Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

Smulis

Kvinna ·

19 nov, 2013

Färdig!! Öm men lycklig!!
Gilla

Fridilin

Kvinna ·

19 nov, 2013

Åh nästa vecka är det MIN tur!!! Längtat!
Gilla

Tomten

Kvinna ·

19 nov, 2013

Tendre; Jag måste nog säga att det gick fantastiskt bra, är ännu chockad över att jag (jordens fegaste människa när det gäller sådana här ingrepp) verkligen har genomgått det. Det enda jag vart rädd för va att må illa o det inte lite. Var knappt kontaktbar innan. Efter uppvaket o resten av dagen låg jag o kände efter o väntade på att börja må illa, men ICKE! Lycka. Smärtan har gjort mig totalt orörlig men konstigt vore det väl annars då jag enbart ätit alvedon halv dos. Pga illamåendefobin. Men fr.o.m. Idag klarar jag iaf av att ta hand om mig själv o vardagen. Tar tio ggr så lång tid bara vilket hör en lite lätt frustrerad... Har du blivit någe bättre? Du har haft det rätt körigt har jag sett...
Gilla

Tendre

Kvinna ·

19 nov, 2013

Va kul o höra tomten:) Jag börjar må bättre oxå..kunde diska lite idag:)men som du säger oxå..det tar 10ggr längre tid..men är glad för det med:) har du sett mig eller läst om det bara?:) Tänkte bara passa på och fråga .. hur länge fick du sjukskrivning??
Gilla

Tendre

Kvinna ·

19 nov, 2013

Grattis:) Hoppas du mår bättre snart:)
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

19 nov, 2013

Sitter på tåget på väg till kliniken.. nervös men förväntansfull. Att det faktiskt blir min tur imorgon är overkligt. Har drömt om detta så många år!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

19 nov, 2013

just-for-me skrev:
Sitter på tåget på väg till kliniken.. nervös men förväntansfull. Att det faktiskt blir min tur imorgon är overkligt. Har drömt om detta så många år!
Kommer gå jättebra!!!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

19 nov, 2013

Smulis skrev:
just-for-me skrev:
Kommer gå jättebra!!!
Hoppas det. Känns så skönt att jag är på väg. Uppdaterar så mycket och ofta jag kan. Tänkte även lägga ut en förebild :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

19 nov, 2013

Jag har lagt in en efterbild med bh :) Ska be dem ta utan i morgon på kontrollen ! Så sjukt lycklig att det är gjort!!
Gilla

Tendre

Kvinna ·

19 nov, 2013

Lycka till nu..det kommer säkert gå jätte bra;) Håll oss uppdaterad:)
Gilla

Ione

Kvinna ·

19 nov, 2013

Sitter nu och njuter av en god macka. Har pendlat mellan att vara vaken och sova sedan uppvsket. Har ont men är lycklig!
Gilla

Tuttar

Kvinna ·

19 nov, 2013

Jag opereras på måndag den 25 november =) =) var idag på konsultation =)
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

19 nov, 2013

Hybuscrub dusch färdig! Film och tugg till 00 sen är det fasta!
Gilla

Bellisa

Kvinna ·

19 nov, 2013

Äntligen är de på plats! Men fy det är inte smärtfritt... det va jag iofs inställd på att det inte skulle vara..Men super lycklig iallafall! jätte svårt att sova, knappt sovit något sedan jag kom upp på rummet :o får se om det blir någon timme inatt iallafall! :)
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

19 nov, 2013

Kan inte heller sova - gör mina imorgon!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

20 nov, 2013

Bellisa skrev:
Äntligen är de på plats! Men fy det är inte smärtfritt... det va jag iofs inställd på att det inte skulle vara..Men super lycklig iallafall! jätte svårt att sova, knappt sovit något sedan jag kom upp på rummet :o får se om det blir någon timme inatt iallafall! :)
Skönt det gått bra och de är på plats! Själv har jag klarat natten jättebra, bara vaknat en gång vid 01 och var uppe o kissade. Mer om och stel idag så lite svårare komma ur sängen. Men smärtan är hanterbar, hoppas dock de lättar bröstbandet en del på återbesöket, ska vara där kl 9. Lycka till ni som har op idag!! Kommer gå jättebra!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

20 nov, 2013

Andra duschen avklarad! Ligger och väntar på kirurgen. Känner mig extremt naken utan mina piercingar.. men, förväntansfull!
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

20 nov, 2013

Lycka till! Underbar personal och seriöst!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

20 nov, 2013

Själv ska jag på återkontroll nu kl 9, spännande att få se dom! Ska be dem ta kort så jag kan kika i efterhand. Hoppas de lättar bröstbandet med...
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

20 nov, 2013

Hur gick det smulis? Jag har just blivit ritad på och intagit cocktail. Lär bli grumligt snart om man lyssnat på er andra. Två lokalbedövningar innan mig sen är jag först ut :O
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem