indianen92
Kvinna ·
30 dec, 2014
*bilder* Cosmo-bröst 250cc brons & silverbilder 5 veckor
BröstförstoringCosmo bröst 5 veckor gamla, 250 cc bakom muskeln. Jag är väldigt nöjd med storleken och den mesta svullnaden har lagt sig och dom blir finare och finare för var dag som går.
Hade en mindre depressionsperiod ca 1 vecka efter op som pågick i kanske 2 veckor, fråga mig inte varför..
Men nu är jag bara otroligt glad och så stolt över mina nya bröst som bästa cosmo har gett mig!!
om någon har frågor eller någonting så är det bara att fråga på, jag är ärlig och öppen med allt kring min operation och hjälper mer än gärna er som har en operation som väntar :).
Sortera efter
Tuttlös 2014
Kvinna ·
30 dec, 2014
anna_93
Kvinna ·
02 jan, 2015
Louise_
Kvinna ·
02 jan, 2015
Dina bröst är jättefina och passar verkligen din kropp. Jag ska också operera mig på Citadell, men av Helena istället. Jag är väldigt velig när det gäller storlek, först tyckte jag 250 var bra, men nu vet jag inte om jag ska ta 300 istället. Jag är smal i mig själv, men inte så jätteliten utan har S/36 i kläder och 75 A i BH (egentligen 70B, men fyller inte ut varken A eller B). Jag undrar hur stora bröst du hade innan operationen? Hur många cc. Jag vill nämligen ha ett liknande resultat :)
knasen91
Kvinna ·
03 jan, 2015
anna93: Du & jag ska på konsultation hos Peter samma dag:D Ska du också till Malmö? Vad spännande! Jag längtar så, efter så många år är det äntligen dags(a)
indianen92
Kvinna ·
05 jan, 2015
Dina bröst är jättefina och passar verkligen din kropp. Jag ska också operera mig på Citadell, men av Helena istället. Jag är väldigt velig när det gäller storlek, först tyckte jag 250 var bra, men nu vet jag inte om jag ska ta 300 istället. Jag är smal i mig själv, men inte så jätteliten utan har S/36 i kläder och 75 A i BH (egentligen 70B, men fyller inte ut varken A eller B). Jag undrar hur stora bröst du hade innan operationen? Hur många cc. Jag vill nämligen ha ett liknande resultat :)
Nieve
Kvinna ·
05 jan, 2015
Åh! Verkligen superfina! Precis sådan storlek vill jag också ha, inte övedrivet stora! De är perfekta! 😀
Asirnas
Kvinna ·
05 jan, 2015
Grattis! :D PAssar jättefint till din kropp! :)
Elita
Kvinna ·
05 jan, 2015
Så himla fin dom blev :D
Louise_
Kvinna ·
11 jan, 2015
Jag tror våra förebröst var ganska lika i volym, dina ser kanske till och med lite större ut. Tycker du att det blev en stor skillnad visuellt med kläder på? Det blev en riktigt naturlig förstoring och det ser väldigt smakfullt ut till din kropp. Grattis till dina nya bröst :)
indianen92
Kvinna ·
12 jan, 2015
Jag tror våra förebröst var ganska lika i volym, dina ser kanske till och med lite större ut. Tycker du att det blev en stor skillnad visuellt med kläder på? Det blev en riktigt naturlig förstoring och det ser väldigt smakfullt ut till din kropp. Grattis till dina nya bröst :)
Tusen tack!! Nej det ser inte det minsta stort ut i kläder, utan helt perfekt och normalt. Ingen har märkt det eller reageratpå det påmitt jobb. vissa av mina kompisar har inte ens sett det. Mycket enkla att dölja, men också mycke lätta att framhäva om man så vill det. Storleken är faktiskt helt perfekt. Jag springer, rider, dansar och motionerar för fullt och de är inte det minsta ivägen eller tunga :).
Snuttboll
Kvinna ·
12 jan, 2015
Alltså spetstoppen, så jävla snygg! Var det länge sedan du köpte den?
indianen92
Kvinna ·
12 jan, 2015
Alltså spetstoppen, så jävla snygg! Var det länge sedan du köpte den?
nej ca6 veckor sedan, från vila eller vero moda :)
bigaboobs
Kvinna ·
12 jan, 2015
Så fina bröst :) Föstår du är nöjd. ser toppen ut. Och bhn ska vi inte tala om. Den e grymt snygg. Köpt var?? :)
mimi
Kvinna ·
12 jan, 2015
Verkligen jätte fina boobies! :) Och bh:n var super fin med haha.
indianen92
Kvinna ·
12 jan, 2015
Så fina bröst :) Föstår du är nöjd. ser toppen ut. Och bhn ska vi inte tala om. Den e grymt snygg. Köpt var?? :)
tusen tack! från vero moda eller vila :)
pmsnordjylland
Kvinna ·
12 jan, 2015
Så snygge. Du skal da være model.
Har læst mange også i Danmark bliver lidt pepri efter op. Måske smerter og man kan ikke gøre alle ting som vanligt. Men det går over igen.
Tuttlös 2014
Kvinna ·
16 jan, 2015
indianen92
Kvinna ·
16 jan, 2015
SMF86
Kvinna ·
16 jan, 2015
Wow vilka snygga bröst! Jag blir nästan lite avis haha! ;)
Tuttlös 2014
Kvinna ·
17 jan, 2015