Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Catalina profilbild

Catalina

Kvinna ·

24 jan, 2016

Bröstop Citadellkliniken 2016

Bröstförstoring

Hallå! Någon som ska göra bröst op på citadellkliniken i vår? Dela resa och erfarenheter?

40

Sortera efter

shhamoone

Kvinna ·

24 jan, 2016

Vilken bra idé! Jag ska på konsultation hos Peter Cosmo på torsdag, om allt känns bra så blir det väl att vi bokar in en op-tid redan då! Är så förväntansfull :D
Gilla

Catalina

Kvinna ·

24 jan, 2016

Jag ska till Tuve i februari, sen har vi bokat op i april:) vad har du för önskemål?? Inplantat osv?
Gilla

Kiwi

Kvinna ·

25 jan, 2016

Dom använder inte anatomiska implantat på citadell.. Men är kanske motivas ergonomix du tänker på?
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

25 jan, 2016

Jag ska nu opereras för 4 gången på Citadell, otroligt glas jag valde min kirurg och kliniken!

Ska korras, bröstvårtan ska lyftas up då den hamnade för långt ner samt kapseln ska ta bort då det verkar som jag fått kapselkontratur igen.

Gilla

Catalina

Kvinna ·

25 jan, 2016

Ja det där är nog gammalt skrivet, nu får jag se vad vi kommer fram till. Är riktigt intresserad av Motiva, hur upplever du dom? Och ger Uhp det du ville ha?
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

25 jan, 2016

Kan säga mitt implantat i brlstet som läker bra så känner jag nu ingen skillnad på min egen vävnad och implantatet. Och det är två månader sen OP :)
Gilla

shhamoone

Kvinna ·

25 jan, 2016

Åh okej, vad spännande att ni redan bokat op :) hört att Tuve ska vara duktig. Jag är helt inställd på motiva, ergonomix hög profil tror jag. Känner att jag egentligen inte vet vad som hade sett bäst ut på mig, så jag lyssnar gärna på kirurgen angående det :) sen storlek har jag inte bestämt mig om, tänkte prova mig fram vid konsultationen. Vad har du för önskemål? :D
Gilla

SysterB

Kvinna ·

25 jan, 2016

16/2 så blir det nya tuttar av Tuve! Inte lång tid kvar....
Gilla

Catalina

Kvinna ·

26 jan, 2016

Har önskemål att det blir så fylligt och naturligt som möjligt, men osäker på implantat:) blir väl säkrare efter den 18:e...
Gilla

Catalina

Kvinna ·

26 jan, 2016

Va spännande! O skönt att få d gjort snart! Hur kom du fram till Motiva???
Gilla

Catalina

Kvinna ·

26 jan, 2016

Härligt! Det är ju så jag vill känna:) va har du för bh storlek nu?
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

27 jan, 2016

Catalina skrev:

När du skriver till/svarar någon, så tryck på citicera så kan man se vem du svarar till. Blir himla rörigt annars. :)

Gilla

Anca88

Kvinna ·

28 jan, 2016

Har bokat op hos Peter cosmo den 16/2. Blir min första op och jag är fruktansvärt nervös. Har gjort en liten viktresa på 31kg och hade en tös som ammade i 18 månader. Det blir lyft och förstoring.. ska lägga i 700cc och undrar om fler lagt i det här eller funderar på så mkt? ☺
Gilla

gamerdream

Kvinna ·

28 jan, 2016

Konsultation 2 imorgon hos P.Cosmo. Vi ska snacka ihop oss så jag vet vad som kommer ske och vad jag har att förvänta mig. Plus att jag vill berätta om min kirurgtejps överkänslighet.... Blir så in-i-helvetes-röd av det och det KLIAR. Och lite snack med inplantaten och så vidare.

har bokat op 14e Mars... IIIH! :D 

Gilla

Catalina

Kvinna ·

29 jan, 2016

Anca88 skrev:
Har bokat op hos Peter cosmo den 16/2. Blir min första op och jag är fruktansvärt nervös. Har gjort en liten viktresa på 31kg och hade en tös som ammade i 18 månader. Det blir lyft och förstoring.. ska lägga i 700cc och undrar om fler lagt i det här eller funderar på så mkt? ☺
Intressant, jag ska oxå lyfta och lägga in, och det lutar åt att lägga in 650-700cc vad ska du lägga in? Och när har du op?
Gilla

Catalina

Kvinna ·

29 jan, 2016

gamerdream skrev:

Konsultation 2 imorgon hos P.Cosmo. Vi ska snacka ihop oss så jag vet vad som kommer ske och vad jag har att förvänta mig. Plus att jag vill berätta om min kirurgtejps överkänslighet.... Blir så in-i-helvetes-röd av det och det KLIAR. Och lite snack med inplantaten och så vidare.

Vad spännande! Vad ska du lägga i?
Gilla

Catalina

Kvinna ·

29 jan, 2016

Asirnas skrev:

Catalina skrev:

När du skriver till/svarar någon, så tryck på citicera så kan man se vem du svarar till. Blir himla rörigt annars. :)

Tack:) sorry!!
Gilla

gamerdream

Kvinna ·

29 jan, 2016

Catalina skrev:
gamerdream skrev:

Vad spännande! Vad ska du lägga i?

planen är att lyfta och då tar han bort 50 och 100 cc för att jämna ut min asymetri.

sen stoppar han in 510 cc så totalt blir de 400+510cc = 910cc bakom muskeln så de lär ligga runt 800 när allt är klart. SÅ SPÄNNANDE!!! :D

jag är ute efter volymen inte så mycket storleksökning :) men shit de kommer bli så bra! :D
Gilla

shhamoone

Kvinna ·

29 jan, 2016

gamerdream skrev:

Åh så spännande!! Jag var på min första konsultation igår. Mycket som sas och olika implantat som provades så jag känner mig ganska snurrig i huvudet idag, haha! Har svårt att välja storlek, har också en assymetri på brösten på cirka 50-60 cc. Lutar åt 375 eller 400 cc motiva ergonomix.. Ska boka en tid och prova implantat igen.. Hur bestämmer man sig??? :D
Gilla

gamerdream

Kvinna ·

29 jan, 2016

shhamoone skrev:
gamerdream skrev:

Åh så spännande!! Jag var på min första konsultation igår. Mycket som sas och olika implantat som provades så jag känner mig ganska snurrig i huvudet idag, haha! Har svårt att välja storlek, har också en assymetri på brösten på cirka 50-60 cc. Lutar åt 375 eller 400 cc motiva ergonomix.. Ska boka en tid och prova implantat igen.. Hur bestämmer man sig??? :D

jag förklarade för Peter vad jag ville ha. visade bilder och visat på mig själv. så mätte han mig och sa som det var, lyft och inlägg.

jag litar helt på honom. Det kommer kanske bli stort. men ska jag fan gööra detta så göra jag det fullt ut. lägga de pengarna på rätt sak.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem