Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Knasen
Kvinna ·
25 feb, 2020
EllenHellen
Kvinna ·
25 feb, 2020
Nyfiken123
Kvinna ·
25 feb, 2020
Marina och Loppan80, tack, då blir det kiwi och psylliumfrön idag. På fredag skall jag ta stygnen och då skall jag dela fråga om jag kan få ut bilderna från innan jag satte i implantat för 10 år sedan. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur små de var. Sedan måste jag ha en annan kompressionsdräkt. Den här passar inget vidare och jag hatar att vara tvungen att sätta sig med hela dräkten på offentliga toaletter ? Vill ju ha en som man drar ned.
Loppan80
Kvinna ·
25 feb, 2020
Har du sovit bra i natt Loppan?
Förresten..vilka regler gäller nu ang sovandet?
Hm ja det är väl såklsrt rygg som gäller även denna gång ..tänkte påbsndra tsgställen först..
Fick du pencillin el smärtstillande denna hång?
Knasen
Kvinna ·
25 feb, 2020
Raja
Kvinna ·
25 feb, 2020
Aha då förstår jag :)
Men...man tar ju för givet att de gör så det blir fint utan att det kostar extra?
Det tar jag för givet när man ju fått ett pris..
Skönt att ha det gjort nu o ej behöver tänka på det mer :)
Knasen
Kvinna ·
25 feb, 2020
EllenHellen
Kvinna ·
25 feb, 2020
Loppan80
Kvinna ·
25 feb, 2020
Det låter bra Loppan med mindre smärta o så..
Vad är det som läcker? Blod ?vätska? menar du att tagställena vätskar fast det är sytt?
Fick du återtid el måste du rimga boka?
Marina
Kvinna ·
25 feb, 2020
Jag la mycket papper på toalettringen när jag var på offentlig toalett. Sen blev det tvätt av plagg på kvällen ?
Marina och Loppan80, tack, då blir det kiwi och psylliumfrön idag. På fredag skall jag ta stygnen och då skall jag dela fråga om jag kan få ut bilderna från innan jag satte i implantat för 10 år sedan. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur små de var. Sedan måste jag ha en annan kompressionsdräkt. Den här passar inget vidare och jag hatar att vara tvungen att sätta sig med hela dräkten på offentliga toaletter ? Vill ju ha en som man drar ned.
Jag hade för ont för att slita och kränga på och av kompressionsplaggen, så jag var glad åt Bambi-hålen. Men jag satt ju och skrevade så mycket som möjligt och lutade framåt när jag skule kissa, för att slippa förargligheter...
Men även om man har trosa utanpå, så känns det ju som om man går med rumpan bar ibland, det tyckte jag var lite störigt.
Miel
Kvinna ·
25 feb, 2020
Lillajagigen
Kvinna ·
25 feb, 2020
Mini_me1
Kvinna ·
25 feb, 2020
Miel
Kvinna ·
26 feb, 2020
Loppan80
Kvinna ·
26 feb, 2020
Tack för svar ?
Hur ”höll ni igång” under de 6 veckorna? Vad var möjligt att göra mtp operationen?
Mik
Kvinna ·
26 feb, 2020
Raja
Kvinna ·
27 feb, 2020
Ni som har gjort operationen, hur känner ni efteråt? Är ni nöjda med resultatet? Hur mycket större blev dom? :)
EllenHellen
Kvinna ·
28 feb, 2020
Raja
Kvinna ·
28 feb, 2020
Loppan80
Kvinna ·
29 feb, 2020