missvendel
Kvinna ·
04 jan, 2014
BRÖSTFÖRSTORING 16/1, PROFORMA CLINIC.
Hallå alla tuttlisor där ute. Den 16/1 ska jag äntligen göra min bröstförstoring, det kommer ske på Proforma Clinic i Stockholm och kirurg kommer då vara Örjan Gribbe. Jag undrar nu därör om det finns några fler som ska göra en bröstförstoring samma dag som mig? 😀
Sortera efter

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
12 jan, 2014
Ja, brösten kostar ju en del så jag hoppas det inte blir för dyrt. Hoppas även att man är såpass pigg att man orkar gå på apoteket under fredagen för att ta ut all medicin 😲 Om man inte får köpa det direkt från kliniken?!

vitsippa_
Kvinna ·
12 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
13 jan, 2014
Jag hoppas vi tänker få antibiotika, det kommer ju göra väldigt ont. Har också hört att det finns ett apotek i närheten, men då borde vi klara av att gå dit själv.

miica82
Kvinna ·
13 jan, 2014

vitsippa_
Kvinna ·
13 jan, 2014

missvendel
Kvinna ·
13 jan, 2014
Åhå, toppen! Det känns bra att höra, likaså med att det inte blev sådär hiskerligt dyrt med medicinen efteråt. Tyckte det lät galet när en tjej fick betala drygt 2000kr för medicinen efteråt, kanske berodde på att hon gjorde det på en helt annan klinik och kanske till och med gjorde mer än bara bröstförstoring.

miica82
Kvinna ·
13 jan, 2014
jag är jätte nöjd, kunde inte blivit bättre tror ja, heheheh kanske kunde ha lagt in 500-550 istället för 485 men som sagt mycke vill ha mer ;)
summa kardemumma e jag nöjd med allt och jag rek verkligen örjan till alla som vill göra en bröstförstoring.
ang smärtan så e den ju väldigt individuell men jag tänkte att de kommer göra så ont så ja kommer vilja dö för då kan de bara bli bättre.
förbered er på de absolut värsta de e mitt råd.
när jag vaknade upp så va ja ju fortfarande groggy å tyckte att de här va ju ingen match men senare på kvällen, runt 23:00 jag OP kl 10.00 så va jag inte så kaxig längre hahqahahah fyfan då
va de tufft.
inte direkt för att ja hade ont konstant utan mer att de va en jävligt tryckande känsla över bröstkorgen...som att en bil hade kört över mig.
de känndes som att nån tryckte ner mig i sängen när jag förökte häva mig upp.....fick lite smått panik på natten när man ligger på rygg å inser att HELVETE om ja inte kommer upp nu så pinkar ja ner hela sängen hahah de va nog de värsta ;)
slöterskorna e ju asgrymma men samtidigt bestämda, dom vill att man kommer upp själva just för att man inte ska låsa sig i ett läge....det bästa e att röra på sig och "våga" använda kroppens muskler.
nu har det gått en månad (op den 10e dec) å jag mår kanon.....har haft ont å kännt mig otillräklig i vissa lägen som att inte kunna bära matkassar etc
jag känner mig mer och mer som förrut fast med en nice hylla, dock sover jag fortfarande på rygg å har börjat ligga lite på sidan men än så länge e de för ovant å ömt för å ligga på mage som ja brukar!

vitsippa_
Kvinna ·
15 jan, 2014