Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringSortera efter
sussipussi
Kvinna ·
25 dec, 2013
LittlemissDaisy
Kvinna ·
25 dec, 2013
maria_84
Kvinna ·
25 dec, 2013
Littlemissdaisy:
Får du verkligen träna sopas tidigt?
Jag får inte utföra någon pulshöjande träning på 5 veckor.
Men alla kliniker säger olika =) .
LittlemissDaisy
Kvinna ·
25 dec, 2013
maria_84
Kvinna ·
26 dec, 2013
Littlemissdaisy:
Det är verkligen olika från klinik till klinik med deras rek =) .
Fick inget bröstband heller och stygnen löser upp sig själva,japp tryckskadorna känner jag igen,speciellt bak i ryggen, har strk s i sportbhn,då M är fort stort i midjan på mig, mina bröst passar bäst i en M,så tuttarna är rätt ihoppressade och nedtryckta men det är väll meningen också.
Trevligt att dina blivit mjukare, mina både mjuknar och läker i olika tackt det vänstra är mer svullet och hårdare än det högra och det högra bröstet har även fått en underpool, det vänstra har sjunkit lite men är inte som det högra. Men jag hade typ inget bröst på det vänstra innan så det måste nog töjas en del lade ju in 425 cc , hade mer vävnad på det högra ca 75 ml så hon lade in 350 cc i den för att jämna ut.
Anonym användare
26 dec, 2013
Swemel
Kvinna ·
26 dec, 2013
Oh.oh
Kvinna ·
28 dec, 2013
LittlemissDaisy
Kvinna ·
29 dec, 2013
henrietta
Kvinna ·
01 jan, 2014
Mina nya vänner fyller två veckor idag. Fram tills nu har det gått över förväntan bra. Men idag vaknade jag & skulle gå upp & då kändes det som att ngt flyttade på sig i mitt högra bröst. Precis innanför/bakom bröstvårtan. Det gör inte ont på ngt vis men det känns väldigt obehagligt/läskigt.
Brösten ser inte konstiga ut på något sätt men det oroar mig ändå väldigt mkt. Vid vissa rörelser åtekommer den här känslan i bröstet så det känns väldigt otäckt.
Opticruise
Kvinna ·
01 jan, 2014
LittlemissDaisy
Kvinna ·
04 jan, 2014
Inte trycker? :S alltså klart den trycker lixom... :S tvillingarna sitter som berget (det är min läkbh som dom tog på mig när jag var sövd)
Vonkan
Kvinna ·
04 jan, 2014
Selina
Kvinna ·
11 jan, 2014
LittlemissDaisy
Kvinna ·
11 jan, 2014
För mig går det finfint, på måndag är det en månad sen jag opade mig, och jag tyckte det hände massor under vecka 3!
Har tyvärr inget tips på bh då jag ska använda sportbh..
newboobs90
Kvinna ·
11 jan, 2014
Åh jag undrar precis samma! Ska oxå sluta på måndag och har typ 65E/DD. Tycker det är jättesvårt att veta vad som är ok, jag har beställt en från mimi holliday i 30DD men inte helt säker att den kommer funka.
happyboobs
Kvinna ·
11 jan, 2014
9April
Man ·
12 jan, 2014
Taxörat
Kvinna ·
12 jan, 2014
Det är rätt inställning! Det gäller att ta hand om sina juveler, även om det är obekvämt ibland. Det är ju inte ett obehag som varar för evigt! 😉
Vonkan
Kvinna ·
12 jan, 2014