Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Raja
Kvinna ·
10 jan, 2020
Knasen
Kvinna ·
10 jan, 2020
Tabita
Kvinna ·
10 jan, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
10 jan, 2020
Lillajagigen
Kvinna ·
11 jan, 2020
Lillajagigen
Kvinna ·
11 jan, 2020
Knasen
Kvinna ·
11 jan, 2020
Lillajagigen
Kvinna ·
11 jan, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
11 jan, 2020
Har ni sett Carovivaklinikens råd om fettransplantation här ovan? Riktigt bra och informativt.
Lillajagigen
Kvinna ·
11 jan, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
11 jan, 2020
Ja endast en vecka. Även läst det på Realself. Svullnad kan man dock ha längre än man tror.
Min smärta och känslan att nått är annorlunda släppte ungefär för en månad sen.
Kan ha lite ont i bröstet med det krångliga ärret ibland.
Lillajagigen
Kvinna ·
11 jan, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
11 jan, 2020
Knasen
Kvinna ·
12 jan, 2020
Raja
Kvinna ·
12 jan, 2020
Raja
Kvinna ·
12 jan, 2020
Venize
Kvinna ·
12 jan, 2020
Raja
Kvinna ·
13 jan, 2020
Gratulerer med et fantastisk resultat Raja! Bare en liten oppdatering fra meg 8 uker etter op. Føler meg helt fin og synes at jeg har beholdt mye av fettet. Jeg har begynt å løpe litt igjen, kjenner brystene når jeg løper, men ok. Jeg tenker på om jeg skal gjøre en op nr 2. Tenker at jeg er fornøyd nå, men samtidig kanskje jeg hadde vært enda mer fornøyd med litt til? Kommer uansett ikke til å ta neste op før til høsten. Hvordan går det med dere andre?
Raja
Kvinna ·
13 jan, 2020
Medaljongen
Kvinna ·
13 jan, 2020
Tänker på alla som gör BBL, de sitter väl rimligtvis på sin rumpa, och ligger iaf på sidan (alla kan väl inte ligga på mage?)?
Det gick säkert bra Raja! Ett fall är ju inget jämfört med 10.000 nedslag i löpning. ?