Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

01 jul, 2013

Brösten efter förlossning. 495cc Allergan

Bröstförstoring
Tänkte lägga upp lite bilder och hur det gått med brösten hittills efter förlossningen. Födde i torsdags och mjölken har runnit till. De har blivit väldigt stora och spända, har 65I-65J i bhstorlek nu, innan graviditeten hade jag 65G.
Amningen funkar väldigt bra hittills och bröstens form har inte påverkats jättemycket än. De ser lite hängigare ut då bröstvårorna har kommit lite längre ner på brösten och vårtgårdarna har blivit endel större.
Om de skulle bli jättehängiga efter amningen så tror jag det räcker med ett litet lyft, men lite häng skadar inte :)
Det är snart två år sen jag opererade mig sist, och jag hoppas det dröjer tills jag behöver operera mig igen. Men jag ångrar inte alls att jag inte väntade med op föränns efter graviditet, oavsett om jag kommer behöva lyft. Får se hur de ser ut efter amningen :)
Nu har jag en ordentlig klyfta, i vanliga fall brukar jag ha pads i bhn för att pusha upp dom lite extra men det behövs inte nu :)
Bhn är en Panache Sophie nursing bra. Den är superbra och jätteskön. Har även en i soft cup som är väldigt skön
28

Sortera efter

Chicababe

Kvinna ·

01 jul, 2013

De ser verkligen jättefina ut! : ) Känns det jätte stort eller har du vant dig successivt? Lycka till med allt! Kramar! : )
Gilla

Harley

Kvinna ·

01 jul, 2013

Ser superfina ut! Grattis till lilla bebisen :)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

01 jul, 2013

Chicababe skrev:
De ser verkligen jättefina ut! : ) Känns det jätte stort eller har du vant dig successivt? Lycka till med allt! Kramar! : )
Tack så mkt!:) De blev stora på en gång haha, men nu har jag vant mig :) men de har varit rätt mjuka innan o sen plötsligt blev de stenhårda o mkt större, så de kändes som jag gjort en ny bröstförstoring.
Gilla

Malin88

Kvinna ·

01 jul, 2013

Harley skrev:
Ser superfina ut! Grattis till lilla bebisen :)
Tack så mkt!:)
Gilla

Strumpan

Kvinna ·

01 jul, 2013

de har egentligen bara blivit större, fortfarande jättefin form :)
Vart har du köpt din rosa bh du har på bilden? den är bygellös va?
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

01 jul, 2013

Wow! Nu har du riktigt stora böst 😉 Ser fortfarande snygga ut. Ska bli spännande att få följa dig till även efter att du slutat amma. Lycka till med allt och Grattis 👍
Gilla

Flisan69

Kvinna ·

01 jul, 2013

De ser lika fina ut nu som innan. Kan aldrig tro att det är bröstmjölksbomber!
Lycka till med tillskottet och stort grattis till er båda! 👍
Gilla

Malin88

Kvinna ·

01 jul, 2013

Strumpan skrev:
de har egentligen bara blivit större, fortfarande jättefin form :)
Vart har du köpt din rosa bh du har på bilden? den är bygellös va?
Tack!:) Här är länk. Är även gratis frakt http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0058FX7WK/ref=mp_s_a_1_1?qid=1372711575&sr=8-1&pi=SL75 Den finns även på www.bravissimo.co.uk och kanske på www.figleaves.co.uk Det är utan byglar. Finns även denna som inte är amningsbh som jag också har :) http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0058FXF9A/ref=mp_s_a_1_3?qid=1372711711&sr=8-3&pi=SL75
Gilla

Malin88

Kvinna ·

01 jul, 2013

Tack så mkt via_dolorosa och flisan69! Ja de är väldigt stora nu :) bröstet är lika stort som bebisens huvud hehe
Gilla

camii

Kvinna ·

01 jul, 2013

fy fan fortfarande riktigt jävla snyggga.....................

Gilla

Malin88

Kvinna ·

02 jul, 2013

camii skrev:
fy fan fortfarande riktigt jävla snyggga.....................

Tack så mkt! Får se hur det blir sen när mjölken försvinner :)
Gilla

Saxen

Kvinna ·

02 jul, 2013

skitsnygga bröst du har!!!!
Gilla

Sanela

Kvinna ·

02 jul, 2013

Stort grattis med din baby Malin! Kram
Gilla

Presley

Kvinna ·

02 jul, 2013

Kanon fina och massa grattis till bebis <3 va roligt!! Hopas allt har gått bra och att ni mår bra och är jätte lyckliga! Kram
Gilla

ida2

Kvinna ·

02 jul, 2013

De är fortfarande jätte fina Malin :) de är inte alls förstörda vilken tur du haft :) och jag tycker inte heller de ser ut att ha mycke häng du har såå som jag vill ha ;) föresten ett stort grattis till den lille. Ni får ha de så fint hela familjen<3
Gilla

Malin88

Kvinna ·

03 jul, 2013

Tack så mkt! Allt har gått bra och det är skönt att slippa den stora magen nu :)
Gilla

geléhallon

Kvinna ·

04 jul, 2013

Grattis igen. Och jättefina boobs. Jag tror de kommer hålla sig fina även sen! Ta gärna något mer kort i annan vinkel. Gott att amningen funkar bra. Jag har alltid haft lite svårt med det där med amning, men det handlade mäst om att jag inte tyckte om att amma, för de op brösten funkade som de skulle!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

04 jul, 2013

geléhallon skrev:
Grattis igen. Och jättefina boobs. Jag tror de kommer hålla sig fina även sen! Ta gärna något mer kort i annan vinkel. Gott att amningen funkar bra. Jag har alltid haft lite svårt med det där med amning, men det handlade mäst om att jag inte tyckte om att amma, för de op brösten funkade som de skulle!
Tack så mkt!:) får hoppas de inte blir allt för slappa sen :) Amning är lite krävande o de ilar endel i bröstvårtorna, blev väldigt öm om dom efter op, men det är skönt det funkar utan problem :)
Gilla

puffen13

Kvinna ·

05 jul, 2013

Har precis vart ute på din sida och kikat på dina bilder för första gången. Vet att det är i efterskott men.. vilken fin graviditets-mage! Brösten såg jättefina ut. Och ett jättestort grattis till bebben. Hoppas ni har det bra!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

05 jul, 2013

puffen13 skrev:
Har precis vart ute på din sida och kikat på dina bilder för första gången. Vet att det är i efterskott men.. vilken fin graviditets-mage! Brösten såg jättefina ut. Och ett jättestort grattis till bebben. Hoppas ni har det bra!
Tack så mycket! Vi har det jättebra, kunde inte varit bättre!:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem