Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

Bilder på 495cc Allergan i alla lägen + MFD

Bröstförstoring

Nu är det 5½ månad sen jag korrigerades och la i 495cc Allergan UHP :) Änsålänge är min MFD mkt mildare än innan, får hoppas det håller sig så, vi korrade inte MFD utan den blev bara bättre av de fastare implantaten.

Lägger upp bild på min motorväg mellan brösten när jag ligger ner med. De glider riktigt långt ut så det är obehagligt att ligga på rygg utan stöd. Så jag sover alltid med en tajt sporttopp som håller ihop dom.

Och bild på två bikinis jag tyvärr måste sälja :/ Älskar leoparden men överdelen täcker knappt bröstvårtorna. Köpte den från www.katsumi.se och den blå är från change. Leoparden är S/M och den blå är 65E, men passar 65F och XS i underdelen.

Jag älskar iaf mina bröst och känner att jag inte är lika petig som innan korren :) De är inte perfekta och har sina fel men inget jag bryr mig om längre. Tror aldrig man kommer kunna nöja sig med brösten om man är ute efter perfektion. Så försök uppskatta förbättringen och njut av era bröst :)

27

Sortera efter

Mrs V

Kvinna ·

26 feb, 2012

Jag tycker du har superfina bröst iaf :) Men kan förstå det nog inte är så bekvämt att dem glider så långt åt sidan liggandes på rygg... ser inte bekvämt ut :P

Min bröst glider med åt sidan och det är inte iheller skönt, jag kan inte ligga på rygg om dem inte har stöd.. men som sagt har man stöd så :P

Gilla

Ettan1

Kvinna ·

26 feb, 2012

Åååh du har verkligen såå snygga bröst!! Favoriter ;)

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

26 feb, 2012

Ojj, vad långt ifrån de glider när du ligger på rygg, var det likadant före korren? Förstår att det kan kännas något obehagligt, men det gör väl inte ont va? Hur é det att ligga på mage? Din MDF har ju blivit betydligt mycket bättre också, så skönt för dig. DU har allt fått stoora bröst, hoppas de fortsäter att utveckla sig bättre än första gången, var det bara implantate du bytte i korren eller gjordes något mer?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

MrsV: tack :) ne de är inte så bekvämt. Men enda gångerna jag ligger helt på rygg naken är de gånger jag solat solarium, då känner man verkligen tyngden pressa utåt armhålorna. Så de blir inte o sola helt på rygg i sommar iaf
Gilla

Lizzie

Kvinna ·

26 feb, 2012

Verkligen jättesnygga👍 !!!

Gilla

annzz

Kvinna ·

26 feb, 2012

De är väldigt fina Malin! :)

Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

Ettan1: tack:) Via_dolorosa: ah de va likadant innan korren. Men mina fickor är extremt stora. Går trycka brösten åt alla håll o kanter, fast de va värre innan korren. Det gör inte ont förutom att de känns obehagligt då det känns som de ska glida ännu mer utåt om tyngden trycker utåt armhålorna. Så har alltid stöd. Jörg misstänkte kapselbildning men det va det inte, så han sydde bara några stygn på utsidan av ena bröstet som hade glidit mer utåt än det andra. Och så försökte han töja ut muskeln lite i klyftan där jag har ont. Kul du tycker de ser stora ut :) för det är de jag vill ha :)
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

26 feb, 2012

Jag tycker att de är jättesnygga! Och MFD:n har ju blivit mycket bättre :)

Gilla

Lecta

Kvinna ·

26 feb, 2012

Som jag tidigare sagt: Jag tycker du har POF:s snyggaste bröst.👍

Visst är det tråkigt när det ska bråka, men jag älskar det du skriver i sista stycket. Man måste försöka hitta det positiva, istället för att bara se felen. Så haar jag tänkt om mig själv flera gånger.

Mina tvillingar vill också krypa ut mot armhålorna :( Lagom snyggt med en motorväg där, men ärligt, hur snyggt var det innan operationen. Helt platt och sladdrigt... Jämfört med då, så är allt snyggt :P

Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

zelecta: tack så mkt!! :) ne det är mkt bättre än innan :P fast jag tycker mina bröst innan op va snyggare liggandes, nu ser det mer...efterblivet ut :P

Jag tror detmest var storleken jag va missnöjd med innan egentligen, och inte mfd smärtan osv, för nu när jag är nöjd med storleken kan jag acceptera det andra felen trots de inte är så roliga. Såett storleksbyte kan lösa sitt missnöjd helt :) trots storleken inte ändras jättemkt

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

26 feb, 2012

Ja dina tuttar är superdupersnygga och det vet du att jag tycker 😀
Glad att du är nöjd över dem nu :)
Det där med att ligga på rygg, det känner jag med... att de åker ut på sidorna. Undra vad det beror på. Kommer ihåg i somras, tyckte mina gled isär hur mycket som helst när man låg på rygg på stranden XD snyggt liksom. Och då hade jag ändå bikini :S

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

26 feb, 2012

Malin88 skrev:
Ettan1: tack:) Via_dolorosa: ah de va likadant innan korren. Men mina fickor är extremt stora. Går trycka brösten åt alla håll o kanter, fast de va värre innan korren. Det gör inte ont förutom att de känns obehagligt då det känns som de ska glida ännu mer utåt om tyngden trycker utåt armhålorna. Så har alltid stöd. Jörg misstänkte kapselbildning men det va det inte, så han sydde bara några stygn på utsidan av ena bröstet som hade glidit mer utåt än det andra. Och så försökte han töja ut muskeln lite i klyftan där jag har ont. Kul du tycker de ser stora ut :) för det är de jag vill ha :)

Du menar väl inte att du tycker de är små!? För i sådana fall har du gått o blivit rejält storleksblidn 😉Jag menar inte att de är för stora men de é faktiskt enorma 🤭

Så din kirurg gjorde dina fickor stora medvetet då? För han misstänkte kapsel? Kan han inte sy dem tajtare så de inte gliger ut sådär så du slipper ha obehag och smärta eller är du nöjd ändå? Hur gick det mé att töja muskeln vid klyftan då?

Gilla

Knockout89

Kvinna ·

26 feb, 2012

Malin88 Tränar du på något sprec sätt? Eller äter du bara rätt? Din kropp är to die for!!
Gilla

Knockout89

Kvinna ·

26 feb, 2012

Jag skulle gärna läsa din blogg, är den lösenords skyddad?
Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

Sjörövare: tack!:) mina glider me isär i bikini. Så de kanske inte är så kul. Men de är sällan jag ligger helt rakt på rygg sån tur är :)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

Via_dolorosa: haha nej nej :) tycker inte de är små, ibland känns de snäppet för stora. Men i kläder känns de precis lagom. Vill ha större än normalt. Mina fickor va förstora innan korren, tror det beror på att jag slarvat med stöd o hade nästan aldrig bh innan pga av de blev så tillplattade o gjorde oftast ont. Men nu har jag nästan alltid stöd. Men skadan är nog redan skedd. Vill inte korra då jag är jättenöjd som dom är :) vill inte riskera de förstörs. Och om jag gör fickorna mindre kan ripplingen bli värre. Vet inte hur han töjjde. Men märkte ingen skillnad iaf. Jag känner fortfarande muskeln I klyftan. Är hårt där o ett skarpt veck. Men de känns bara
Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

Knockout89: tack så mkt!:) jag tränar rätt mkt men äter som en häst :/ äter massa skit, godis o sötsaker nästan varje dag. Försöker sluta. Har gått upp ca 5-6 kilo sen somras. Men på bilder syns de inte så mkt. Men träna nåt som du tycker är kul :) jag älskar att dansa så zumba och danspass är jättebra konditionsträning om man gillar det :)
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

26 feb, 2012

Malin88 skrev:
Via_dolorosa: haha nej nej :) tycker inte de är små, ibland känns de snäppet för stora. Men i kläder känns de precis lagom. Vill ha större än normalt. Mina fickor va förstora innan korren, tror det beror på att jag slarvat med stöd o hade nästan aldrig bh innan pga av de blev så tillplattade o gjorde oftast ont. Men nu har jag nästan alltid stöd. Men skadan är nog redan skedd. Vill inte korra då jag är jättenöjd som dom är :) vill inte riskera de förstörs. Och om jag gör fickorna mindre kan ripplingen bli värre. Vet inte hur han töjjde. Men märkte ingen skillnad iaf. Jag känner fortfarande muskeln I klyftan. Är hårt där o ett skarpt veck. Men de känns bara

Hehe det var lugnande o höra för de é snygga lixom.

Men om fickorna är mer i "rätt storlek" då minskar väl chansen för rippling då de inte har samma "veckbildningsmöjlighet" om du förstår hur jag menar o tänker? Men förstår om du inte vill riskera resultatet då du é nöjd 😉

Gilla

Malin88

Kvinna ·

26 feb, 2012

Jo både förstora o försmå kan nog öka risken för rippling. Men om de är för tajta ökar nog risken de syns i vanligt stående så de pressas ihop. Men min rippling är inget jag stör mig på, trots det syns i klyftan ibland. Men jag kommer välja släta nästa gång iaf
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

26 feb, 2012

Nja, jag vill nog inte riktigt hålla mé dig där, för små fickor tiilåter ju inte implantatet av vecka sig fritt... Kanske jag tänker knasigt 😉 Men hur kan du få rippling i klyftan? För din muskel täcker väl där? Intressant det här mé rippling, det intressanta i det hela är hur stor inverkan skirurgens metod och skicklighet har betydelse i denna frågan...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem