Malin88
Kvinna ·
01 jul, 2013
Brösten efter förlossning. 495cc Allergan
Tänkte lägga upp lite bilder och hur det gått med brösten hittills efter förlossningen. Födde i torsdags och mjölken har runnit till. De har blivit väldigt stora och spända, har 65I-65J i bhstorlek nu, innan graviditeten hade jag 65G.
Amningen funkar väldigt bra hittills och bröstens form har inte påverkats jättemycket än. De ser lite hängigare ut då bröstvårorna har kommit lite längre ner på brösten och vårtgårdarna har blivit endel större.
Om de skulle bli jättehängiga efter amningen så tror jag det räcker med ett litet lyft, men lite häng skadar inte :)
Det är snart två år sen jag opererade mig sist, och jag hoppas det dröjer tills jag behöver operera mig igen. Men jag ångrar inte alls att jag inte väntade med op föränns efter graviditet, oavsett om jag kommer behöva lyft. Får se hur de ser ut efter amningen :)
Nu har jag en ordentlig klyfta, i vanliga fall brukar jag ha pads i bhn för att pusha upp dom lite extra men det behövs inte nu :)
Bhn är en Panache Sophie nursing bra. Den är superbra och jätteskön. Har även en i soft cup som är väldigt skön
Sortera efter

Chicababe
Kvinna ·
01 jul, 2013
De ser verkligen jättefina ut! : ) Känns det jätte stort eller har du vant dig successivt?
Lycka till med allt!
Kramar! : )
Gilla

Harley
Kvinna ·
01 jul, 2013
Ser superfina ut! Grattis till lilla bebisen :)
Gilla

Malin88
Kvinna ·
01 jul, 2013
Chicababe skrev:
De ser verkligen jättefina ut! : ) Känns det jätte stort eller har du vant dig successivt?
Lycka till med allt!
Kramar! : )Gilla

Malin88
Kvinna ·
01 jul, 2013
Harley skrev:
Ser superfina ut! Grattis till lilla bebisen :)Gilla

Strumpan
Kvinna ·
01 jul, 2013
de har egentligen bara blivit större, fortfarande jättefin form :)
Vart har du köpt din rosa bh du har på bilden? den är bygellös va?
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
01 jul, 2013
Wow! Nu har du riktigt stora böst 😉 Ser fortfarande snygga ut. Ska bli spännande att få följa dig till även efter att du slutat amma. Lycka till med allt och Grattis 👍
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
01 jul, 2013
De ser lika fina ut nu som innan. Kan aldrig tro att det är bröstmjölksbomber!
Lycka till med tillskottet och stort grattis till er båda! 👍
Gilla

Malin88
Kvinna ·
01 jul, 2013
Strumpan skrev:
de har egentligen bara blivit större, fortfarande jättefin form :)
Vart har du köpt din rosa bh du har på bilden? den är bygellös va?
Gilla

Malin88
Kvinna ·
01 jul, 2013
Tack så mkt via_dolorosa och flisan69!
Ja de är väldigt stora nu :) bröstet är lika stort som bebisens huvud hehe
Gilla

camii
Kvinna ·
01 jul, 2013
fy fan fortfarande riktigt jävla snyggga.....................
Gilla

Malin88
Kvinna ·
02 jul, 2013
camii skrev:
fy fan fortfarande riktigt jävla snyggga.....................
Gilla

Saxen
Kvinna ·
02 jul, 2013
skitsnygga bröst du har!!!!
Gilla

Sanela
Kvinna ·
02 jul, 2013
Stort grattis med din baby Malin!
Kram
Gilla

Presley
Kvinna ·
02 jul, 2013
Kanon fina och massa grattis till bebis <3 va roligt!! Hopas allt har gått bra och att ni mår bra och är jätte lyckliga! Kram
Gilla

ida2
Kvinna ·
02 jul, 2013
De är fortfarande jätte fina Malin :) de är inte alls förstörda vilken tur du haft :) och jag tycker inte heller de ser ut att ha mycke häng du har såå som jag vill ha ;) föresten ett stort grattis till den lille. Ni får ha de så fint hela familjen<3
Gilla

Malin88
Kvinna ·
03 jul, 2013
Tack så mkt! Allt har gått bra och det är skönt att slippa den stora magen nu :)
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
04 jul, 2013
Grattis igen. Och jättefina boobs. Jag tror de kommer hålla sig fina även sen! Ta gärna något mer kort i annan vinkel. Gott att amningen funkar bra. Jag har alltid haft lite svårt med det där med amning, men det handlade mäst om att jag inte tyckte om att amma, för de op brösten funkade som de skulle!
Gilla

Malin88
Kvinna ·
04 jul, 2013
geléhallon skrev:
Grattis igen. Och jättefina boobs. Jag tror de kommer hålla sig fina även sen! Ta gärna något mer kort i annan vinkel. Gott att amningen funkar bra. Jag har alltid haft lite svårt med det där med amning, men det handlade mäst om att jag inte tyckte om att amma, för de op brösten funkade som de skulle!Gilla

puffen13
Kvinna ·
05 jul, 2013
Har precis vart ute på din sida och kikat på dina bilder för första gången. Vet att det är i efterskott men.. vilken fin graviditets-mage! Brösten såg jättefina ut. Och ett jättestort grattis till bebben. Hoppas ni har det bra!
Gilla

Malin88
Kvinna ·
05 jul, 2013
puffen13 skrev:
Har precis vart ute på din sida och kikat på dina bilder för första gången. Vet att det är i efterskott men.. vilken fin graviditets-mage! Brösten såg jättefina ut. Och ett jättestort grattis till bebben. Hoppas ni har det bra!
Gilla