Catalina
Kvinna ·
24 jan, 2016
Bröstop Citadellkliniken 2016
BröstförstoringHallå! Någon som ska göra bröst op på citadellkliniken i vår? Dela resa och erfarenheter?
Sortera efter
shhamoone
Kvinna ·
24 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
24 jan, 2016
Kiwi
Kvinna ·
25 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
25 jan, 2016
Jag ska nu opereras för 4 gången på Citadell, otroligt glas jag valde min kirurg och kliniken!
Ska korras, bröstvårtan ska lyftas up då den hamnade för långt ner samt kapseln ska ta bort då det verkar som jag fått kapselkontratur igen.
Catalina
Kvinna ·
25 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
25 jan, 2016
shhamoone
Kvinna ·
25 jan, 2016
SysterB
Kvinna ·
25 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
26 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
26 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
26 jan, 2016
Asirnas
Kvinna ·
27 jan, 2016
När du skriver till/svarar någon, så tryck på citicera så kan man se vem du svarar till. Blir himla rörigt annars. :)
Anca88
Kvinna ·
28 jan, 2016
gamerdream
Kvinna ·
28 jan, 2016
Konsultation 2 imorgon hos P.Cosmo. Vi ska snacka ihop oss så jag vet vad som kommer ske och vad jag har att förvänta mig. Plus att jag vill berätta om min kirurgtejps överkänslighet.... Blir så in-i-helvetes-röd av det och det KLIAR. Och lite snack med inplantaten och så vidare.
har bokat op 14e Mars... IIIH! :D
Catalina
Kvinna ·
29 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
29 jan, 2016
Konsultation 2 imorgon hos P.Cosmo. Vi ska snacka ihop oss så jag vet vad som kommer ske och vad jag har att förvänta mig. Plus att jag vill berätta om min kirurgtejps överkänslighet.... Blir så in-i-helvetes-röd av det och det KLIAR. Och lite snack med inplantaten och så vidare.
Catalina
Kvinna ·
29 jan, 2016
När du skriver till/svarar någon, så tryck på citicera så kan man se vem du svarar till. Blir himla rörigt annars. :)
gamerdream
Kvinna ·
29 jan, 2016
planen är att lyfta och då tar han bort 50 och 100 cc för att jämna ut min asymetri.
sen stoppar han in 510 cc så totalt blir de 400+510cc = 910cc bakom muskeln så de lär ligga runt 800 när allt är klart. SÅ SPÄNNANDE!!! :D
shhamoone
Kvinna ·
29 jan, 2016
gamerdream
Kvinna ·
29 jan, 2016
jag förklarade för Peter vad jag ville ha. visade bilder och visat på mig själv. så mätte han mig och sa som det var, lyft och inlägg.
jag litar helt på honom. Det kommer kanske bli stort. men ska jag fan gööra detta så göra jag det fullt ut. lägga de pengarna på rätt sak.