Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
sthlm2newyork profilbild

sthlm2newyork

Kvinna ·

08 maj, 2014

Bröstförstoring 255-275cc någon?

Bröstförstoring

Hej tjejer! Är det någon som lagt in 255 cc-275cc? Har en knapp A-kupa nu, är rädd att dom blir för stora, är 155cm och väger 48kg!

Hur stora tror ni dom blir efter att svullnaden lagt sig?

Jag ska opas på Proforma av Örjan Gribbe.

Tacksam för svar och bilder på 255cc-275cc!

Sortera efter

Saendra profilbild

Saendra

Kvinna ·

08 maj, 2014

Nu har jag inte 275 utan 350, men har nästan exakt lika vikt och längd som dig, så du kan ju kanske kolla mina bilder ändå. så får du lite koll :)

Gilla
Lucy profilbild

Lucy

Kvinna ·

08 maj, 2014

Hej! Jag opererades imorse av Örjan på proforma och lade in 275cc mp+ bakom muskeln. Var precis orolig som du för storleken fast ena dagen att det skulle bli för stort och andra dagen att det skulle bli för litet. Men var nog mest orolig för att det skulle bli för stort då jag absolut inte ville att det skulle se fejk ut. Nu är jag ju precis, precis nyopad men kan säga att jag inte alls känner att det är för stort, nästan tvärtom beroende på hur brösten bestämmer sig för att utvecklas framöver. :) du är förvisso kortare och tunnare än mig, jag är 164cm och 52kg. Men vet du vad du har för bröstbredd? Örjan sa innan att han trodde att jag nog skulle landa på e 70C ungefär och det verkar inte alls orimligt även om mina nu är långt ifrån klara...
Gilla
nyckelpigan profilbild

nyckelpigan

Kvinna ·

08 maj, 2014

jag har 240/275 fast över muskeln. Zinya har under, 255. Bilderna från mig är kort efter operationen, huden mellan brösten har gått ner så dom ser lite större ut nu... 

Personligen hade jag kunnat tänka mig att ha 200/240 istället, absolut inte större än det jag har nu. Fick en 70C, fast egentligen behöver jag ofta en 65?, men det har jag hittills inte hittat :( 

Gilla
Lotus69 profilbild

Lotus69

Kvinna ·

08 maj, 2014

Jag planerar att lägga in 250-300 nästa onsdag  👍

Vill kunna ha mina vanliga kläder men fylla ut dem bättre. 

Gilla
Cagi00 profilbild

Cagi00

Kvinna ·

08 maj, 2014

Du har i stort sett samma mått som mig kroppsligt, jag la in 350cc HP, bilder finns i galleriet om du vill se hur de blev storleksmässigt på mig..
Gilla
blomman123 profilbild

blomman123

Kvinna ·

08 maj, 2014

Har lagt in 250 cc och har ungefär samma mått som dig! Kommer att landa på en 70c/d beroende på modell. 

Gilla
solros 39 profilbild

solros 39

Kvinna ·

08 maj, 2014

Jag undrar också! Jag har en ej fylld a kupa och funderar på så lite som 215 cc, men det känns väldigt litet när man läser här inne..🙂

Gilla
Lotus69 profilbild

Lotus69

Kvinna ·

08 maj, 2014

Här inne påverkas man nästan av storlekshets...

Det mest rimliga måste ju ändå vara att det ska passa en själv kroppsligt eller psykiskt.

Ristest/ vattenpåsar säger hur mucket man själv vill förstora, det kan ju inte ett forum avgöra.

Gilla
leah26 profilbild

leah26

Kvinna ·

08 maj, 2014

Jag är väl en av få här som lagt så lite som 220...:-) med liknande förutsättningar. Ser väldigt naturligt ut- Lite för naturligt ibland hehe? men jag ville hellre det, var så rädd för stora innan op. Allt utom platt kändes stort?! Men som många här säger så vänjer man sig väldigt fort! 255-275 blir nog jättefint på dig om du är rädd för för stort men ändå vill märka skillnad.
Gilla
Lysfisk profilbild

Lysfisk

Kvinna ·

08 maj, 2014

Jag har lagt in 255 cc (igår) och är supernöjd, ser väldigt naturliga ut vilket jag var ute efter. 

Tror absolut du kommer passa i 255-275! :) 

Gilla
Målan profilbild

Målan

Kvinna ·

09 maj, 2014

För mig har det gått drygt ett år sen operation. Jag tänkte 240-260. Min kirurg frågade om det var ok upp till 280 om han ansåg det bli det bästa vid operationen. Han lade in 280 och det är jag glad över idag. Det ser väldigt naturligt ut storleksmässigt men jag känner ändå att wow vilken skillnad jämfört med förebilderna. Tyvärr har jag inte lagt ut bilder förrän precis efter operation. Ska se om jag får till ngr ettårsbilder :)
Gilla
Pygme profilbild

Pygme

Kvinna ·

09 maj, 2014

Jag har 225 och samma längd vikt som du..
Gilla
Honeyloops profilbild

Honeyloops

Kvinna ·

09 maj, 2014

Jag har 275 cc :) Är dock längre. Har en bild uppe på min sida.

Gilla
Lotus69 profilbild

Lotus69

Kvinna ·

09 maj, 2014

Pygme skrev:

Vilka bra och illustrativa bilder du har lagt upp!

Precis vad jag undrar över, hur det ser ut hängande, liggande och på sidan. Kul att du har med utvecklingen från olika vinklar. Dina ser ju jättefina ut och otroligt naturtrogna.

Vilken profil har du valt?

Gilla
Lysfisk profilbild

Lysfisk

Kvinna ·

09 maj, 2014

Pygme skrev:

Wow, vilka fina bröst du har! Verkligen mina idealbröst.

Mina är bara 2 dagar, hoppas de utvecklas till något som liknar dina :)

Gilla
sthlm2newyork profilbild

sthlm2newyork

Kvinna ·

09 maj, 2014

Leah26: Jag har tidigare inte funderat på under 255cc men blir intresserad när du säger att de ser så naturliga ut. Har du några bilder? nu när du har gjort op kunde du tänka dig ha gjort större? Vilken bh storlek har du fått?

Gilla
sthlm2newyork profilbild

sthlm2newyork

Kvinna ·

09 maj, 2014

Målan: Vad intressant att du gick upp så mycket i storlek. VIlken storlek fick du efter op?

Gilla
sthlm2newyork profilbild

sthlm2newyork

Kvinna ·

09 maj, 2014

Vad fina bröst du fått! valde du släta eller text?

Gilla
leah26 profilbild

leah26

Kvinna ·

10 maj, 2014

sthlm2newyork: Lägger inte upp så mkt bilder men Har två st på min sida! Beror helt på vilka bh:ar, modell osv.,oftast 65D, 65C eller 70B. Det härligaste är dock Att kunna gå utan BH! Vissa dagar hade jag kunnat tänka mig lite mer wow-effekt, liiite större.. Men oftast känns det väldigt bra, och känner mig bekväm på jobbet, med familj etc, vilket var viktigt för mig. Ingen har reagerat men JAG Känner mig sååå mycket mer bekväm än förr!
Gilla
Pygme profilbild

Pygme

Kvinna ·

10 maj, 2014

Lotus69: jag har mellan plusprofilen :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem