Mullla
Kvinna ·
06 dec, 2021
Bröstförstoring januari 2022
BröstförstoringHej Är det fler här inne som har inbokad operation i januari 2022. Jag har min OP 17/1 och idag fick jag beviljad ledighet från jobbet. Blev plötsligt nervös och nyfiken vilka fler som har OP i januari. Vad har ni valt för storlek och form? Jag har valt 500cc hp runda bakom muskeln. Känner mej dock lite kluven om jag borde valt större. ? Hur tänkte ni när ni kom fram till er storlek?
Sortera efter
JoOp
Kvinna ·
27 jan, 2022
Ovant
Kvinna ·
28 jan, 2022
Inga blåmärken, ingen vätska, lite koagulerat blod tror jag, men torrt och fint.
AnneMarie
Kvinna ·
29 jan, 2022
Ovant
Kvinna ·
29 jan, 2022
Nu har det snart gått 3 veckor för mig. Är så himla nöjd hittills! Men vågar inte lyfta tungt eller ta ner något som är högt upp på en hylla, är rädd att förstöra något.
Hur känner ni andra? Lyfter ni era barn eller något annat som är lite tyngre?
Vad har ni fått för instruktioner från kliniken gällande rörelse? Ska ni massera? Stretcha? När får ni lyfta något över 10kg?
Ballerina91
Kvinna ·
30 jan, 2022
JoOp
Kvinna ·
05 feb, 2022
Kr89
Kvinna ·
05 feb, 2022
Nu har det gått tre veckor och två dagar sen Op. ”Känner” av brösten mindre och mindre, men också varit öm på huden.
Vet att man ska ha tålamod med att de ska anlägga till sig, men blir ändå lite ”orolig” varje gång jag ser dem och de ser så konstiga ut än. Hur går de för er andra? Ngn som ligger lite före och kan Inge lite hop? Bilder finns.
JoOp
Kvinna ·
05 feb, 2022
Nu har det gått tre veckor och två dagar sen Op. ”Känner” av brösten mindre och mindre, men också varit öm på huden.
Vet att man ska ha tålamod med att de ska anlägga till sig, men blir ändå lite ”orolig” varje gång jag ser dem och de ser så konstiga ut än. Hur går de för er andra? Ngn som ligger lite före och kan Inge lite hop? Bilder finns.
Åh känner samma! Har så himla spända bröst och får så ont speciellt nattetid. Har förstått att det tar tid detta, men svårt att ha tålamod. Längtar tills dom inte är lika spända och får en bättre form än vad de har nu..
Ovant
Kvinna ·
05 feb, 2022
Ninji
Kvinna ·
15 feb, 2022
2 veckor och 2 dagar post-op nu.
Har jobbat hela veckan och det blir några steg när man jobbar på sjukhus. ?
Det känns som att "mjölken rinner till" varje gång jag går en längre sträcka än 10 meter. Som en sammandragning i bägge brösten. Någon som upplevt detta? :)
Ellisa
Kvinna ·
15 feb, 2022
2 veckor och 2 dagar post-op nu.
Har jobbat hela veckan och det blir några steg när man jobbar på sjukhus. ?
Det känns som att "mjölken rinner till" varje gång jag går en längre sträcka än 10 meter. Som en sammandragning i bägge brösten. Någon som upplevt detta? :)
Fantastiskt att det går att lösa med digitala lösningar! Pandemin har inte bara fört med sig negativa effekter. ?
Har du fått mycket blåmärken kring dina ärr? Är de helt läkta eller är det lite vätska kvar?