Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
totten

totten

Kvinna ·

Bröstförstoring 350

Bröstförstoring

Hejsan! Jag skall operera mig i december, och har valt storleken 350. Jag är dock lite nervös om jag har valt en för liten storlek, vilket hade varit hemskt att ångra sig efteråt. Vad tror ni är bäst? Jag är ganska liten och väger ju inte så mycket.

22

Sortera efter

Kitty62

Kitty62

Kvinna ·

Jag har 350 och är 171 cm, 63 kg, jag ville inte ha för stora och jag tror att detta blir lagom på mig, det är två veckor sedan op idag så det kommer ju att hända en del framöver hoppas jag. Vill du ha ett naturligt resultat är det säkert lagom, vill du ha synliga "bomber" bör du nog gå upp en del...

Gilla
Hallon

Hallon

Kvinna ·

Hej "totten"!

Jag är ungefär i din storlek, 53-54kg och 1,58cm. Jag ska operera mig den 24:e nov och har också velat fram å tillbaka ang storlek samt implantatsform (runda eller anatomiska). Har varit på kliniken två ggr för att prova ut, båda ggr har jag fastnat för 390cc anatomiska och trodde alltså efter andra gången att jag var säker på mitt beslut, men det är som att så fort man kommer hem igen så kommer osäkerheten tillbaka! Sköterskan från kliniken ringde mig en dag och då bestämde vi att hon skulle ta hem både 390 & 345cc anatomiska, men även 375cc runda utifallatt. Så får väl se vad det blir på op-dagen när jag fått träffa kirurgen igen. Jag vill ju precis som många andra att de inte ska bli för stora men inte heller för små:) Men jag kan ju säga att när jag jämförde 345 mot 390, så såg jag ingen tydlig skillnad!... men det är inte lätt att bestämma sig!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem