Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Lillajagigen
Kvinna ·
16 dec, 2019
Anonym användare
16 dec, 2019
Han tog så lite 2009. Hade knappt något, det var bara för att fylla inbuktningen. 30 ml stod det.
I våras tog han ut 1000 ml från lovehandles, mage och flanker. Det är helt jämnt och slätt. Huden är sammandragen och inga indragningar. Hade några mondors cords på sidorna de första två månaderna, men borta nu.
Jag vill minnas att jag hade mer ont av bodytite. Magen var liksom lite hård där han tog. I våras var det ju större områden, men jag var inte så besvärad av det.
Lillajagigen
Kvinna ·
16 dec, 2019
Anonym användare
17 dec, 2019
Ja, bodytite var värre. En slags brännande känsla.
Nej, det är inte ojämnt. Varken då eller nu. Endast min man vet att jag gjort detta. Å jag brukar visa upp mig i bikini. ;)
Tabita
Kvinna ·
17 dec, 2019
Karl på Art Clinic började att prata om implantat när jag kom. Men när jag direkt sa att jag ville göra en fettransplantation så tittade han och sa att jag var en bra kandidat. Inget om att implantat var bättre och inget som fick mig att fundera på mitt val. Det enda han sa var att han ju inte kunde lova någon stor ökning. Ca en kupa, ibland mer, ibland mindre.
Anonym användare
17 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
17 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
17 dec, 2019
Anonym användare
17 dec, 2019
Smulan. Är det 4v innan operation dom det måste vara betalt och typ försent attvändra sig.
Eller var det 3 veckor?
Tabita
Kvinna ·
17 dec, 2019
Ja så är det ju. Det sa Patrik med att man kan räkna med cirka 1 kupa ibland mer. Sen testade jag ju implantat i samma storlek som en halv kupa, en och även två. Tvåan var ju helt sjukt stor kändes det som haha. Men samtidigt är implantat mer fasta massa på ett ställe medan fettet flyter ut. Men hade drömt om två kupor större.
Jag har varit så pirrig och nervös både igår och idag så det är riktigt jobbigt. Hög puls och lite ont i magen. Är så rädd att det inte kommer bli bra på tagställena. Googla Tara Reid liposuction så ser ni vad jag menar. Hade dött om det blivit fult alltså. Men hur ojämnt och slappt kan det bli om man suger ut runt en liter??
Anonym användare
17 dec, 2019
Smula Har du bestämt om du ska propsa på att du vill ha just body jet el tänker du låta dem bestämma?
Tänker att då får de väl justera på priset om de ej använder Jet? Smart Lipo är väl billigare enl sidan...?
Knasen
Kvinna ·
17 dec, 2019
Anonym användare
17 dec, 2019
Kollar man bara på priser smart lipo så är ju den kostnaden billigare...så då borde ju allt bli billigareviså fall eftersom den metoden är lättare för dem?
Men det säger de väl inte ..vill ja ha pengar såklart men rätt ska va rätt så hoppas de gör det..
Anonym användare
17 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
17 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
17 dec, 2019
Jag gjorde en fettransfer redan 2009. På den tiden hade jag ingen aning om att man kunde göra hela bröst. (Det läste jag om på Real self bara några veckor innan min explant och bestämde mig hastigt och lustigt för att göra det nu i våras.)
Jag satte in implantaten 2005. Blev aldrig riktigt nöjd då jag hade en stor inbuktning i underpol på ena bröstet. Där transplanterade alltså Anders Liss på Art Clinic in fett och det tog fint och blev jättebra.
När jag såg er diskussion här ovan blev jag nyfiken och gick in i min journal. Nu i maj användes metoden bodyjet. 2009 tog han bara lite fett från magen för att fylla inbuktningen. Metoden var bodytite enligt journalen.
Anonym användare
18 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
18 dec, 2019
Anonym användare
18 dec, 2019
Jag har ju inte gjort op själv, (har aldrig oprrerat ngt) men är helt övrrtygad att jag kommer känna exakt likadant som du :( men det är ju alla gånger bara mormalt!!
Det är ju ingen direkt stor operation så allt kommer gå bra! Har oxå bara läst bra om Nordiska kliniken :)
Så ta djupa andetag och försök ut och promenera lite.
Snart har du det gjort som du velat så länge :)
Loppan80
Kvinna ·
18 dec, 2019