Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LillaMyyy

LillaMyyy

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars2019?

Bröstförstoring

Saknar en tråd för oss som ska opereras i mars. Själv har jag fått operationsdatum den 1a mars. Trevligt att kunna vara nervösa ihop tänker jag och höra hur processerna går kring storlekar , profil osv. Funderar själv på om det blir lagom med de 265 cc som är inpanerade i dagsläget. Om de kommer kännas för små, eller om de kommer kännas stora... Funderar på om jag skall berätta för mina barn som är 12 och 14, eller om det kommer vara helt uppenbart för dom i vilket fall... Osv osv. Känns som om detta med op tar en hel del av en tankar nu sedan spikat operationsdatum och taget beslut! :) Dock än så länge helnöjd över att äntligen ha agerat på något som jag funderat över i väldigt många år nu!!

23

Sortera efter

Snöflinga123

Snöflinga123

Kvinna ·

Det blev något mer cc, nu blir det 315 istället för 300. Jag fick prova sånna där "kycklingfileer" man lägger i sport-bh:n och vad jag kunde se blev Mentor något spetsigare och Motiva lite mer runt utseende med något mer överpol och det kändes helt enkelt mer som det utseende jag är ute efter. Med Mentor blir bröstvårtorna möjligtvis lite mer "pigga" uppåt men jag tror det blir bra med Motiva också. Jag är också orolig över att bli sjuk! Eller att Paolo ska bli det, eller nåt av mina barn haha.. Vi har varit sjuka i princip hela vintern men nu verkar alla hyfsat på banan. Min man kommer vara hemma de tre första dagarna så han kan ju hantera eventuella sjuka barn men jag vet hur det blir ändå, svårt att inte hoppa in när någon ropar på mamma. Sen ska min mamma "flytta in" hos oss följt av svärmor. Jag har fixat uppbackning de tre försa veckorna så jag hoppas det räcker. Jag är en sån som oroar mig och tänker typ "tänk om det inte blir av? Om jag står där descutan-duschad och klar och så måste de omboka dag?!". Det ordnar sig nog, det är bara lite nerver som spökar tror jag :) Skönt att du ska in på jobb sen ändå, då blir det lättare att undvika att bära för tungt i början kan jag tänka mig.
Gilla
Minilelle

Minilelle

Kvinna ·

Hej, bra tråd :) Jag opererades igår 6/3-19 :) på Art Clinic. Är super nöjd med allt hittills men har ju inte fått se resultatet ännu utan bh. Längtar, har ganska ont så könner mej lite som om jag stelopererat mej då jag inte riktigt vill ta i o göra förstora armsvängningar ;) för då gör de ont. Men annars mår ja bra! Allt gick så smidigt och lätt, allt ja va rädd för innan med narkos m.m var verkligen inget alls :) <3 hur går det för er andra?
Gilla
mahldita_07

mahldita_07

Kvinna ·

Ni som har redan opererat i början av mars. Hur ser era bröst nu? Hur mår ni idag? Lyfta? Sträcka osv? Formen på brösten? Har ni redan byt tejpen? Tack! ^^
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem