Malin88
Kvinna ·
01 jul, 2013
Brösten efter förlossning. 495cc Allergan
Tänkte lägga upp lite bilder och hur det gått med brösten hittills efter förlossningen. Födde i torsdags och mjölken har runnit till. De har blivit väldigt stora och spända, har 65I-65J i bhstorlek nu, innan graviditeten hade jag 65G.
Amningen funkar väldigt bra hittills och bröstens form har inte påverkats jättemycket än. De ser lite hängigare ut då bröstvårorna har kommit lite längre ner på brösten och vårtgårdarna har blivit endel större.
Om de skulle bli jättehängiga efter amningen så tror jag det räcker med ett litet lyft, men lite häng skadar inte :)
Det är snart två år sen jag opererade mig sist, och jag hoppas det dröjer tills jag behöver operera mig igen. Men jag ångrar inte alls att jag inte väntade med op föränns efter graviditet, oavsett om jag kommer behöva lyft. Får se hur de ser ut efter amningen :)
Nu har jag en ordentlig klyfta, i vanliga fall brukar jag ha pads i bhn för att pusha upp dom lite extra men det behövs inte nu :)
Bhn är en Panache Sophie nursing bra. Den är superbra och jätteskön. Har även en i soft cup som är väldigt skön
Sortera efter

MissFiona
Kvinna ·
06 jul, 2013
Stort grattis till bebben! Och som de andra skriver så är brösten lika fina som innan men lite större.
Gilla

Malin88
Kvinna ·
07 jul, 2013
MissFiona skrev:
Stort grattis till bebben! Och som de andra skriver så är brösten lika fina som innan men lite större.Gilla

Tösan
Kvinna ·
25 jul, 2013
Men vad är det jag ser när jag kikar in här efter något års frånvaro, har du gått och blivit mamma!!! STOOORT grattis till nytillskottet och brösten ser ju fantastiska ut nu oxå :) Hoppas det går bra med allt nytt och att du känner att du har kommit in lite i rollen som mamma, det är ju något heeelt fantastiskt!!
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
25 jul, 2013
Tösan skrev:
Men vad är det jag ser när jag kikar in här efter något års frånvaro, har du gått och blivit mamma!!! STOOORT grattis till nytillskottet och brösten ser ju fantastiska ut nu oxå :) Hoppas det går bra med allt nytt och att du känner att du har kommit in lite i rollen som mamma, det är ju något heeelt fantastiskt!!Gilla

Tösan
Kvinna ·
25 jul, 2013
Med mina tuttisar går det alldeles utmärkt!! Jag hade en lång period förra hösten/vintern då jag tyckte det var mentalt jobbigt att brösten inte var "mina egna" och jag hade svårt att stå för min operation, men i våras hände något för nu ser jag på dem omed glädje och stolthet ch kan ärligt säga att jag älskar dem till 110% och ångrar mig inte för en sekund, precis så som jag kände från början. Inga komplikationer, inget häng, liiite rippling i vissa lägen men den har blivit bättre och syns knappt alls längre (har kanske lagt på mig ett eller två kilo så jag gissar att det beror på det). Ser i din signatur att även du verkar väldigt nöjd och glad!! Vad skönt att du äntligen fick det resultat du ville ha!!! Ska ta mig tid att kika runt hos alla man känner igen sen "förr" (är jättenyfiken och hoppas innerligt att alla är nöjda och lyckliga) samt lägga upp lite nya bilder! Ha det bra!!
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
25 jul, 2013
Tösan skrev:
Med mina tuttisar går det alldeles utmärkt!! Jag hade en lång period förra hösten/vintern då jag tyckte det var mentalt jobbigt att brösten inte var "mina egna" och jag hade svårt att stå för min operation, men i våras hände något för nu ser jag på dem omed glädje och stolthet ch kan ärligt säga att jag älskar dem till 110% och ångrar mig inte för en sekund, precis så som jag kände från början. Inga komplikationer, inget häng, liiite rippling i vissa lägen men den har blivit bättre och syns knappt alls längre (har kanske lagt på mig ett eller två kilo så jag gissar att det beror på det). Ser i din signatur att även du verkar väldigt nöjd och glad!! Vad skönt att du äntligen fick det resultat du ville ha!!! Ska ta mig tid att kika runt hos alla man känner igen sen "förr" (är jättenyfiken och hoppas innerligt att alla är nöjda och lyckliga) samt lägga upp lite nya bilder! Ha det bra!!Gilla

Malin88
Kvinna ·
25 jul, 2013
Tösan skrev:
Men vad är det jag ser när jag kikar in här efter något års frånvaro, har du gått och blivit mamma!!! STOOORT grattis till nytillskottet och brösten ser ju fantastiska ut nu oxå :) Hoppas det går bra med allt nytt och att du känner att du har kommit in lite i rollen som mamma, det är ju något heeelt fantastiskt!!Gilla

Malin88
Kvinna ·
25 jul, 2013
Via_dolorosa: det är ingen fara! :)
Gilla