Våga-2014
Kvinna ·
14 maj, 2014
*bilder* Citadell - Perthese 550cc - 3veckor post Op.
BröstförstoringHej flickor! Fortsättning följer som jag sagt att jag skall uppdatera med bilder med jämna mellanrum! Nu är mina nya bästisar hela tre veckor och resultatet allt finare och naturligare! Here we go!! ❤️❤️❤️❤️
Sortera efter
Våga-2014
Kvinna ·
15 maj, 2014
Duenna
Kvinna ·
15 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
15 maj, 2014
Grymt snygga :)
Våga-2014
Kvinna ·
15 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
15 maj, 2014
Vonkan
Kvinna ·
16 maj, 2014
Anonym användare
16 maj, 2014
Jättefina! 🙂 Mina fyllde också tre veckor igår men är inte alls lika fina som dina är.
Blondinen
Kvinna ·
16 maj, 2014
Vonkan
Kvinna ·
16 maj, 2014
Nasse
Kvinna ·
16 maj, 2014
Än en gång, supersnygga bröst. Kul att det gått så bra för dig. Har ju varit lite kaxig med att jag inte har så ont men idag när jag vaknade och skulle ur sängen var det inte lätt att komma upp. Gjorde skitont. Tog av Bh:n för att gå och duscha och vad såg jag då, jo det blödde lite färskt blod från snittet under bröstet på vä sida, hö bröst ser hur bra ut som helst. Får ringa kliniken idag och fråga men det är nog helt normalt då det bara är dag 3.
Pratade med en sköterska igår och hon sa att det var väldigt vanligt med bödningar de första dagarnad. Idag har det även blött från hö bröst. Tycker det värker och sticker i dem, men det är väl som det läker kan jag tänka mig. Sen gör ju blåmärken himla ont också när bh och bröstbandet spänner. Nu har jag fått gnälla lite så efter det och en liten promenad till fiket med min dotter känns det bättre igen.
Ska börja jobba på måndag så det är bara att se positivt på det hela.
Kram på dig och ha en trevlig helg.
Våga-2014
Kvinna ·
16 maj, 2014
Jättefina! 🙂 Mina fyllde också tre veckor igår men är inte alls lika fina som dina är.
Våga-2014
Kvinna ·
16 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
16 maj, 2014
Än en gång, supersnygga bröst. Kul att det gått så bra för dig. Har ju varit lite kaxig med att jag inte har så ont men idag när jag vaknade och skulle ur sängen var det inte lätt att komma upp. Gjorde skitont. Tog av Bh:n för att gå och duscha och vad såg jag då, jo det blödde lite färskt blod från snittet under bröstet på vä sida, hö bröst ser hur bra ut som helst. Får ringa kliniken idag och fråga men det är nog helt normalt då det bara är dag 3.
Pratade med en sköterska igår och hon sa att det var väldigt vanligt med bödningar de första dagarnad. Idag har det även blött från hö bröst. Tycker det värker och sticker i dem, men det är väl som det läker kan jag tänka mig. Sen gör ju blåmärken himla ont också när bh och bröstbandet spänner. Nu har jag fått gnälla lite så efter det och en liten promenad till fiket med min dotter känns det bättre igen.
Ska börja jobba på måndag så det är bara att se positivt på det hela.
Kram på dig och ha en trevlig helg.
Vonkan
Kvinna ·
16 maj, 2014
Våga-2014
Kvinna ·
16 maj, 2014
Vonkan
Kvinna ·
16 maj, 2014
tack goding ja jag försöker men de e inte lätt ser mig själv varje dag tyvärr då blir jag påmind 🙁 kram kram
Våga-2014
Kvinna ·
22 maj, 2014