Thunberg
Kvinna ·
12 okt, 2013
Bröstförstoring November-2013
BröstförstoringFinns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
Sortera efter
Supermom
Kvinna ·
22 okt, 2013
Opereras av Gribbe på Proforma 14/11 :) Längtar...
Gilla
Smulis
Kvinna ·
22 okt, 2013
just-for-me skrev:
Gud vad spännande! Det är alltid jätte roligt att testa, fråga, känna, klämma!
Jag hade tänkt 350cc redan innan min första konsultation. Där var dock 295cc det som estetiskt var snyggast och som såg bäst ut på 3D simuleringen. På andra konsultationen var jag upp och provade hela 500cc det kändes lite stort men absolut inte gigantiskt.. Mycket märkligt.
Mitt tips till dig är "kolla inte på storlekarna, fråga inte" utan be dem lägga in / lägga fram olika storlekar som du testar tills du ser och känner "jag" och kolla därefter storleken! :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 okt, 2013
Nån som vill kolla ?
Gilla
marialola
Kvinna ·
24 okt, 2013
Smulis skrev:
Nån som vill kolla ?Gilla
Smulis
Kvinna ·
24 okt, 2013
marialola skrev:
Smulis skrev:
Nån som vill kolla ?Gilla
hundralapp
Kvinna ·
27 okt, 2013
Ja men verkligen! Och tack för svaret!!
Är precis i det stadiet jag nu oxå, 11 dagar kvar till OP, och nu börjar de bli verklighet, och som du så nojar jag över, "inte för litet, inte för stort". Superjobbigt!
Men tror ändå att när man väl är där och får prova inläggen sista gången så bestämmer man sig bara och känner vad som är rätt.
Gilla
Anna90
Kvinna ·
28 okt, 2013
Opereras på Polarkliniken den 4/11, Mentor runda släta hp 425cc :) Alltså om prick en vecka :O
Gilla
Smulis
Kvinna ·
28 okt, 2013
Anna90 skrev:
Opereras på Polarkliniken den 4/11, Mentor runda släta hp 425cc :) Alltså om prick en vecka :O
Vad kul, välkommen! NÄsta samma stl som jag ska ha (400cc och även jag Mentor runda fast förmodligen textuerade).
Skönt ha op så snart, tycker det går både långsamt och fort nu när det närmar sig...haha 19/11 är min!
Gilla
Thunberg
Kvinna ·
28 okt, 2013
Fand det närmar sig nu! 😀🙂
Gilla
Smulis
Kvinna ·
28 okt, 2013
Thunberg skrev:
Det gör det verkligen!! Spännande!!
Gilla
just-for-me
Kvinna ·
28 okt, 2013
Smulis skrev:
Thunberg skrev:
Det gör det verkligen!! Spännande!!
20/11 häääära
Gilla
Nagellack
Kvinna ·
30 okt, 2013
Jag ska opereras på art clinic den 13/11! Det börjar närma sig nu och det känns otroligt bra men samtidigt lite nervöst :)
Gilla
just-for-me
Kvinna ·
30 okt, 2013
Nagellack skrev:
Jag ska opereras på art clinic den 13/11! Det börjar närma sig nu och det känns otroligt bra men samtidigt lite nervöst :)Lycka till! :)
Gilla
Smulis
Kvinna ·
01 nov, 2013
Rätt månad nu tjejer! Idag har jag 19 dagar kvar till min op, känns som det går rätt fort nu ändå! Börjat fundera lite mer på hur ont man kommer få, är ju så individuellt och jag hoppas verkligen att jag får en överkomlig smärta som jag kan hantera...ska vara sjukskriven två veckor och hoppas att jag är rörlig nog att kunna köra bil till jobbet efter det faktiskt....
Vem är först ut med sin op??
Gilla
stjärnan82
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag är om 11 dagar
Gilla
Dolly96
Kvinna ·
01 nov, 2013
Åh vad jobbigt imorgon ska vi på en halloween fest och jag kommer att vara den enda som är nykter.
Jag ska klara det! ;)
Bara 5 dagar kvar nu wohooo
Gilla
stjärnan82
Kvinna ·
01 nov, 2013
Jag är nojig över hur int detta kommer göra men min lilla syster gjorde det för tio år sen och sa att ont gjorde det men hon skulle göra om detta tio gånger till pga. Att hon fick vrål snygga bröst
Gilla
Smulis
Kvinna ·
01 nov, 2013
Dolly96 skrev:
Åh vad jobbigt imorgon ska vi på en halloween fest och jag kommer att vara den enda som är nykter. Jag ska klara det! ;) Bara 5 dagar kvar nu wohoooNär ska man sluta helt med intag av alkohol då?? Har inte fått mina papper ännu med förberedelserna...de kommer väl snart antar jag.
Gilla
Smulis
Kvinna ·
01 nov, 2013
stjärnan82 skrev:
Jag är nojig över hur int detta kommer göra men min lilla syster gjorde det för tio år sen och sa att ont gjorde det men hon skulle göra om detta tio gånger till pga. Att hon fick vrål snygga bröstJo mer eller mindre ont kommer man ju få oavsett..men tror med det är sjukt värt det när allt är klart! Man får titta framåt.
Jag har gjort en blindtarmsop där de inte sydde igen pga dränage då den var sprucken samt ett kejsarsnitt innan...och DE gjorde ONT! Men med kejsarsnittet fick jag bara panodil som smärtlindring och det funkade ju faktiskt och efter tre veckor satt jag och red min häst rätt obehindrat! Det trodde jag aldrig de första dagarna.
Vid de op så skär de ju genom alla hudlager + musklerna vilket jag kan föreställa mig gör mer ont. Lägg på det till att jag hade mjölkstockning samtidigt som snittet....AJ! Så jag intalar mig att om jag klarade det så klarar jag detta!!
Gilla
Dolly96
Kvinna ·
01 nov, 2013
Smulis skrev:
Dolly96 skrev:
Åh vad jobbigt imorgon ska vi på en halloween fest och jag kommer att vara den enda som är nykter. Jag ska klara det! ;) Bara 5 dagar kvar nu wohoooNär ska man sluta helt med intag av alkohol då?? Har inte fått mina papper ännu med förberedelserna...de kommer väl snart antar jag.
Gilla