Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

marialola

Kvinna ·

18 okt, 2013

Smulis skrev:
marialola skrev:
Förresten jag ska opa mig den 18/11 hos gerlee.

Dagen innan mig! Då gör du säkert dit återbesök medan jag opas! Vilket hotell ska du sova på? Om du sover kvar?
Precis jag längtar!!!Jag ska bo på Viking hotel bara en natt jag vill komma hem så för som möjligt.Vilket hotel har du bokat?
Gilla

Smulis

Kvinna ·

18 okt, 2013

Har med bokat Viking idag! Valde Superior-room som har ställbara sängar...gött om man skulle bli orörlig att kunna hissa upp sig kände jag! Kostade bara 100 kr extra, klart värt!
Gilla

Luisa

Kvinna ·

18 okt, 2013

just-for-me skrev:
Luisa skrev:
just-for-me skrev:
Luisa skrev:
Op (Avni) kkab i falköping 20 nov :D

JAG MED!

Va det du som hade ti 7,45? ;)

Jag vet faktiskt inte vilken tid som jag har. Vet bara datum och jag kommer vara där dagen innan och sova över där både före och efter operationen då jag åker från stockholm.

Oj vad nervös jag helt plöstligt blev när du skrev att du ska operera dig samma dag, med samma kirurg. Det blev SÅ verkligt helt plöstligt...

Det ända som finns i mitt huvud e nu bröst hahaha men då kanske vi ses snart! :P
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

18 okt, 2013

Ja det är inte speciellt länge kvar! antar att du bor i närheten?
Gilla

Isahol

Kvinna ·

18 okt, 2013

Thunberg skrev:
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?

Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.

Jag den 7 November hos Patrik Höijer på Laser och Estetik :)

Gilla

Isahol

Kvinna ·

19 okt, 2013

Blahablaha skrev:
Jag ska opa 29 nov på l&e. Hur tänker ni gällande försäkring? Ska ni ta eller inte?

Exakt samma sak tänker jag på... Vet inte hur jag ska göra!!!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

19 okt, 2013

försäkring gällande kapselbildning eller vad är det ni funderar kring?
Gilla

Smulis

Kvinna ·

19 okt, 2013

Jag ska ha försäkring iaf, vågar inte chansa!
Gilla

Luisa

Kvinna ·

19 okt, 2013

just-for-me skrev:
Ja det är inte speciellt länge kvar! antar att du bor i närheten?
Bor i jönköping ;) hade tänkt mig s-holm för min familj bor där. då hade man fått hjälp med kidzen men men :P

Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

19 okt, 2013

Jag ska vara där 7:45 den 11 november i Falköping... Tror detta kommer som 4 bästarsak i mitt liv..
Gilla

Luisa

Kvinna ·

19 okt, 2013

stjärnan82 skrev:
Jag ska vara där 7:45 den 11 november i Falköping... Tror detta kommer som 4 bästarsak i mitt liv..
Ja det va nog från dig jag hade läst det ;) snart är du där hihi
Gilla

Fridilin

Kvinna ·

19 okt, 2013

jag ska operera mig den 28/11 på proforma av Örjan har konsulation och op samma dag :)
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

19 okt, 2013

försäkringen är olika på olika klinker. den ena jag var i kontakt med kostar försäkringen 4999:- och gäller några år. Andra ingår försäkringen i priset :)
Gilla

hundralapp

Kvinna ·

20 okt, 2013

Jag ska operera mig 7 nov, på polarkliniken i Umeå.
På konsultationen kom i fram till 550cc hp mentor släta, bakom.
Efter de började jag tro att de skulle bli förstort men nu är det tvärtom, nu känns de lite litet, så har pratat med kirurgen om att få prova 600cc, så ska göra de samma dag som op.

Va tror ni? Det är ju så svårt! :S
Gilla

Smulis

Kvinna ·

20 okt, 2013

hundralapp skrev:
Efter de började jag tro att de skulle bli förstort men nu är det tvärtom, nu känns de lite litet, så har pratat med kirurgen om att få prova 600cc, så ska göra de samma dag som op.

Beror ju på vad för resultat du är ute efter och hur stora du vill ha, det är det ju bara du som vet! :) Själv är jag 177 cm, väger 63 kg och är rädd att 300 ska bli för stort haha! Ska prova implantat på tisdag, så får se efter det.
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

20 okt, 2013

hundralapp skrev:

Det låter lite som att du drabbats av "storleksnoja". Har inte hunnit hänga jätte länge här på forumet men har ändå varit rätt aktiv. Det verkar vara en syndrom. När man kikar runt för mycket, funderar för mycket så blir allt "litet" och riktigt stora bröst är standard. Tänk dig för, prova igen och bestäm vad "för stort" är för just dig :)

Jag nojar mer över att "inte för litet, inte för stort" träsket..

Gilla

Smulis

Kvinna ·

21 okt, 2013

I morgon ska jag testa implantat!! Ska bli roligt se kliniken och vad jag kommer gilla för stl. Tanken ligger ju runt 300 cc
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

21 okt, 2013

Gud vad spännande! Det är alltid jätte roligt att testa, fråga, känna, klämma! 

Jag hade tänkt 350cc redan innan min första konsultation. Där var dock 295cc det som estetiskt var snyggast och som såg bäst ut på 3D simuleringen. På andra konsultationen var jag upp och provade hela 500cc det kändes lite stort men absolut inte gigantiskt.. Mycket märkligt.

Mitt tips till dig är "kolla inte på storlekarna, fråga inte" utan be dem lägga in / lägga fram olika storlekar som du testar tills du ser och känner "jag" och kolla därefter storleken! :)
Gilla

Smulis

Kvinna ·

22 okt, 2013

Tack! Det var ett jättebra tips! Ska be dom göra så och se vart jag landar! Jag tror man blir så färgad av vad man tror annars kanske ja...vill ju inte ha jättestora men vill såklart ha fylligare än jag hade innan barnen när jag ändå väl lägger mig under kniven. Har ju alltid tyckt att de är något små till min kropp..är ju rätt lång med 177 cm.
Gilla

misitaa

Kvinna ·

22 okt, 2013

Citadell, Jörg Bohn, 26/11 !! :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem