Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ivychanel profilbild

ivychanel

Kvinna ·

25 okt, 2013

Bilder! Gerlee-bröst 450cc

Bröstförstoring
På bilderna är mina bröst ungefär 16 dagar, vad tycker ni? Jag är väldigt nöjd trots att det inte har gått så lång tid än!
30

Sortera efter

Smulis

Kvinna ·

25 okt, 2013

Ok då förstår jag! Jag provade olika från 250-400, tror 350 hade räckt men vi har beslutat 400 så jag går på den större som jag gillade mycket. Kommer dock ha 375 i mitt ena som är mindre förmodligen. De testar vad som blir bäst, antingen 375/400 eller 400/425. Eller om det ser bra ut så får de samma stl. Jag har en bild från utprovningen med 400 (vit sportbh), tycker det ser naturligt o fint ut så hoppas på nåt liknande. Vill med ha så naturligt som möjligt i slutändan...
Gilla

Smulis

Kvinna ·

25 okt, 2013

KusinVitamin skrev:
ivychanel skrev:
alltså när man provar implantaten känns de som om de blir vääldigt fylligt upptill, och lite konstig form på dom, så det kan du bortse ifrån. annars tycker jag att det stämde rättså bra. men man vänjer sig väldigt snabbt vid sina nya bröst, så jag skulle säga som dom flesta; ta den större storleken ifall du velar mellan t.ex 375-400. tror man glömmer hur man faktiskt såg ut INNAN man opererade sig, och känner att "jag HADE ju kunnat ha ännu större..."
Vad lustigt, mina blev inte alls fylliga upptill när jag provade inplantat :S Kanske jag fick prova anatomiska? Men han pratade bara om hp..
Tyckte inte heller de kändes fylliga upptill, ska med ha hp för nu är jag helt tom upptill...
Gilla

ivychanel

Kvinna ·

25 okt, 2013

ja kanske för att det var anatomiska.. jag vet inte, tyckte bara det kändes som en konstig form när jag provade, väl i bröstet känns det bra! mina har sjunkit ner rätt mkt på bara 19 dagar, hoppas inte dom sjunker ner aaallltför mycket bara, men hellre det än tvärtom iaf!
Gilla

KusinVitamin

Kvinna ·

25 okt, 2013

Smulis: Ja det blir nog bra :) Får nog se det som en riktilinje men det är ju bra att ha nåt att gå efter iaf! Jag hade ju knappt nåt innan så jag behövde ju också fylla ut lite.                                                                                                                                                                                                              Ivychanel: Det kanske skiljer sig pga brösten också vad vet jag :) Glad att du är nöjd du iaf! Haha å jag som vill att mina ska sjunka ned mer ;)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

25 okt, 2013

Jag har ju liiite innan iaf, även om det inte är mycket :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

27 okt, 2013

TS, hur går det med tuttarna? Känns de bra och utvecklas som du tänkt/hoppas?

Börjar se fram emot min op sjukt mycket nu! När jag äntligen landat i beslutet och att faktiskt ta tag i det....ska bli sååå skönt och hoppas de blir så fina som dina så jag kan bli nöjd!
Gilla

Molle1981

Kvinna ·

27 okt, 2013

Har också gjort hos gerlee...är jättenöjd hittills...och som många säger, tvekar du på storlek så gå på den större!!! Jag skulle haft 325-350 men när jag väl kom på operationsdagen ändrade vi och det slutade med 425 vilket jag e sååå glad att jag tog!!!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

28 okt, 2013

Nä jag är inte tveksam på storlek, har redan gått upp till mer än jag först hade tänkt. Var inne på 300 och MAX 325 cc, men nu ska jag lägga in 400 cc så det får gott och väl räcka! 👍
Gilla

Smulis

Kvinna ·

28 okt, 2013

Molle1981 skrev:
Har också gjort hos gerlee...är jättenöjd hittills...och som många säger, tvekar du på storlek så gå på den större!!! Jag skulle haft 325-350 men när jag väl kom på operationsdagen ändrade vi och det slutade med 425 vilket jag e sååå glad att jag tog!!!

Kul att kika på alla dina bilder! Vilken skillnad på dag ett och tio, de har ju verkligen växt jättemycket! Måste kännas märkligt att de bara ökar i storlek under så få dagar? Jättefina har de blivit!
Gilla

Molle1981

Kvinna ·

28 okt, 2013

Tack!!! Ja jag e verkligen supernöjd och de har verkligen ändrat sig på bara tio dagar...svullnaden har lagt sig en del och fått mer underpol! Det e häftigt att de även blivit större!!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem