Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Anonym användare
05 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
05 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
05 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
05 dec, 2019
Anonym användare
05 dec, 2019
Haha det vore nåt, om de exploderade. ?
Jag hade inte särskilt mycket större bröst vid amning/graviditet så jag har väl inte ingen möjlighet att fylla på med hur mycket som helst. Sen finns det ju en gräns på hur mycket som fastnar, så jag antar att det inte var nån idé att fylla mer ändå?
Jag skulle inte tacka nej till lite större annars... och det är konstig hur fort man vänjer sig.
Nej de är inte hängiga.
Mer att det var tomrum i överdelen av brösten pga amningen. Men det är borta nu. ? Hoppas att det stannar så.
Anonym användare
05 dec, 2019
Jag vet att jag läste om någon som använt fett från överarmarna. Men jag vet inte hur mycket eller hur bra det är för en transplantation. På mig är armarna det första som smalnar av om jag går ner i vikt.
Anonym användare
05 dec, 2019
Smulan. Precis vsd jag hoppas på..att de kan ta från överarmar, undersidan också.
Finns nog lite att ta av o jag tänker det är brs för framtiden att ha tagit därifrån :)
Knasen
Kvinna ·
05 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
05 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
06 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
06 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
06 dec, 2019
Anonym användare
06 dec, 2019
Smulan88
Du som är påläst om tekniker; vad säger du om MicroAir?
Jag frågade min kirurg på Nordiska om han tänkte använda Body Jet på mig. Han svarade såhär:
"Vi använder inte Body Jet, vi föredrar MicroAir som ger den mest effektiva fettsugningen. Denna tekniken är lika skonsam mot fettcellerna och ger en bättre fettsugning."
Jag frågade honom nyss om fettöverlevnaden vid MicroAir så vi får se vad han svarar.
Anonym användare
06 dec, 2019
Raija MicroAir!! Så sa nog Magnus när jag pratade med honom. Frågade flera ggr men hörde ej.hsr oxå mailst kliniken o frågat men det har de ej velat svara på tydligen
Han sa så till mig att de EJ brukar använda body jet därför backade jag direkt o sen priset!
Jag fatta inget efter ssmtalet.
Men! Frågan är om de andra inte heller gör body jet..hur vet vi att de gör det vi vill få?
Jag vill ha body jet som ska ge bra resultat o va skonssam ju !
Förresten denna Microair? Ksn msn ju inte ens läss om på deras sida?? Konstigt!
Knasen
Kvinna ·
06 dec, 2019
Anonym användare
06 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
06 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
06 dec, 2019
Anonym användare
06 dec, 2019
Nej, jag har inte pratat alls med honom om vilken metod de använder. Förutsatte liksom att de väljer att använda en bra metod.
Han svarade såhär nu:
"Andelen som är kvar är ca 75%. Detta har vi verifierat med upprepade volymmätningar i vår 3D-kamera på tidigare patienter."
Men vad jobbigt!
Jag är så trött på att vara en gnetig och supernoggrann patient.
Ska tänka lite och känna efter om jag bara ska nöja mig med detta och lita på att det blir bra eller om jag ska be att få Body Jet.
Knasen
Kvinna ·
06 dec, 2019