Asirnas
Kvinna ·
13 dec, 2014
Bröstförstoring, kan de se 100% naturligt ut? + mer info!
BröstförstoringHej!
En ung kvinna på 20 år som vill fylla ut mina former, därför tänker jag göra en bröstförstoring.
Men, undrar om det kan se 100% naturligt ut? Vart var ni? Vilken läkare? Vilka implantat? Livstidsgaranti? Vad kostade det?
Vill helst inte det kostar alldeles för mycket men funderar på att gå till Gerlee. Ni som har varit där, är dte bra?
Har ni tips på andra kliniker? :)
Tack på förhand! <3
Sortera efter
fisalotta
Kvinna ·
15 dec, 2014
Pygme
Kvinna ·
15 dec, 2014
Asirnas
Kvinna ·
15 dec, 2014
På konsultioner har redan två läkare avrådet mig från anatomiska då jag arbetar som serivtris och bartender. Men har också hört att anatomiska står mer upp när man lägger sig och de runda "följer" med mer. Och det där med att inte sova på sidan så kommer det inte gå för mig iaf :P
Asirnas
Kvinna ·
15 dec, 2014
Fett transplation är inget för mig att fundera på då jag har kunnat gå ner min 10 kg på tre veckor i vissa perioder.
Men när jag menar med naturligt menar jag att man inte ser själva "linjen" ovanför bröstet. Är ute efter mer utfyllnad/volym för att framhäva mina former.
Men känns implantaten jätte tydligt genom brösten eller nästan som vanligt om man har det bakom muskeln?
Vet inte om det stämmer men läste om men har det bakom muskeln skall man slippe den där kanten ovanför bröstet, inga svårigheter med amning och ingen nedsatt känsel i bröstvårtorna. Stämmer det?
Asirnas
Kvinna ·
15 dec, 2014
Hoppas det går bra för dig! :D
silicea
Kvinna ·
15 dec, 2014
Det är fel. Bakom ger tvärtom oftast en mer markerad kant! Tänk slitz brudar, galmour modeller. De har bröst som ser väldigt fake ut och alla har bakom....
Naturligaste resultatet får du med extra mjuka och små runda3 implantat men nej, de kommer inte kännas som riktiga bröst.