Kernel
Kvinna ·
11 nov, 2013
Bröstförstoring december 2013
BröstförstoringHar letat efter en tråd som denna men inte hittat någon så jag gör en egen istället 🙂
Jag undrar om det finns fler som ska opas nu i december? Och vart och av vem? 🙂
Vore kul att prata med er tjejer isåfall och kanske hitta någon som opas samma dag som en själv 😀
Jag ska opereras den 19e december på Laser & Estetik i Stockholm av Patrik Höijer!
Längtar obeskrivligt mycket!!
Sortera efter
henrietta
Kvinna ·
13 nov, 2013
För min del är det dags den 18/12 på Carlanderska. "Ånger-nervositeten" börjar komma smygande...
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
13 nov, 2013
Jag hoppar in i den här tråden. Jag ska också opa mig i december. Men jag ska korrigera. Annars är jag otroligt nöjd med mina bröst, både form och storlek.
Gilla
Sissy
Kvinna ·
13 nov, 2013
Missanonym skrev:
Jag skall opereras hos Peter på citadell:) implantat står emellan 485 UHP perthese eller 590 UHP Mentor! Skiljer bara 0,5 i Putet så är osäkerGilla
Missanonym
Kvinna ·
13 nov, 2013
De är coh 1 jag skall ha:) varför vill du ja coh 2 blir de inte väldigt hårda?
Gilla
majsan13
Kvinna ·
15 nov, 2013
Men oj vad kul =) På reformedica? Är din kusin nöjd?
Gilla
Sasa
Kvinna ·
15 nov, 2013
Jag ska opereras 20/12, har inte varit på konsultation än, ska dit på fredag, kommer bli spännande:)
Gilla
Kernel
Kvinna ·
15 nov, 2013
Sasa skrev:
Jag ska opereras 20/12, har inte varit på konsultation än, ska dit på fredag, kommer bli spännande:)Vad kul! Vilken klinik ska du till? 🙂
Gilla
Sasa
Kvinna ·
15 nov, 2013
Hos plastikkirurgerna. Har hört att dom är väldigt kunniga och har ett trevligt bemötande. Börjar nästan bli lite nervös.
Gilla
maria_84
Kvinna ·
16 nov, 2013
Hej, hur är det med er allaihopa =), har ni böjat bli nervösa ännu?
För mig går det i perioder, det går från att kännas helt lungt, till att kännas jättenervöst, är bara 3v kvar på måndag, ojdå, blir helt nervös bara av att se mig skriva 3v kvar haha.
Har ni berättat för era familjer att ni ska förstora brösten?, jag är jättenervös av att berätta det för dom, vet inte hur dom kommer ta det =/ , är 29 år och dom har verkligen ingenting med vad jag gör och inte gör, men jag är ändå nervös för att berätta och överväger att inte säga någonting alls.
Gilla
freddie
Kvinna ·
16 nov, 2013
Jag börjar bli sjukt nervös! 2 veckor kvar för mig på måndag.
Det är typ det enda jag tänker på just nu! Börjar liksom tveka på allt och orolig för allt som kan hända. Men samtidigt tror jag att allt kommer gå jättebra :) jag har berättat för de allra närmsta, de andra tänker jag inte berätta för så utan bara svara om de frågar liksom. Är lite nervös för vad folk ska tycka..
Gilla
Sissy
Kvinna ·
16 nov, 2013
Det blev december här med, 13/12 :) bytte dock klinik då jag fick ett grymt bra pris! ;) är ju min andra op så priset känns viktigare nu än första gången! :) hur mkt lägger ni in och vad?
Gilla
Sissy
Kvinna ·
16 nov, 2013
Jag ska också op mig 13/12 otursdagen ju :P hoppas det blir tvärtom för oss :)
Gilla
Sissy
Kvinna ·
16 nov, 2013
maria_84 skrev:
Är det fler än jag här inne som fasar lite över narkosen?
Jag själv har valt 425 cc mentor, runda med hög profil bakom muskeln, men har sen igår funderat på att ta 450 istället hmm, vet inte rikigt.
Är liten i kroppen, är 160 cm lång och väger 49 kg och är smal i kroppen, men har inga bröst alls kvar efter amning fyller knappt en A kupa, så jag behöver höjden på inplantatet som man får av hög profil samt att jag vill ha bröst åt det lite större hållet men som ändå passar till min kropp.
Men vad tycker ni, ska jag ta 425 eller är 450 bättre, igentligen är det ju inte någon skillnad alls.
Gilla
Sissy
Kvinna ·
16 nov, 2013
henrietta skrev:
För min del är det dags den 18/12 på Carlanderska. "Ånger-nervositeten" börjar komma smygande...
Gilla
Sissy
Kvinna ·
16 nov, 2013
Missanonym skrev:
De är coh 1 jag skall ha:) varför vill du ja coh 2 blir de inte väldigt hårda?Gilla
henrietta
Kvinna ·
16 nov, 2013
Sissy skrev:
henrietta skrev:
Så roligt med någon mer som valt Carlanderska! Ska hålla mig uppdaterad på hur det går för dig, vad du tyckte om stället och så. Detta är ju min första op så alltid lite lugnande att ha någon att följa innan.
Gilla
Creativo
Kvinna ·
28 nov, 2013
12 december hso Patrik! :)
Gilla
Kernel
Kvinna ·
28 nov, 2013
Skönt med bara två veckor kvar! Har du bestämt storlek och märke än? 🙂
Gilla
flink
Kvinna ·
28 nov, 2013
Kul med fler decembertuttar och skönt att få bekräftat att det inte bara är jag som är helt fixerad vid bröst, storlekar, narkos mm... Har börjar handla lite snygga toppar/sport-bh mm, sååå kul det ska bli att kunna ha lite sexigare underkläder utan att känna sig larvig... :) fylla ut överdelen lite!! :)
19/12 på proforma ska jag opereras, blir en luuuugn jul ;)
Gilla
bakabullar
Kvinna ·
28 nov, 2013
jag ska också =) 20/12 art clinic i uppsala!
Gilla