Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Knasen
Kvinna ·
12 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
12 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
12 nov, 2019
Hvordan er den bh’en man får da? Helt tynn uten spiler? Kanskje jeg skal kjøpe meg en ekstra bh hjemme som er litt stor da? Jeg reiser jo hjem etter operasjonen og skal ikke tilbake før etter 3mnd, så får jo ikke byttet str med det første om den er for liten.
Venize
Kvinna ·
12 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
13 nov, 2019
Hoppas du ff mår skapligt.
Är så nyfiken på allt men frågorna står still..
Är du glad att du gjort ingreppet el känns det bortkastat..?
Loppan80
Kvinna ·
13 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
13 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
13 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
13 nov, 2019
Anonym användare
13 nov, 2019
Lillajagigen
Kvinna ·
13 nov, 2019
Anonym användare
13 nov, 2019
Så spännande Loppan och Venize!
Jag slås verkligen av hur olika och random reglerna för eftervården är. Jag, likt Loppan fick fler papper med olika info.
Men nu är jag nog i en slags ”fri zon” snart. Jag går mot sex månader och min man undrar fortfarande om implantaten verkligen är borta (svar : ja. De ligger i en låda. Haha. )
Vad gjorde jag då? Jag höll mig varm, inget tryck, sov på rygg i 5 veckor. Försökte äta mycket, regelbundet och bra. Det kändes som om jag hamnade i ketos efter op och det ville jag ju undvika. Masserade tagarställena och även brösten lätt.
Jag fick 6 veckor som gräns för träning. Efter det var det full fart. Styrka och cardio. Var lite försiktig med bänkpress tills 8 veckor.
För två veckor sedan körde jag 10 timmar på en helg (cardio och styrka i speciell gren). Jag tänker inte ens på att jag gjort detta. Jag känner mig bara lättare och friare utan implantat.
Fettet verkar hålla för lång idog träning.
Venize
Kvinna ·
13 nov, 2019
Jag tänker ju göra precis innan jul. Så fira med släkten tre dagar efter så man hoppas ju man orkar och inte mår allt för dåligt :-). Så kul med alla uppdateringar här. När har ni andra planerat att göra er operation?
Raja
Kvinna ·
13 nov, 2019
Anonym användare
13 nov, 2019
Venize
Lycka till på fredag! Allt går bra ska du se. Hur mycket vill du lägga i varje bröst?
Knasen
Jag är också lite orolig för mina tagställen. (163 cm, 49-50 kg) Jag vill få ut 600 ml (ca 200 ml till varje bröst). Men när jag tänker efter och tittar på lår, mage och kärlekshandtag så borde det inte vara några problem att skrapa ihop 1,5 dl per lår, (drygt) 1,5 dl från magen och totalt (knappt) 1,5 dl från kärlekshandtagen utan att det blir för smalt och platt och då har jag ju 6 dl. Så jag hoppas på det.
Anonym användare
13 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
13 nov, 2019
Anonym användare
13 nov, 2019
Lillajagigen
Kvinna ·
13 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·