Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Bilder före/efter byte från 500 till 695 skillnad?

Bröstförstoring

Hej! Då var operationen klar..inte alls ont, förutom att det svider från snitten.. Byta implantat från 500cc mentor hp till allergan 695cc uhp.. Alltså har jag gått upp 195cc.. Jag trodde att jag skulle känna/se en större skillnad om jag ska vara ärlig.. Jag kan fortfarande ha 70G som innan, hur är det möjligt?:P Det här "ploppet" kommer väl inte efter ett byte? Det är ju redan uttöjt menar jag... Nä nu ska jag vara jävligt nöjd! Punkt slut! Fortsätter jag att tänka på brösten nu så kommer jag ärligt talat gå till en psykolog och kanske börja i någon terapi... Hur som helst, ville mest visa er :-) Kram!

25

Sortera efter

magda

magda

Man ·

Tycker dina tuttar är perfekta
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

de ser bra mycke större ut nu än förut ju! snygga ;)

Gilla
zuperzero

zuperzero

Kvinna ·

Ser lyckat ut! Grattis! 🙂

Gilla
bröstkorregering

bröstkorregering

Kvinna ·

Jätte fina
Gilla
bröstkorregering

bröstkorregering

Kvinna ·

Ska med byta implantat hos Jörg den 25/3
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack alla! Men finns det någon som kan förklara hur jag kan ja samma bh storlek trots att jag gått upp 195cc? :P Trodde jag skulle gå upp minst till H.. Bröstkorrigering: ja jag såg det. Spännande! :) hoppas få se före efter bilder från dig med:)
Gilla
bröstkorregering

bröstkorregering

Kvinna ·

Jörg sa till mig att när jag byter så kommer det inte bli en stor skillnad på storleken då fickan redan är öppen o formad inte som en första op, kanske df du har samma st nu. Men är brösten svullna som första op:n du gjorde ? Har du tortyr bh på dig? Eller bröstband?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nej ingen tortyr eller bröstband, vanlig bh eftersom Jag tidigare gjort bröstlyft.. Hmm låter konstigt, 195cc är ju alltid 195cc Aja.. Det blir nog bra.. Bara så förvånad :P
Gilla
bröstkorregering

bröstkorregering

Kvinna ·

Förstår dig blev oxå lite chockad när han sa så iomed jag ska byta från 580 till 745cc :/ men men som du säger det blir bog jättebra :)
Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

SÅ JÄVLA SNYGGA! ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack duenna!!! Och... Detsamma
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

:D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Var inte alls ont idag iheller.. Men shit vad brösten låter! Jätte mycket luftbubblor, haha! Gjorde ju fettsugning av hakan igår också, så jag har världens fulaste gördel/mössa som jag ska ha dygnet runt 1 vecka och därefter 1 vecka på natten... Jag måste ut med hunden nu.. Ska gömma mig under en huva så gott det går och titta ner i marken! Haha :P Före o efter bilder kommer om en vecka.. Är sjukt svullen nu, och BLÅ...
Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

Haha jag fick typ som ett fisljud från sidan av bröstet, mot armhålan, innan. Skrattade rätt mkt åt mig själv :p ser fram emot före och efterbilder! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Haha precis! Låter högt också! :D Ser också fram emot dina bilder ;-) om du tänker visa :) kram.
Gilla
Duenna

Duenna

Kvinna ·

Tänkte inte visa först men kanske kommer upp ngn bild när de ser finare ut haha. :) åh nu fes huden igen haha!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ha ha ha! Min med :D
Gilla
Tutt-lillan

Tutt-lillan

Kvinna ·

Alltså 500 var snyggt på dig men 695 var helt jävla otroligt vackert!!! ❤️ Fantastiskt :))
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Haha tack så mycket!!! Glad jag blir :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jättefint!! Hoppas du blir nöjdare denna gången! :) det gör mkt att byta till uhp.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem