Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Anonym användare
17 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
18 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
18 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
18 nov, 2019
Anonym användare
18 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
18 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
18 nov, 2019
Anonym användare
18 nov, 2019
Loppan80
Kvinna ·
18 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
18 nov, 2019
Raja
Kvinna ·
18 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
18 nov, 2019
Knasen
Kvinna ·
18 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
18 nov, 2019
Fick du någon info om när du får börja springa igen förresten Venize?
Och på Art Clinic ingick första BH:n i operationspriset. ?
Vet inte om jag skrivit det innan (tråden är så lång ?) men era resultat är också jättefina Lillajagigen och Mini_me1. Det är så roligt att kunna följa er alla i våra olika stadier och med olika förutsättningar.
Mini_me1
Kvinna ·
18 nov, 2019
På meg som var helt platt ser jeg stor forskjell selv om jeg ikke har lagt inn så mye. Til dere som har gjort det Lillajagigen, Mini_me1 og Loppan80 , når gikk mesteparten av hevelsen ned og når synes dere at brystene stabiliserte seg? Sånn at jeg vet litt hva jeg kan forvente meg. Når jeg kan dusje på dag 4 dusjet dere som vanlig da eller litt forsiktig? Gleder meg til dusj og vaske den gørdelen ? Jeg har fått beskjed om å bruke buksen/gørdel i 2 uker døgnet rundt, så 2 uker til dagtid. Formen er fortsatt veldig fin, ingen vondter. Kjenner litt prikking innimellom i brystene. Har fri fra jobb hele neste uke, men vurderer å jobbe tors og fre da jeg har en rolig jobb ☺️
Mini_me1
Kvinna ·
18 nov, 2019
Loppan80
Du har nog rätt i att det knappt är någon risk att det blir för stort.
Jag tänker liksom ”största” scenariot: han lägger i 230 ml på mig, fettcellerna är troligen små eftersom jag är tunn, och då är det alltså rätt många fettceller i förhållande till volymen. 200 stannar. Då har jag färre fettceller som kan växa på mage och lår. Jag är i förklimakteriet nu, om nåt år kanske jag går upp i vikt pga klimakteriet och då kan inte lår och mage öka som jag är van, rumpan kan växa och så de nya brösten som är proppade med små fettceller redo att växa..!? Och jag får en kroppsform som jag inte alls är van vid och blir obekväm i.
Eller älskar.
Mini_me1
Kvinna ·
18 nov, 2019
Inga kommentarer idag. Hehe. Konstig känsla då man kollar här hela tiden :)
Iaf. Hade en fråga. Vet detta varit uppe innan. Angående att ”forma om” befintliga bröst med eget fett. Vet att man inte kan förändra lika mycket som med implantat men på min första konsultation på art Clinic vet jag att han sa att man kan lägga lite ”här och lite där” för att få upp bröstvårtan med tex. För att cirka 55% av fettet ska ligga under vårtan om man ska lyssna på vad som är mest estetiskt tilltalande enligt statistik. Oavsett. Då går det väl ändå förändra en del? Ibland är jag bara lite nojig att det inte ska bli bra för att brösten är ju som sagt ”urammade” nu och man vill ju inte ha samma hängiga form. Men det borde ju bli betydligt bättre bara det kommer in lite innehåll som gör dom fylliga.
Ni som gjort. Blev era förändrade i ”projektionen”? Alltså pekade bröstvårtorna på samma sätt före och efter?
Raja
Kvinna ·
18 nov, 2019
Loppan80
Du har nog rätt i att det knappt är någon risk att det blir för stort.
Jag tänker liksom ”största” scenariot: han lägger i 230 ml på mig, fettcellerna är troligen små eftersom jag är tunn, och då är det alltså rätt många fettceller i förhållande till volymen. 200 stannar. Då har jag färre fettceller som kan växa på mage och lår. Jag är i förklimakteriet nu, om nåt år kanske jag går upp i vikt pga klimakteriet och då kan inte lår och mage öka som jag är van, rumpan kan växa och så de nya brösten som är proppade med små fettceller redo att växa..!? Och jag får en kroppsform som jag inte alls är van vid och blir obekväm i.
Eller älskar.
Dom flesta skulle nog se det som en drömscenario, dvs älska :) men kan förstå att det ändå kan bli fel om det inte är vad man vill eller känner sig bekväm med. Så du borde gå efter vad DU vill ha.
Mini_me1
Kvinna ·
18 nov, 2019
Åh vad snyggt loppan! Det måste ju stannat hur mycket som helst hittills. Hoppas jag får in lika mycket som du. Hoppas!
Angående bilderna så är det någon annan jag menade. Såg du med hade en lilabh men det var inte samma. Kanske var mini_me? Osäker men vi får se vad alla lägger upp :) kul att alla delar med sig iaf.
Men tycker fortfarande det är konstigt att vissa ska ha sina bh-ar hela tiden och sen venize skulle gå utan? Man vill ju göra det som är bäst för läkningen. Ska fråga massa på lördag. Spännande att gå till två på samma klinik. Undrar hur mycket det kommer skilja sig i råd, vad dom tror dom kan göra osv.
Anonym användare
18 nov, 2019