Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Bilder före/efter byte från 500 till 695 skillnad?

Bröstförstoring

Hej! Då var operationen klar..inte alls ont, förutom att det svider från snitten.. Byta implantat från 500cc mentor hp till allergan 695cc uhp.. Alltså har jag gått upp 195cc.. Jag trodde att jag skulle känna/se en större skillnad om jag ska vara ärlig.. Jag kan fortfarande ha 70G som innan, hur är det möjligt?:P Det här "ploppet" kommer väl inte efter ett byte? Det är ju redan uttöjt menar jag... Nä nu ska jag vara jävligt nöjd! Punkt slut! Fortsätter jag att tänka på brösten nu så kommer jag ärligt talat gå till en psykolog och kanske börja i någon terapi... Hur som helst, ville mest visa er :-) Kram!

25

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Tack!! Ja jag är nöjd så länge de håller sig såhär:) men orolig att samma sak händer igen, att de sjunker alltså... Har dina ändrats något efter bytet?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja de är ju närmre varann nu för jag har bredare implantat. Sen har jag ju inte ont vilket är såå skönt:) mitt högra bröst har redan åkt ner och lagt sig där det ska men vänster är lite segare och kör med massage för att det ska tryckas ner mer. Orolig att jag ska behöva korrigera bröstvecket bara, vill verkligen inte operera mig igen:/ så jag hoppas de funkar..
Gilla
Mangogo

Mangogo

Kvinna ·

Runda och fina!! :)

Ser ut som att även om du kan ha samma BH så får du lite mer klyfta va? :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack!:-) Ja det får jag, nästan för mycket.. Väldigt thigt sitter dem. fast de var dem innan bytet också.
Gilla
Kluring

Kluring

Kvinna ·

Verkligen sjukt snygga. Dina är perfekta i mina ögon!! 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem