Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
indianen92 profilbild

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

*bilder* Cosmo-bröst 250cc brons & silverbilder 5 veckor

Bröstförstoring

Cosmo bröst 5 veckor gamla, 250 cc bakom muskeln. Jag är väldigt nöjd med storleken och den mesta svullnaden har lagt sig och dom blir finare och finare för var dag som går. 

Hade en mindre depressionsperiod ca 1 vecka efter op som pågick i kanske 2 veckor, fråga mig inte varför..

Men nu är jag bara otroligt glad och så stolt över mina nya bröst som bästa cosmo har gett mig!!

om någon har frågor eller någonting så är det bara att fråga på, jag är ärlig och öppen med allt kring min operation och hjälper mer än gärna er som har en operation som väntar :).

62

Sortera efter

winonaryder

Kvinna ·

30 dec, 2014

Superfina! Blir så himla avis på er som kan ha små implantat med 200-nånting cc så himla fint  😎

Gilla

Bläckpennan

Kvinna ·

30 dec, 2014

Jättefina! Vad är det för fin bh du har på dig där? 🙂

Gilla

9April

Man ·

30 dec, 2014

Jättesnygga! Bästa kirurgen;-)
Gilla

Vkac

Kvinna ·

30 dec, 2014

Verkligen jättesnygga bröst! Förstår att du är nöjd!
Gilla

Anonym användare

30 dec, 2014

Guuud vad fina! Perfekt storlek ju!! :)

Gilla

slk

Kvinna ·

30 dec, 2014

Supersnygga! Grattis =)
Gilla

anna_93

Kvinna ·

30 dec, 2014

Jättesnygga bröst!! Något liknande vill jag med ha. Så skönt å se, känner mig bara mer och mer säker på att Cosmo är rätt kirurg för mig :) har bokad konsultation den 14 jan och du och jag har ungefär samma i vikt och längd. Vilka implantat diskuterade du och cosmo innan du valde 250cc? Hur känner du nu 5 v senare, något du hade velat göra annorlunda ang storlek och projektion? :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

30 dec, 2014

Ååååå va snygga passar din kropp perfekt skulle oxå vilja vara smal :(avis på alla kram kram gumman
Gilla

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

Tack så jättemycket hörrni!! Har gjort hela operationen i hemlighet och döljer dom just för tillfället i stora tjocktröjor för att ingen ska se. Så känns bra med lite uppmärksamhet och komplimanger här från er!! Massa tack och kramar till er!! <3
Gilla

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

anna_93 skrev:
Jättesnygga bröst!! Något liknande vill jag med ha. Så skönt å se, känner mig bara mer och mer säker på att Cosmo är rätt kirurg för mig :) har bokad konsultation den 14 jan och du och jag har ungefär samma i vikt och längd. Vilka implantat diskuterade du och cosmo innan du valde 250cc? Hur känner du nu 5 v senare, något du hade velat göra annorlunda ang storlek och projektion? :)
Tack!! <3 Vi diskuterade inte så mycket ang storlek då jag redan hade bestämt mig för denna storleken innan jag kom på konsultationen. Jag sa vad jag ville ha och han tyckte det lät bra. Dock bestämde vi att jag skulle ha perthese på konsultationen, men några veckor innan operation ångrade jag mig och bad om mentor istället och det gick bra. Nej jag skulle inte ändrat någonting om jag kunde gå tillbaka. Peter gör verkligen fina bröst, det är inget snack om saken, så vad du än väljer så kommer han göra det fint. Jag har fått åka till honom 4 gånger under 5 veckor då jag gjorde en miss med tejpen och bh-n man ska ha på sig, och han blev verkligen sur på mig att jag slarvat vilket bara visar hur extremt noggrann han är med att han ska minsann bara göra fina bröst.
Gilla

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

Bläckpennan skrev:

Jättefina! Vad är det för fin bh du har på dig där? 🙂

Tack! <3 Den svarta spets toppen är faktiskt från VILA, eller vero moda.. Någon av dom iaf :)
Gilla

Bläckpennan

Kvinna ·

30 dec, 2014

indianen92 skrev:
Bläckpennan skrev:

Jättefina! Vad är det för fin bh du har på dig där?🙂

Tack! <3 Den svarta spets toppen är faktiskt från VILA, eller vero moda.. Någon av dom iaf :)

Jahaa, tack! :D <3

Gilla

anna_93

Kvinna ·

30 dec, 2014

Okej, Gud va skönt att inte behöva vela mellan storlekar... Jag håller ju på att bli galen ;) men vad jag har läst mig till då verkar Peter veta vad han pratar om och ge raka och ärliga svar på konsultationen. Vad är det för skillnad på Perthese och mentor? Vad fick dig att ändra dig? :)
Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

30 dec, 2014

Super snygga! Har du ej berättat för någon ? Hur länge har du varit sjukskriven ?
Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

30 dec, 2014

Super snygga! Har du ej berättat för någon ? Hur länge har du varit sjukskriven ?
Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

30 dec, 2014

Vad fick du betala ? Fått ja av landstinget men funderar på citadell kliniken !
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

30 dec, 2014

så fina!
Gilla

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

Tuttlös 2014 skrev:
Var sjukskriven 5 arbetsdagar, jag har bara berättat för min mamma och min pojkvän :).
Gilla

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

Tuttlös 2014 skrev:
Vad fick du betala ? Fått ja av landstinget men funderar på citadell kliniken !
Fick betala 42000:-
Gilla

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

anna_93 skrev:
Okej, Gud va skönt att inte behöva vela mellan storlekar... Jag håller ju på att bli galen ;) men vad jag har läst mig till då verkar Peter veta vad han pratar om och ge raka och ärliga svar på konsultationen. Vad är det för skillnad på Perthese och mentor? Vad fick dig att ändra dig? :)
Den enda skillnaden jag vet är att perthese är det implantat som ger det absolut naturligaste resultatet och också de mjukaste brösten. Är nog ett väldigt bra val om man vill göra lite större implantat, men jag tänkte att eftersom jag bara ska lägga i 250(vilket verkar klassas som litet här på pof) så ville jag ha mentor så de skulle bli lite mer "form" på dom. Valde den mjukaste varianten av mentor , COH 1 heter det och dom är redan supermjuka och gosiga, så jag valde ändå rätt känner jag :).
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem