LillaMyyy
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars2019?
Saknar en tråd för oss som ska opereras i mars. Själv har jag fått operationsdatum den 1a mars. Trevligt att kunna vara nervösa ihop tänker jag och höra hur processerna går kring storlekar , profil osv. Funderar själv på om det blir lagom med de 265 cc som är inpanerade i dagsläget. Om de kommer kännas för små, eller om de kommer kännas stora... Funderar på om jag skall berätta för mina barn som är 12 och 14, eller om det kommer vara helt uppenbart för dom i vilket fall... Osv osv. Känns som om detta med op tar en hel del av en tankar nu sedan spikat operationsdatum och taget beslut! :) Dock än så länge helnöjd över att äntligen ha agerat på något som jag funderat över i väldigt många år nu!!
Sortera efter

Emmao
Kvinna ·

M-karlsson
Kvinna ·

Johannna
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·

Carrooons
Kvinna ·

Snöflinga123
Kvinna ·

Flowertwiggy
Kvinna ·

Jela
Kvinna ·
Två veckor kvar idag :) Mest nervös för att slutresultatet inte ska bli bra, inte operationen så mycket. Någon mer på Citadell i mars?

Lolitamin
Kvinna ·
Jag ska också operera mig den 14/3 :) vilken tid har du?

M-karlsson
Kvinna ·
Jag som varit så bombsäker på mitt val av implantat har nu börjat vela. Jag är orolig för att 300 cc kommer kännas för litet?? Det vi bestämde på konsultationen var Mentor anatomiska 300 cc HP. Nu när jag tittat runt på bilder av andra som är ungefär i min storlek så funderar jag på om Motiva Ergonomix 355 cc hp skulle passa bättre. Hur skulle ni andra resonerat? Jag är nätt i kroppen men rätt muskulös över axlarna. Jag ska i alla fall tillbaka för ytterligare en konsultation med en sköterska, vill kunna känna mig helt säker på mitt val när det väl är dags för operation.

Snöflinga123
Kvinna ·

MollyLizen
Kvinna ·

andreaelin
Kvinna ·

Flowertwiggy
Kvinna ·
Ska operera mig på Plastikakademin 4/3 av Johan Thorfinn, bara längtar! Måtte nästa vecka gå fort.

NewBeginning2019
Kvinna ·

MollyLizen
Kvinna ·
Ska operera mig på Plastikakademin 4/3 av Johan Thorfinn, bara längtar! Måtte nästa vecka gå fort.
Vi har ju samma operationsdag! Håller med, nästa vecka blir grymt nervös:)

M-karlsson
Kvinna ·

Snöflinga123
Kvinna ·

Maia
Kvinna ·

M-karlsson
Kvinna ·
M-Karlsson - jag var på ny konsultation och bestämde efter det att byta till Motiva Ergonomix. Jag hade uppfattat det där med bröstvårtorna fel och det kommer tydligen inte påverkas oavsett vilket implantat jag väljer i mitt fall. Jag går helt enkelt på magkänslan, jag är rätt säker på att både Mentor och Motiva kommer bli jättefint men jag måste ju välja en av dem. Nu är det inte långt kvar! Det känns så overkligt! Kan inte föreställa mig hur det kommer att kännas :) Börjar du bli nervös?