Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Thunberg profilbild

Thunberg

Kvinna ·

12 okt, 2013

Bröstförstoring November-2013

Bröstförstoring
Finns det några fler som ska göra en bröstförstoring nu i November?
Jag opar mig på Laser Estetik Stockholm 8/11 hos Dr Mattias Elmér.
421

Sortera efter

Smulis

Kvinna ·

07 nov, 2013

Thunberg skrev:
Imorgon kl 09:30 är det min tur! 😉
Lycka till!!!
Gilla

Smulis

Kvinna ·

07 nov, 2013

Dolly96 skrev:
Åh lycka till hoppas att allt går bra. Själv har jag varit utan medicinering och känner mig som en bad ass haha
Varför ingen medicin? Trodde det va bra för kroppen att slippa ha ont?
Gilla

Thunberg

Kvinna ·

07 nov, 2013

Tack alla, jag uppdaterar er i morgon kväll! Samma tid, samma plats 😀
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

07 nov, 2013

Smulis skrev:
Dolly96 skrev:
Åh lycka till hoppas att allt går bra. Själv har jag varit utan medicinering och känner mig som en bad ass haha
Varför ingen medicin? Trodde det va bra för kroppen att slippa ha ont?
Den ena medicinen slog hårt på mig och alvedon hjälper inte så mycket. Har ändå mest ont när jag reser mig och det hjälper inte medicinen mot, så jag har skitit i det.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

07 nov, 2013

Då förstår jag! Skönt du verkar bättre idag!!
Gilla

just-for-me

Kvinna ·

08 nov, 2013

Tänk på att en del mesecin inte påverkar smärtan utan läkning och återhämtning :) ex tradolan är muskelavslappnande som kan hjälpa bröstmuskeln att slappna av och släppa in implantatet. Skönt att du mår bra :D
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

08 nov, 2013

just-for-me skrev:
Tänk på att en del mesecin inte påverkar smärtan utan läkning och återhämtning :) ex tradolan är muskelavslappnande som kan hjälpa bröstmuskeln att slappna av och släppa in implantatet. Skönt att du mår bra :D
Stämmer säkert, nu fick jag ju bara oxynorm och alvedon. Oxynormen fick mig att må jättedåligt som sagt. Nu är det 2 dagar sen operationen och jag mår mycket bättre inte lika mycket hugg mellan brösten nu känner jag mest av styngnen och de hemska bandet. Annars verkar jag fixa detta utan medicin.
Gilla

Smulis

Kvinna ·

08 nov, 2013

Underbart att det går så bra!! Hoppas få må lika bra!! Får vi se dem snart??
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

09 nov, 2013

stjärnan82 skrev:
Jag bokade op innan min konsultation för jag visste ivan hade lååååånga köer
Åh då är du opererad dagen innan mig, jag kommer till KKAB 11/11-13 för att sova över natten innan. Op för bröstförtoring 12/11-13 oxå av Ivan! Lycka till!

Tutti65
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

09 nov, 2013

Ja nu är det snart dax för mig med! 12/11-2013 på KKAB! Förväntansfull och pirrig! Hade varit kul om man kommit i kontakt med någon som ska operera sig samma dag eller däromkring;) kanske tom i Falköping?🙂
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

09 nov, 2013

Hej!
Jag fick vänta i 3 mån, för jag ville ha Ivan på KKAB
Gilla

Tomten

Kvinna ·

09 nov, 2013

Livrädd nykomling här inväntar operation 14/11-2013 på Proforma Clinic..
Gilla

Tendre

Kvinna ·

09 nov, 2013

Jag ska oxå opas samma dag på samma clinic:) Hos vem ska du opas??vilken tid?:)
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

10 nov, 2013

I morgon denna tiden väntar jag på att ivan ska börja rita och sedan operera mig i Falköping..... Spännande
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

10 nov, 2013

Tutti vi ses nog på tisdagen då..... Ser jag
Gilla

Thunberg

Kvinna ·

10 nov, 2013

Hej alla, fy fan va ont detta gör. Har vekligen legat deckad sen i fredags. Allt gick bra men man vill ju inte röra sig en mm i onödan.. Det här glömmer man ju sent vill jag lova... 😕
Gilla

hundralapp

Kvinna ·

10 nov, 2013

Opererades på polarkliniken i Umeå i torsdags:) öm och känner mig lite seg, annars är allt bra. Längtar efter att få se slutresultatet. Och oerhört jobbigt att inte kunna lyfta och krama om sonen riktigt, lillhjärtat :/ Men men, hoppas jag blir bättre snart. Ska helst inte lyfta han på 2-3 veckor. Hur ska man klara de med en son på 18 månader?? Hur får man upp han i stolen, sängen, byta blöja riktigt, gå upp och ner för trappor? Upp i vagnen.. Blir svårt dehär, men ska man va fin får man lida pin. Bara bita ihop:)
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

10 nov, 2013

ska bli intressant o veta hur JAG känner mig imorgon då;)
Gilla

Tutti65

Kvinna ·

10 nov, 2013

Oh my GOOD...spännande!
Det gör vi stjärnan;) ses i morrn...

Lycka till!!!!
Gilla

stjärnan82

Kvinna ·

10 nov, 2013

Undra hur många op ivan gör av bröst varje dag? Eller kirurger skulle va helt vimsig av bröst hela dagarna men det är ju deras jobb precis som jag jobbar med mina vårdtagare...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem