missvendel
Kvinna ·
04 jan, 2014
BRÖSTFÖRSTORING 16/1, PROFORMA CLINIC.
Hallå alla tuttlisor där ute. Den 16/1 ska jag äntligen göra min bröstförstoring, det kommer ske på Proforma Clinic i Stockholm och kirurg kommer då vara Örjan Gribbe. Jag undrar nu därör om det finns några fler som ska göra en bröstförstoring samma dag som mig? 😀
Sortera efter

vitsippa_
Kvinna ·
04 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
04 jan, 2014
Åh, vad härligt! Det blev så i alla fall, vilken tid fick du? :)

vitsippa_
Kvinna ·
04 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
06 jan, 2014
Okej! Jag ska vara där klockan 10:45, ska träffa Örjan då direkt sedan blir det till att få vänta på operationen. Så himla roligt ska det bli. Tänkte betala nu ikväll, swish kommer det säga från kontot! Haha.. 😀 Vitsippa_

vitsippa_
Kvinna ·
06 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Jag fick tiden klockan 12.00. :-) Tråkigt nog har mina barn fått ögoninflammation så jag hoppas verkligen att jag slipper, har dock inte hört någonting om att man inte får vara förkyld etc etc. inför en bröstförstoring. När jag gjorde min ryggoperation så var det annat, där var det strikt att man inte ens fick vara hes i halsen.. :-(

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Vi har bestämt placering bakom muskeln, vi ska dock ha konsulation samma dag men vi är enade om inte mindre än 450cc. Jag vill nämligen ha lite större, eftersom att jag har noll just nu. Haha! :-)

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Ja, men jag tycker att ögoninflammation inte borde hindra någonting kring att få operera brösten eftersom att det inte är någon inflammation som hindrar kroppen till att fungera som den ska liksom. Haha.

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Vad säger Örjan då? Har du träffat honom och frågat vad han tycker? Jag skulle köra på 325cc, men det är endast jag och det är ju trots allt helt upp till dig.

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Ska du sova över på kliniken? Ja, det säger han till mig också: '' det kommer bli jättebra det här ''. Jag gjorde ristestet här hemma för någon månad sedan, men tyckte det inte hjälpte ett enda dugg. Jag kunde liksom inte få någon inblick om hur det skulle se ut riktigt, haha. Kanske gjorde fel också men i alla fall, :-)

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Förresten, har du hört något om mediciner efteråt och vad den eventuella kostnaden blir för det?

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Ja, gud ja. Jag har velat gjort en bröstförstoring sedan jag var drygt 11 år. Läst överallt om det, haha.

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Jomen visst är det så, det är så jag känner också. Kan vara skönt att få ett bra stöd den första natten. Okej, ja. Jag bor med min man och våra två barn men kommer åka till Stockholm dagen innan för att sova hos min far och hans tant. Under operationsdagen skulle visst fars tant följa med och lämna av mig, känns skönt faktiskt!
Jag ska! :) Också av Örjan, längtar så! :D