momo88
Kvinna ·
27 mar, 2011
Bilder på 345/320 cc
BröstförstoringHej!
Nu har jag lagt upp lite bilder i min profil på hur brösten utvecklats sen operationen. De senast tagna bilderna är från tio dagar efter open. Jag måste säga att jag redan är supernöjd, vill bara ha lite mer markerat bröstveck och att alla jobbiga skavsår och röda prickar som jag fått ska försvinna =)
Sortera efter
momo88
Kvinna ·
13 apr, 2011
Anonym användare
25 apr, 2011
Hej! Jag har en fråga till er som har gjort op på Citadellkliniken!
Jag ska göra en bröst op den 16:e aug och undrar hur mycket tortyren syns genom kläderna?? Tänkte på sommarkläder osv.
Hoppas jag snart blir silvermedlem så jag kan se era nya boobs! :)
Kram
Malin88
Kvinna ·
25 apr, 2011
Jag ska göra en bröst op den 16:e aug och undrar hur mycket tortyren syns genom kläderna?? Tänkte på sommarkläder osv.
Kram
det går typ inte ha några kläder med tortyren utan o synas. för man har ett bröstband som går upp mot nyckelbenen nästan. syns tom i tshirt :S så jag hade alltid scarfs o sånt om jag skulle nånstans. sen blir brösten väldigt spetsiga när de trycks ner av bandet så ajg hade en vanlig bh över tortyren så de inte va så trekantigt :)
tinkerbell1
Kvinna ·
25 apr, 2011
Kram
det går typ inte ha några kläder med tortyren utan o synas. för man har ett bröstband som går upp mot nyckelbenen nästan. syns tom i tshirt :S så jag hade alltid scarfs o sånt om jag skulle nånstans. sen blir brösten väldigt spetsiga när de trycks ner av bandet så ajg hade en vanlig bh över tortyren så de inte va så trekantigt :)
Oh my god!😲 första sommaren någonsin jag önskar det ska bli kallt så man kan ha stickad tröja...i alla fall i 4 v el vad det nu kan ta...
Malin88
Kvinna ·
25 apr, 2011
Anonym användare
26 apr, 2011
Jättefina bröst :) Grattis till det fina resultatet :D
Tack så mycket Jenny! =)