Välkommen till nya Plastikoperationsforum
An1. profilbild

An1.

Kvinna ·

04 okt, 2021

Bröstförstoring Oktober 2021

Bröstförstoring

Hej! Jag ska opereras imorgon 5/10-2021. På Nordiska Kliniken av Patrik Höijer. Jag hoppas att flera hittar hit, så att vi kan dela oss av varandras erfarenheter. Jag gick på min andra konsultation 25/9, där jag provade implantatet en sista gång. Jag är nu säker på att jag vill ha 570cc. Mentor Siltex Hp Xtra. Jag ska förbereda det sista ikväll inför morgondagen.

Sortera efter

yungalina profilbild

yungalina

Kvinna ·

04 okt, 2021

lycka till!! gud vilken känsla man hade på operationsdagen? hoppas att du blir supernöjd! strax 6 dagar sedan jag opererades av Patrik och jag mår superfint, väntar bara på att tuttarna ska släppa svullnaden??

0 Gilla

Solen83 profilbild

Solen83

Kvinna ·

05 okt, 2021

Jag hittade också hit ? önskar oss lycka till idag ?

0 Gilla

An1. profilbild

An1.

Kvinna ·

05 okt, 2021

yungalina skrev:

lycka till!! gud vilken känsla man hade på operationsdagen?

hoppas att du blir supernöjd! strax 6 dagar sedan jag opererades av Patrik och jag mår superfint, väntar bara på att tuttarna ska släppa svullnaden??

Godmorgon! Tack så jättemycket. Är lite nervös nu, 4timmar kvar? Finns det något som du tycker att jag ska tänka på? Vad skönt att du mår bra. Hur är det med smärtan och rörelse av kroppen/armar hittills?

0 Gilla

An1. profilbild

An1.

Kvinna ·

05 okt, 2021

Solen83 skrev:

Godmorgon! Ja men va kul att du hittade hit? Lycka till dig med. Önskar oss allt gott idag och att smärtan inte tar över allt för mycket efteråt. Hur känns det för dig nu? Är du redo, nervös, ivrig?

0 Gilla

Solen83 profilbild

Solen83

Kvinna ·

05 okt, 2021

An1. skrev:

Solen83 skrev:

Godmorgon!
Ja men va kul att du hittade hit? Lycka till dig med. Önskar oss allt gott idag och att smärtan inte tar över allt för mycket efteråt. Hur känns det för dig nu? Är du redo, nervös, ivrig?

Jag känner mig redo. Bara väntar på att det ska bli dags att åka in. Inte speciellt nervös, tror mig sambo är mer nervös än mig ?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem