oftas så äter man mer än man tror! Måltidsmåttet är ett sätt, finns på Apoteket för en billig slant! Lycka till! ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

16 maj, 2014

Nasse skrev:

Våga-2014 skrev:
Nasse skrev:

Pratade med en sköterska igår och hon sa att det var väldigt vanligt med bödningar de första dagarnad. Idag har det även blött från hö bröst. Tycker det värker och sticker i dem, men det är väl som det läker kan jag tänka mig. Sen gör ju blåmärken himla ont också när bh och bröstbandet spänner. Nu har jag fått gnälla lite så efter det och en liten promenad till fiket med min dotter känns det bättre igen.

Ska börja jobba på måndag så det är bara att se positivt på det hela.

Kram på dig och ha en trevlig helg.

Oh förstår precis, jag har lätt för blåmärken så jag var ju i princip helt blå runt om och det gjorde jätteont när bröstet redan var svullet som det är, men om jag får trösta dog med ngt så går det fort över! Helt plötsligt mår man superbra, knappt ont o bara njuter! Skönt att du ser fram emot jobbet! Tyckte också att det var roligt att återgå! Trevlig helg på dig med fina! ❤️
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 maj, 2014

Ok va bra ska kolla upp det ringde min läkare i dag så jag kommer få hjälp :-) ska dit den 28 maj stort tack för ditt stora stöd kram kram gumman <3
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

16 maj, 2014

Vonkan skrev:
Ok va bra ska kolla upp det ringde min läkare i dag så jag kommer få hjälp :-) ska dit den 28 maj stort tack för ditt stora stöd kram kram gumman <3
Jättebra! Lycka till nu och försök att släppa det lite nu! Kram ❤️
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

16 maj, 2014

tack goding ja jag försöker men de e inte lätt ser mig själv varje dag tyvärr då blir jag påmind 🙁 kram kram

Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

22 maj, 2014

Här har ni länken till 4v tuttar! Fortfarande välmående och brösten växer o frodas! Imorgon blir det BH-utprovning och jag sover utan något på natten f.o.m i måndags! Överlycklig!! Kram på er! https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/bildcitadell-tuttar-perthese-550cc-4ve
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem