Malin88
Kvinna ·
26 feb, 2012
Bilder på 495cc Allergan i alla lägen + MFD
BröstförstoringNu är det 5½ månad sen jag korrigerades och la i 495cc Allergan UHP :) Änsålänge är min MFD mkt mildare än innan, får hoppas det håller sig så, vi korrade inte MFD utan den blev bara bättre av de fastare implantaten.
Lägger upp bild på min motorväg mellan brösten när jag ligger ner med. De glider riktigt långt ut så det är obehagligt att ligga på rygg utan stöd. Så jag sover alltid med en tajt sporttopp som håller ihop dom.
Och bild på två bikinis jag tyvärr måste sälja :/ Älskar leoparden men överdelen täcker knappt bröstvårtorna. Köpte den från www.katsumi.se och den blå är från change. Leoparden är S/M och den blå är 65E, men passar 65F och XS i underdelen.
Jag älskar iaf mina bröst och känner att jag inte är lika petig som innan korren :) De är inte perfekta och har sina fel men inget jag bryr mig om längre. Tror aldrig man kommer kunna nöja sig med brösten om man är ute efter perfektion. Så försök uppskatta förbättringen och njut av era bröst :)
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
26 feb, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
26 feb, 2012
Jag tror faktiskt att en skicklig kirurg faktiskt kan göra en exakt ficka, då jag inte har fått rippling så måste väl min ficka vara exakt!? För alla implantat veckar ju sig något...
Jaha, men då syns inte ripplingen i bh i alla fall det är ju skönt. Jag vet hur myskeln går i en delvis bakom plasering. Läste ganska nyligenpå en sida som sa att släta implantat delvis bakom har mindre risk för rippling än anatomiska.
citadellboobisar
Kvinna ·
27 feb, 2012
både du och dina bröst e dö läckra!
Allergan brösten ser betydligt bättre ut än de andra!
Riktigt riktigt snygga!
iloveboobies
Kvinna ·
27 feb, 2012
Varför åker de isär sådär mycket när du ligger ner? Är det något kirurgen gjort "fel", har har gjort fickorna för stora eller varför har det blivit sådär? :/ Grymt snygga bröst har du i vilket fall!! :D
Malin88
Kvinna ·
27 feb, 2012
Malin88
Kvinna ·
27 feb, 2012
Malin88
Kvinna ·
27 feb, 2012