Ellisa
Kvinna ·
07 jan, 2022
Bröstförstoring februari 2022
BröstförstoringHär kanske vi kan samlas som ska genomföra op i februari 2022. Denna tråden kanske kan funka som en tråd att se eller jämföra erfarenheter och pepp i läkning etc. Jag ska genomföra min op på Akademikliniken i Göteborg den 9 februari. Ska lägga in 245cc mentor under muskeln. Några fler i februari 2022?
Sortera efter
fluxan
Kvinna ·
16 mar, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
17 mar, 2022
Hej på er!
Hoppas era sår snart blir bättre! Nu har de gått fem veckor för mig, och brösten är nästan helt mjuka nu, och börjat sjunka. Brösten är fortfarande lite ömma vid beröring.
Däremot upptäckte jag för några dagar sen att mitt hår på ngt sätt kändes annorlunda, kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var men sen förstod jag - jag har tappat hår(?) precis som på samma sätt som efter amning. Jag ringde kliniken o kirurgen sa att de kunde vara en biverkning av själva operationen (och den stress som kroppen utsätts för)… läste lite om det och de jag kunde få fram var att detta Är rimligt men kanske först efter 3-4 månader efter op. Hur är de för er? Har ni tappat hår?
Ellisa
Kvinna ·
18 mar, 2022
Hej på er!
Hoppas era sår snart blir bättre! Nu har de gått fem veckor för mig, och brösten är nästan helt mjuka nu, och börjat sjunka. Brösten är fortfarande lite ömma vid beröring.
Däremot upptäckte jag för några dagar sen att mitt hår på ngt sätt kändes annorlunda, kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var men sen förstod jag - jag har tappat hår(?) precis som på samma sätt som efter amning. Jag ringde kliniken o kirurgen sa att de kunde vara en biverkning av själva operationen (och den stress som kroppen utsätts för)… läste lite om det och de jag kunde få fram var att detta Är rimligt men kanske först efter 3-4 månader efter op. Hur är de för er? Har ni tappat hår?
Härligt att det känns bättre. Jag tappar generellt mycket hår, men nu när du säger det så har det varit mer extremt det sista
Ybge
Kvinna ·
24 mar, 2022
Ybge
Kvinna ·
24 mar, 2022
Ybge
Kvinna ·
24 mar, 2022
Hej!
Jag ska göra ankarlyft och lägga in polytech 350cc på akademikliniken i sthlm 22/2. Ska ringa nån dag och boka in planerade återbesök.
TR7777
Kvinna ·
25 mar, 2022
Ballerina91
Kvinna ·
25 mar, 2022
Lilly8
Kvinna ·
26 mar, 2022
Hej! Någon här som vet vilken av morfin-tabletterna som framkallar illamående? Har mått illa sedan lunch och det vill verkligen inte ge med sig. Känns som jag ska spy hela tiden :/
Ballerina91
Kvinna ·
26 mar, 2022
Ninji
Kvinna ·
26 mar, 2022
Hej!
Jag ska göra ankarlyft och lägga in polytech 350cc på akademikliniken i sthlm 22/2. Ska ringa nån dag och boka in planerade återbesök.
Hur har det gått för dig?
Icaniwill
Kvinna ·
04 apr, 2022
Clara87
Kvinna ·
14 jun, 2022
Pink1
Kvinna ·
15 jun, 2022
Marina
Kvinna ·
16 jun, 2022
Ellisa
Kvinna ·
18 jun, 2022
Hej!
Hur går det för er som opererades i februari?
Hur ser ärret ut?
Jag fick tyvärr sluta att tejpa efter två månader jag hade opererats .Jag fick allergisk reaktion av tejpen.
Jag använder silikon salva. Hur gör ni?
Ninji
Kvinna ·
18 jun, 2022
Clara87
Kvinna ·
18 jun, 2022
Solbeaver
Kvinna ·
20 jun, 2022
Netnic
Kvinna ·
01 jul, 2022
Ny i tråden här. Jag har inbokad bröstförstoring 21/2, växlar fortfarande i storlek, efter testat ristestet i flera omgångar, när jag gör det känns storleken bra men när jag sitter och tittar på andras bilder ser de så himla stort ut :) haha vet att alla har olika förutsättningar och att samma storlek kan se olika ut pågrund av det, hur går era tankar om storleken?