Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Venize
Kvinna ·
11 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
11 dec, 2019
Anonym användare
11 dec, 2019
Tack igen! Ni är så fina.?Ja, bara två veckor kvar!
Förstår precis vad du menar, Smulan88, när man böjer sig fram.?
Knasen
Kvinna ·
12 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019
Angående BH verkar det vara lite olika. Jag skulle ha BH dygnet runt i 6 veckor (2 veckor läk-BH + fetvadd) och sen sport-BH. Absolut ingen bygel-BH på 3 månader. Venize skulle ju inte ha nån BH alls i början. Och en del rekommenderas ju bygel-BH. Det kan kanske bero på metod och egna förutsättningar och det bästa är nog att lyssna på sin egen kirurg.
Ang kompressionsplagg så börjar mina bli lite stora. Bör jag köpa nya då?
Jag skulle ha köpt nya om jag skulle fortsätta att använda dom, eller tänkte du ändå sluta nu? Jag har fortfarande mina, vågar inte sluta ^^
Anonym användare
12 dec, 2019
Smulan.visst var det du som majlst Patrik ang op body jet?
Har han inte hört av sig?
Hur känner ni andra eg om metoden nu är annan helt plötsligt?
Verkar som det bara är jag som ff funderar o tycker det är konstigt ..
Anonym användare
12 dec, 2019
Tack så snälla ni är. ?
Jag tränade både lätt kondition (cykling, trappmaskin) och styrketräning på maskiner för ben. Sen lite mage och nån enkel armövning med lätt vikt. Var noga med att känna efter hur kroppen kändes och bytte maskin när det inte kändes bra. Så skönt att vara igång igen. Jag går fortfarande på träningsendorfiner trots att passet var lätt. ? Inga guppande rörelser så med brösten var det inga bekymmer. Det som blir spännande är när jag börjar springa igen...
Anonym användare
12 dec, 2019
Angående BH verkar det vara lite olika. Jag skulle ha BH dygnet runt i 6 veckor (2 veckor läk-BH + fetvadd) och sen sport-BH. Absolut ingen bygel-BH på 3 månader. Venize skulle ju inte ha nån BH alls i början. Och en del rekommenderas ju bygel-BH. Det kan kanske bero på metod och egna förutsättningar och det bästa är nog att lyssna på sin egen kirurg.
Ang kompressionsplagg så börjar mina bli lite stora. Bör jag köpa nya då?
Jag skulle ha köpt nya om jag skulle fortsätta att använda dom, eller tänkte du ändå sluta nu? Jag har fortfarande mina, vågar inte sluta ^^
Jag ska ju ha mina i ca 1 1/2 vecka till. Så jag får väl försöka hitta ett par nya. Hur länge ska du ha dina? Hur ser dina tagställen ut? Har svullnaden lagt sig än?
Idag ska jag på LPG. Hoppas det känns ok. Jag är ju fortfarande öm på tagställena.
Knasen
Kvinna ·
12 dec, 2019
Anonym användare
12 dec, 2019
Ja och hur ofta kan man glra lpg?
Det kostar ju en del också..
Har heller ingen i närheten.
Funkar det att gå till vanlig massör?
Men det kostar ju också.inte ngt man gör flera ggr i veckan precis :(
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019
Tack så snälla ni är. ?
Jag tränade både lätt kondition (cykling, trappmaskin) och styrketräning på maskiner för ben. Sen lite mage och nån enkel armövning med lätt vikt. Var noga med att känna efter hur kroppen kändes och bytte maskin när det inte kändes bra. Så skönt att vara igång igen. Jag går fortfarande på träningsendorfiner trots att passet var lätt. ? Inga guppande rörelser så med brösten var det inga bekymmer. Det som blir spännande är när jag börjar springa igen...
Härligt att vara igång igen :) Allt beror ju på vilka tagställen man tar. Tar man inget på ben tex så kan man ju träna det tidigare eller? Jag ska ju ta utsida lår och kärlekshandtag nu första så antar man får vänta längre än om man bara tagit rygg tex. Sen vill man ju inte träna muskler där brösten också aktiveras. Så jag får vackert vänta till typ mitten på februari då ju. Hehe.
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019
Ja och hur ofta kan man glra lpg?
Det kostar ju en del också..
Har heller ingen i närheten.
Funkar det att gå till vanlig massör?
Men det kostar ju också.inte ngt man gör flera ggr i veckan precis :(
Jag har en grym tjej som masserar mig för typ 400 för en timme då hade man ju bett henne fokusera mycket på tagställena. Men tycker fortfarande det är pinsamt om det är blåmärken och grejer ?
Knasen
Kvinna ·
12 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
12 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019
Loppan hur har du gjort?
LPG hur ofta? Man måste väl kunna bara massera själv också eller måste man till annan? Får man sämre resultat annsrs el är det bara för säkerhets skull typ...? Det är tagställena som ska masseras bara? Ej brösten?
Knasen
Kvinna ·
12 dec, 2019
Anonym användare
12 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
12 dec, 2019