2kidslater
Kvinna ·
06 feb, 2018
Bröstförstoring April 2018
BröstförstoringJag har bokat in min operation till 10 April 2018 och nu tänkte jag starta en pepptråd här för alla oss som ska opereras i April! Jag har bokat hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken i Sthlm. Någon mer som ska dit den dagen? Jag har varit jättepeppad och gjort konsultationer på tre ställen samt läst på massor. Men sen när jag väl hade bokat så tappade jag gnistan lite. Har nog fått lite kalla fötter. Men nu börjar jag känna mig peppad igen! Det var nog bara en liten chock över att det faktiskt är på gång nu. Men än är det rätt länge kvar. Ska hinna spara mer pengar också. Jag säljer massa ägodelar som ändå inte används. Win win! :D Ni andra som bokat i April, vad har ni för tankar och känslor?
Sortera efter
Coor
Kvinna ·
23 feb, 2018
eewelinaa
Kvinna ·
24 feb, 2018
Jag fick först en tid 20 mars, men det ändrades till 20 april då min kirurg blivit sjukskriven längre.. Sist jag opererade mig så gjorde jag det i januari, 26e för att vara exakt (2016), minns inte hur lång tid det tog tills jag fick sola och bada eller att det såg "normalt" ut, men i maj vet jag att jag solade, dock med dubbla tejp för att vara på den säkra sidan ;) På Clinic Strömstad behöver man dock inte ha någon obekväm bh, utan mer som en "sportbh", skulle ha den i 4-5 veckor tror jag. Så kommer inte behöva någon tortyr-bh under sommaren iaf. Hoppas allt går som det ska iaf, och att man slipper komplikatíoner.. Sist gick det jättebra :)
Hur mycket ska ni här lägga in? Profil, cc, vikt, längd? :D
Nä hoppas verkligen att det inte ser stenhårt ut till sommaren!
Mm på nordiska kliniken kör de också men en sport bh liknande grunka som ska vara bekväm :)
Jag ska lägga in motiva round 500cc full profil bakom muskeln. Jag är 172cm och väger 56kg.
Vad ska du byta till och hur kommer det sig att du ska byta?
Julieta
Kvinna ·
24 feb, 2018
Coor
Kvinna ·
24 feb, 2018
Ja ska också göra 25 april. Men är jätte nervös för fick veta förra veckan att min sambo ska åka utomlands med jobbet den 26 april. Och har fyra barn hemma . Men vill inte han ska behöva stanna hemma bara för jag gjort bröst så får se hur vi löser de. Själv kommer jag sjukskriva mig men orolig hur min arbetsgivare kommer ta de.
2kidslater
Kvinna ·
25 feb, 2018
2kidslater
Kvinna ·
04 mar, 2018
Coor
Kvinna ·
05 mar, 2018
Dagarna går, snart är det bara en månad kvar för mig. Känns så länge dit. Jag har tittat igenom varenda avsnitt av skönhetsfällan, både den svenska och danska versionen. Det är ett tips till er andra om ni vill fördriva tiden. MEN, man kan lätt bli nojig när man ser och hör om alla komplikationer. Dock så tycker jag att det har varit givande för mig och jag har lärt mig en hel del. Så jag känner mig tryggare i mitt beslut. Det verkar att de flesta i dessa program har läst på otroligt lite, eller inte alls, och valt riktigt dåliga kliniker, samt inga försäkringar. Jag känner mig helt säker med mitt val i alla fall. Har även kollat massor på Youtube. Har ni andra nå tips på nåt man kan se som har med bröstförstoringar att göra?
2kidslater
Kvinna ·
05 mar, 2018
Coor
Kvinna ·
06 mar, 2018
Ok, det har jag inte läst något om. Skriv gärna vad de säger om det. Man vill ju ha superkoll på allt! :)
Nat123
Kvinna ·
06 mar, 2018
Jag är lite i valet och kvalet om jag ska operera mig i mars eller april. Vill helst göra det så snart som möjligt så att det hinner läka så gott det går till sommaren. Tog du den första tiden som fanns tillgänglig eller ville du opereras i april?
2kidslater
Kvinna ·
06 mar, 2018
Ok, det har jag inte läst något om. Skriv gärna vad de säger om det. Man vill ju ha superkoll på allt! :)
Jo för 1000:- får man den bh-n man ska ha direkt efter op och en sport bh som man ska ha de första 6månaderna. Och för 1500:- fick man första samt två st av sport bh-n. Vet inte om det är valbart att endast ta bh-n man har direkt efter op. Jag tar nog paketet med 3st så får man de bh-ar som de tycker är bäst :)
Coor
Kvinna ·
07 mar, 2018
Jo för 1000:- får man den bh-n man ska ha direkt efter op och en sport bh som man ska ha de första 6månaderna. Och för 1500:- fick man första samt två st av sport bh-n. Vet inte om det är valbart att endast ta bh-n man har direkt efter op. Jag tar nog paketet med 3st så får man de bh-ar som de tycker är bäst :)
Ok ja det är nog lika bra att ta det dyrare paketet då, så har man en extra att byta om med medans man tvättar osv.
Nat123
Kvinna ·
07 mar, 2018
Nat123
Kvinna ·
07 mar, 2018
jhojho
Kvinna ·
09 mar, 2018
Nat123
Kvinna ·
10 mar, 2018
Jag har tid den 18 april och ska då göra en förstoring igen. Jag gjorde en förra året men vill ha större och ska senare i år lyfta. Men några steg i taget.
Jag vill att tiden ska gå fort nu! Jag gjorde op i Linköping förra året och det blir det denna gång också då de är jättebra. Jag behövde inte betala något för toppen och på efterkontrollen tyckte de att jag skulle ha en större topp så jag fick en till. De topparna är jättebra och sköna.
jhojho
Kvinna ·
10 mar, 2018
snedstreck
Kvinna ·
12 mar, 2018
Tessan22
Kvinna ·
14 mar, 2018
Sf88
Kvinna ·
17 mar, 2018
Jag fick först en tid 20 mars, men det ändrades till 20 april då min kirurg blivit sjukskriven längre.. Sist jag opererade mig så gjorde jag det i januari, 26e för att vara exakt (2016), minns inte hur lång tid det tog tills jag fick sola och bada eller att det såg "normalt" ut, men i maj vet jag att jag solade, dock med dubbla tejp för att vara på den säkra sidan ;) På Clinic Strömstad behöver man dock inte ha någon obekväm bh, utan mer som en "sportbh", skulle ha den i 4-5 veckor tror jag. Så kommer inte behöva någon tortyr-bh under sommaren iaf. Hoppas allt går som det ska iaf, och att man slipper komplikatíoner.. Sist gick det jättebra :)
Hur mycket ska ni här lägga in? Profil, cc, vikt, längd? :D