Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
indianen92 profilbild

indianen92

Kvinna ·

30 dec, 2014

*bilder* Cosmo-bröst 250cc brons & silverbilder 5 veckor

Bröstförstoring

Cosmo bröst 5 veckor gamla, 250 cc bakom muskeln. Jag är väldigt nöjd med storleken och den mesta svullnaden har lagt sig och dom blir finare och finare för var dag som går. 

Hade en mindre depressionsperiod ca 1 vecka efter op som pågick i kanske 2 veckor, fråga mig inte varför..

Men nu är jag bara otroligt glad och så stolt över mina nya bröst som bästa cosmo har gett mig!!

om någon har frågor eller någonting så är det bara att fråga på, jag är ärlig och öppen med allt kring min operation och hjälper mer än gärna er som har en operation som väntar :).

62

Sortera efter

Tuttlös 2014

Kvinna ·

30 dec, 2014

Vad bra! Var supernöjd !
Gilla

anna_93

Kvinna ·

02 jan, 2015

Jaha okej. Det låter vettigt :) tack så jättemycket för bra svar! :)
Gilla

Louise_

Kvinna ·

02 jan, 2015

Dina bröst är jättefina och passar verkligen din kropp. Jag ska också operera mig på Citadell, men av Helena istället. Jag är väldigt velig när det gäller storlek, först tyckte jag 250 var bra, men nu vet jag inte om jag ska ta 300 istället. Jag är smal i mig själv, men inte så jätteliten utan har S/36 i kläder och 75 A i BH (egentligen 70B, men fyller inte ut varken A eller B). Jag undrar hur stora bröst du hade innan operationen? Hur många cc. Jag vill nämligen ha ett liknande resultat :) 

Gilla

knasen91

Kvinna ·

03 jan, 2015

anna93: Du & jag ska på konsultation hos Peter samma dag:D Ska du också till Malmö? Vad spännande! Jag längtar så, efter så många år är det äntligen dags(a)

Gilla

indianen92

Kvinna ·

05 jan, 2015

Louise_ skrev:

Dina bröst är jättefina och passar verkligen din kropp. Jag ska också operera mig på Citadell, men av Helena istället. Jag är väldigt velig när det gäller storlek, först tyckte jag 250 var bra, men nu vet jag inte om jag ska ta 300 istället. Jag är smal i mig själv, men inte så jätteliten utan har S/36 i kläder och 75 A i BH (egentligen 70B, men fyller inte ut varken A eller B). Jag undrar hur stora bröst du hade innan operationen? Hur många cc. Jag vill nämligen ha ett liknande resultat :) 

Hej! Det med storlek är ju lite knepigt men jag är otroligt nöjdes mitt val av 250 cc iaf:). Jag vet inte vad jag kan jämföra mina före-bröst med i cc. Men kunde ha 70b på bh men egentligen hade jag nog en typisk a-kupa. Jag har en före-bild i mina gallerier om du vill kika och jämföra :).
Gilla

Nieve

Kvinna ·

05 jan, 2015

Åh! Verkligen superfina! Precis sådan storlek vill jag också ha, inte övedrivet stora! De är perfekta! 😀

Gilla

Asirnas

Kvinna ·

05 jan, 2015

Grattis! :D PAssar jättefint till din kropp! :)

Gilla

Elita

Kvinna ·

05 jan, 2015

Så himla fin dom blev :D

Gilla

Louise_

Kvinna ·

11 jan, 2015

Jag tror våra förebröst var ganska lika i volym, dina ser kanske till och med lite större ut. Tycker du att det blev en stor skillnad visuellt med kläder på? Det blev en riktigt naturlig förstoring och det ser väldigt smakfullt ut till din kropp. Grattis till dina nya bröst :)

Gilla

indianen92

Kvinna ·

12 jan, 2015

Louise_ skrev:

Jag tror våra förebröst var ganska lika i volym, dina ser kanske till och med lite större ut. Tycker du att det blev en stor skillnad visuellt med kläder på? Det blev en riktigt naturlig förstoring och det ser väldigt smakfullt ut till din kropp. Grattis till dina nya bröst :)

Tusen tack!! Nej det ser inte det minsta stort ut i kläder, utan helt perfekt och normalt. Ingen har märkt det eller reageratpå det påmitt jobb. vissa av mina kompisar har inte ens sett det. Mycket enkla att dölja, men också mycke lätta att framhäva om man så vill det. Storleken är faktiskt helt perfekt. Jag springer, rider, dansar och motionerar för fullt och de är inte det minsta ivägen eller tunga :).

Gilla

Snuttboll

Kvinna ·

12 jan, 2015

Alltså spetstoppen, så jävla snygg! Var det länge sedan du köpte den?

Gilla

indianen92

Kvinna ·

12 jan, 2015

Snuttboll skrev:

Alltså spetstoppen, så jävla snygg! Var det länge sedan du köpte den?

nej ca6 veckor sedan, från vila eller vero moda :)

Gilla

bigaboobs

Kvinna ·

12 jan, 2015

Så fina bröst :) Föstår du är nöjd. ser toppen ut.  Och bhn ska vi inte tala om. Den e grymt snygg. Köpt var?? :)

Gilla

mimi

Kvinna ·

12 jan, 2015

Verkligen jätte fina boobies! :) Och bh:n var super fin med haha.

Gilla

indianen92

Kvinna ·

12 jan, 2015

bigaboobs skrev:

Så fina bröst :) Föstår du är nöjd. ser toppen ut. Och bhn ska vi inte tala om. Den e grymt snygg. Köpt var?? :)

tusen tack! från vero moda eller vila :)

Gilla

pmsnordjylland

Kvinna ·

12 jan, 2015

Så snygge. Du skal da være model.

Har læst mange også i Danmark bliver lidt pepri efter op. Måske smerter og man kan ikke gøre alle ting som vanligt. Men det går over igen.

Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

16 jan, 2015

Nu har jag bokat tid hos Cosmo! Är du nöjd med dina? Hur lång är du ? Vikt ? Jag vill göra som dina !!!! Ska dit 13 feb på samtal !!!! Jippi !!!!!!!!
Gilla

indianen92

Kvinna ·

16 jan, 2015

Tuttlös 2014 skrev:
Nu har jag bokat tid hos Cosmo! Är du nöjd med dina? Hur lång är du ? Vikt ? Jag vill göra som dina !!!! Ska dit 13 feb på samtal !!!! Jippi !!!!!!!!

Jag är SUPER nöjd! Älskar dom om man får lov att säga det :). Jag är ca 163-164 och väger mellan 53-55 kg. Åh Lycka till!!!
Gilla

SMF86

Kvinna ·

16 jan, 2015

Wow vilka snygga bröst! Jag blir nästan lite avis haha! ;)

Gilla

Tuttlös 2014

Kvinna ·

17 jan, 2015

När du valde runda precis som jag oxå vill. Behöver man då ha det där skärpet över oxå ett par veckor eller ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem