Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Venize
Kvinna ·
19 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
19 nov, 2019
Anonym användare
19 nov, 2019
Ser iallefall stor forskjell med bh på mini_me1.
Så fint med kontroll Loppan80. Det ser jo fortsatt kjempebra ut?
Jeg lurer på hva er fettvadd? Er det bomull? På min klinikk skriver de kompresjon bh etter op, men mulig jeg har fått annen beskjed pga de har satt inn under brystet? Bh hadde jo trykket mest akkurat der? En annen ting jeg tenker på er at når jeg ikke bruker bh vil vel hevelsen bruke lenger tid på å bli borte hos meg? Det er jo litt dumt. Noen ganger føler jeg at vi er litt forsøkskaniner? men jeg tror som du Loppan80 fikk beskjed om at dette blir mer og mer populært. Jeg kjenner iallefall i dag at jeg er 110% glad for at jeg ikke satt inn implantater. Jeg er så glad for at jeg gjorde dette. Lurer på når man blir helt avslappet med brystene? At man ikke er redd for trykk osv ?
Når har du konsultasjon Smulan88 og hadde du booket inn op rett før jul?
Anonym användare
19 nov, 2019
Ser iallefall stor forskjell med bh på mini_me1.
Så fint med kontroll Loppan80. Det ser jo fortsatt kjempebra ut?
Jeg lurer på hva er fettvadd? Er det bomull? På min klinikk skriver de kompresjon bh etter op, men mulig jeg har fått annen beskjed pga de har satt inn under brystet? Bh hadde jo trykket mest akkurat der? En annen ting jeg tenker på er at når jeg ikke bruker bh vil vel hevelsen bruke lenger tid på å bli borte hos meg? Det er jo litt dumt. Noen ganger føler jeg at vi er litt forsøkskaniner? men jeg tror som du Loppan80 fikk beskjed om at dette blir mer og mer populært. Jeg kjenner iallefall i dag at jeg er 110% glad for at jeg ikke satt inn implantater. Jeg er så glad for at jeg gjorde dette. Lurer på når man blir helt avslappet med brystene? At man ikke er redd for trykk osv ?
Når har du konsultasjon Smulan88 og hadde du booket inn op rett før jul?
Knasen
Kvinna ·
19 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
19 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
19 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
19 nov, 2019
Anonym användare
19 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
19 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
19 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
19 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
19 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
19 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
19 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
19 nov, 2019
Anonym användare
19 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
19 nov, 2019
Jag ska fråga det! Både om hårborttagningslaser samt väldigt tydligt om vad man ska ha efteråt. Vill ju själv veta vad som rekommenderar. Rent logiskt tänker jag att fettet ska tryckas ihop med det andra fettcellerna så dom ”växer samman” och därav mer tryck. Men samtidigt kanske det är bättre med space så de får växa samman utan tryck? Agh så svårt att veta alltså. När alla säger olika..
Är så taggad nu alltså. Vill bara veta mer och bli undersökt så man kan få lite besked. Vet att jag absolut inte behöver lyft men vill som sagt få bröstvårtorna lite mer uppåt liksom. Efter amning så är dom ju rätt ”ledsna” och slokande hehe.
Förresten. Har hört olika om att dom kan göra 3D (för att då mäta allting) samt uppskatta hur det kan bli om man får i tex 100,200 eller mer? Hade ju varit kul att veta lite vad man kan förvänta sig liksom.
Mini_me1
Kvinna ·
19 nov, 2019
Dum fråga...men jag har länge gått med dåliga bhar..
HUR sitter eg en bra bh?
Känner man av den att det kanske stretar liträe eller ska man typ knappt känna av den alls?
Har alltid hittat fel storlekar el såna som snabbt blivit slita i band bl.a så de blitt för lösa..
Anonym användare
19 nov, 2019