Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Knasen
Kvinna ·
24 jan, 2020
Tabita
Kvinna ·
24 jan, 2020
Raja
Kvinna ·
24 jan, 2020
Tabita
Kvinna ·
24 jan, 2020
Eehn: jättesnyggt! Vilken effekt! Och 550 ml! Känns det bra?
Tabita: ja, jag trippar på tå och är försiktig med allt så mina inte ska krympa bort. Dricker ingen alkohol, håller varmt, äter protein... Mitt högra har mjuknat mer än vänstra och är lite mindre, får se om de jämnar ut sig. Men det gör inget heller om de är lite olika. Det är fortfarande ovant och underbart att ha två små nya kroppsdelar på framsidan.
Eehn
Kvinna ·
24 jan, 2020
Ehn. Såg nu dina bilder!
Jättefint resultat!!
Hur känner du dig nu när lite tid gått?
Eehn
Kvinna ·
24 jan, 2020
Tabita: ja, jag trippar på tå och är försiktig med allt så mina inte ska krympa bort. Dricker ingen alkohol, håller varmt, äter protein... Mitt högra har mjuknat mer än vänstra och är lite mindre, får se om de jämnar ut sig. Men det gör inget heller om de är lite olika. Det är fortfarande ovant och underbart att ha två små nya kroppsdelar på framsidan.
Knasen
Kvinna ·
25 jan, 2020
Raja
Kvinna ·
25 jan, 2020
Är det tre månader du kommer köra anpassad livsstil, eller hur tänker du där?
Jag har inte planerat så mycket, har en mjuk Bh-topp i stor storlek fortfarande. Men i övrigt gör jag inget speciellt för brösten... rimlig kost, inget kaloriunderskott, ingen alkohol pga bara 2v efter op och jag har inte varit sugen.
Knasen
Kvinna ·
25 jan, 2020
Eehn
Kvinna ·
25 jan, 2020
Eehn. Ja jag skulle vara nöjd. Exakt så vill jag ha dem :)
Hur går det med sovandet och kompressionsplagget?
Raja
Kvinna ·
26 jan, 2020
Måste kännas skönt Raja nu när det gått lite tid o du inte behöver fundera så mycket längr på allt..
Upplever du att det har stannat av nu ?
Alltså att det ej försvinner mer fett från brösten nu?
Tack för att ni fortsätter berätta för oss andra:)
Loppan80
Kvinna ·
26 jan, 2020
Haha älskar träningsvärk i magen :D
Jag ser faktiskt inte så mycket på låren, men det jag ser är jag hittills inte nöjd med. De går fortfarande ihop högt upp som tidigare, men precis över knät går det in så hela sträckan blir "vågigt". Att det bullar ut vid knät, sen in lite högre upp och sen ut igen.. Så inte alls nöjd där än. Men de säger ju att det tar tid så får se hur det utvecklar sig fram till återbesöket. Hur ser det ut för dig?
Eehn
Kvinna ·
26 jan, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
26 jan, 2020
Haha älskar träningsvärk i magen :D
Jag ser faktiskt inte så mycket på låren, men det jag ser är jag hittills inte nöjd med. De går fortfarande ihop högt upp som tidigare, men precis över knät går det in så hela sträckan blir "vågigt". Att det bullar ut vid knät, sen in lite högre upp och sen ut igen.. Så inte alls nöjd där än. Men de säger ju att det tar tid så får se hur det utvecklar sig fram till återbesöket. Hur ser det ut för dig?
Jag har ju inte tagit från låren än, endast mage/flank. Där ser jag skillnad men inte så mycket som jag trodde. Inte helt jämnt än men det tar ett bra tag sa Karl.
Nästa gång ska jag ju ta från låren. Men han skulle ta överst insida lår samt runt knäna. Han tyckte att det var lätt att det blev ett ojämnt resultat om man fettsög ”mitt på” låret (han hade en läkarelev som han förklarade allt för vilket var ganska bra). Men jag tror att det fortfarande kan jämna till sig Mini_me. När huden drar sig samman och ojämnheter försvinner. Det är ju som sagt en långsam process.
Raja
Kvinna ·
27 jan, 2020
Hur länge åt ni Alvedon?
Knasen
Kvinna ·
27 jan, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
28 jan, 2020
Minime :) skulle precis nu fråga om du fått svar om metoden...
Hur tycker du det känns som trott der varit body jet ?
Mal1
Kvinna ·
29 jan, 2020
Raja
Kvinna ·
29 jan, 2020
Minime :) skulle precis nu fråga om du fått svar om metoden...
Hur tycker du det känns som trott der varit body jet ?
Rätt irriterad faktisk. Ska sammanfatta en del saker som jag tycker varit mindre bra och ta upp på återbesöket sen.
Raja
Kvinna ·
29 jan, 2020
Hej tjejer! Har en fråga till er som gjort med fett. Hur mådde ni efter när ni skulle åka hem? Bor ett par timmar ifrån närmsta klinik och tänker om jag kan ta tåget hem på kvällen eller om det är kört?