2kidslater
Kvinna ·
06 feb, 2018
Bröstförstoring April 2018
BröstförstoringJag har bokat in min operation till 10 April 2018 och nu tänkte jag starta en pepptråd här för alla oss som ska opereras i April! Jag har bokat hos Patrik Höijer på Nordiska kliniken i Sthlm. Någon mer som ska dit den dagen? Jag har varit jättepeppad och gjort konsultationer på tre ställen samt läst på massor. Men sen när jag väl hade bokat så tappade jag gnistan lite. Har nog fått lite kalla fötter. Men nu börjar jag känna mig peppad igen! Det var nog bara en liten chock över att det faktiskt är på gång nu. Men än är det rätt länge kvar. Ska hinna spara mer pengar också. Jag säljer massa ägodelar som ändå inte används. Win win! :D Ni andra som bokat i April, vad har ni för tankar och känslor?
Sortera efter
Coor
Kvinna ·
18 mar, 2018
Coor
Kvinna ·
18 mar, 2018
Hej
Jag har tid för OP 5/4 på AK i Stockholm och jag är super nervös, så rädd att brösten ska kännas och se för stora ut. Men litar på Paolo som ska operera mig och MX 290 har han rekomenderat. Men är så nervös. Men längtar samtidigt massor efter att få lite fylligare bröst igen efter två barn.
Coor
Kvinna ·
18 mar, 2018
Hej Allihopa! Jag ska göra en förstoring den 9/4 på Citadellkliniken i Landskrona! Är nervös från och till, men längtar väldigt mycket. Jag har valt att lägga in Motiva round 550cc full profil :) Har velat göra detta i många år, men inte förren nu känner jag att jag inte ska ha fler barn ( har 5 st ).
Sf88
Kvinna ·
18 mar, 2018
Hej Allihopa! Jag ska göra en förstoring den 9/4 på Citadellkliniken i Landskrona! Är nervös från och till, men längtar väldigt mycket. Jag har valt att lägga in Motiva round 550cc full profil :) Har velat göra detta i många år, men inte förren nu känner jag att jag inte ska ha fler barn ( har 5 st ).
Oj 5st barn, det va flitigt jobbat! Mysigt också! :D
Då operateras du dagen innan mig. Kommer bli spännande att följa hur det går för andra som opereras ungefär samtidigt :)
jhojho
Kvinna ·
18 mar, 2018
Sf88
Kvinna ·
18 mar, 2018
Exakt en månad kvar för mig..kan inte tiden gå lite fortare!:)
Bubblan88
Kvinna ·
18 mar, 2018
Norrskenet87
Kvinna ·
18 mar, 2018
Nat123
Kvinna ·
18 mar, 2018
Hej Alla!:D
Jag glider in här, har tid för konsultation i Umeå på Polarkliniken nu på Tisdag:) sen bokade vi in Op den 18/4 då jag gärna vill göra det så snabbt som möjligt! Gu jag håller på bli tokig på allt googlande och sökandet efter vad man vill ha för implantat och storlek.
Men det lutar åt Motiva round tänkte först ergonomix men är rädd att inte få fylligheten högre upp då jag är jätte tunn över bröstkorgen så de hade varit fint med lite mer fyllighet högre upp:)
Har ni andra bestämt er?:)
Nat123
Kvinna ·
18 mar, 2018
Han va helt suverän! Jag började må dåligt av antibiotikan direkt efter operation när jag kom hem och han hade gett mig ett direktnr o mail som han svarade på direkt och hjälpte mig. Bytte ut till ett bättre alternativ.. Kollade så allt kändes ok och svarade när jag hade funderingar mm. Har fortfarande honom och det är han som kommer operera mig den 18e april:)
intressant
Kvinna ·
18 mar, 2018
Sf88
Kvinna ·
18 mar, 2018
Jag glider in här, har tid för konsultation i Umeå på Polarkliniken nu på Tisdag:) sen bokade vi in Op den 18/4 då jag gärna vill göra det så snabbt som möjligt! Gu jag håller på bli tokig på allt googlande och sökandet efter vad man vill ha för implantat och storlek.
Men det lutar åt Motiva round tänkte först ergonomix men är rädd att inte få fylligheten högre upp då jag är jätte tunn över bröstkorgen så de hade varit fint med lite mer fyllighet högre upp:)
Linalina1
Kvinna ·
19 mar, 2018
Sf88
Kvinna ·
19 mar, 2018
Hej hej alla! Här är en till som ska opereras i april! På nordiska kliniken av Patrik!
Coor
Kvinna ·
19 mar, 2018
Hej! Jag va på konsulation på NK i lördags hos Mattias. Allt kändes så bra ! Bestämde mig för att boka OP för bröstförstoring den 25 april:) är dock sååå jävla nervös nu, livrädd för att sövas! :( ena sekunden är jag överlycklig o andra sekunden är jag livrädd . Meeen längtar så tills jag äntligen får bröst haha, är typ helt platt . Stort lycka till när det är dax för OP :D
Coor
Kvinna ·
19 mar, 2018
Coor
Kvinna ·
19 mar, 2018
Hej hej alla! Här är en till som ska opereras i april! På nordiska kliniken av Patrik!
Coor
Kvinna ·
19 mar, 2018
Ska opereras den 16/4, lyft och förstoring :)
Är jätte exalterad och vill att det ska vara dags typ på en gång. Känner mig inte nervös alls inför operationen ännu men det kanske kommer när antaler dagar kvar minskar..
Har inte talat om för många, bara mamma och nära vänner så är mer nervös för vad folk kommer säga efteråt, mest min pappa och övrig släkt samt arbetskamrater.
Känner mig också lite ensam med all vetskap om detta, någon som känt likadant?
Hill
Kvinna ·
19 mar, 2018
Linalina1
Kvinna ·
19 mar, 2018
Jag ska opereras den 16/4 på Proforma och göra lollipop lyft och byta implantat till bakom muskeln. Har haft framför i 9 år :) Är superpeppad :D