Catalina
Kvinna ·
24 jan, 2016
Bröstop Citadellkliniken 2016
BröstförstoringHallå! Någon som ska göra bröst op på citadellkliniken i vår? Dela resa och erfarenheter?
Sortera efter
Catalina
Kvinna ·
29 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
29 jan, 2016
Konsultation 2 imorgon hos P.Cosmo. Vi ska snacka ihop oss så jag vet vad som kommer ske och vad jag har att förvänta mig. Plus att jag vill berätta om min kirurgtejps överkänslighet.... Blir så in-i-helvetes-röd av det och det KLIAR. Och lite snack med inplantaten och så vidare.
har bokat op 14e Mars... IIIH! :D
jag förklarade för Peter vad jag ville ha. visade bilder och visat på mig själv. så mätte han mig och sa som det var, lyft och inlägg.
jag litar helt på honom. Det kommer kanske bli stort. men ska jag fan gööra detta så göra jag det fullt ut. lägga de pengarna på rätt sak.
[/ Sådär känner jag oxå. Att lägger man dessa pengar ska d verkligen vara:) hur kändes Motiva? Är verkligen intresserad av att känna på dom.gamerdream
Kvinna ·
29 jan, 2016
Konsultation 2 imorgon hos P.Cosmo. Vi ska snacka ihop oss så jag vet vad som kommer ske och vad jag har att förvänta mig. Plus att jag vill berätta om min kirurgtejps överkänslighet.... Blir så in-i-helvetes-röd av det och det KLIAR. Och lite snack med inplantaten och så vidare.
jag förklarade för Peter vad jag ville ha. visade bilder och visat på mig själv. så mätte han mig och sa som det var, lyft och inlägg.
jag litar helt på honom. Det kommer kanske bli stort. men ska jag fan gööra detta så göra jag det fullt ut. lägga de pengarna på rätt sak.
[/ Sådär känner jag oxå. Att lägger man dessa pengar ska d verkligen vara:) hur kändes Motiva? Är verkligen intresserad av att känna på dom.
mjuka och fasta samtidigt. kommer bli asbra :D
Possess
Kvinna ·
29 jan, 2016
Jag ska opereras av Peter på Citadellkliniken nu 11/2! Bukplastik + bröstförstoring och lyft! :) Har valt Motiva Ergonomix 450 ml :)
Catalina
Kvinna ·
29 jan, 2016
Jag ska opereras av Peter på Citadellkliniken nu 11/2! Bukplastik + bröstförstoring och lyft! :) Har valt Motiva Ergonomix 450 ml :)
Possess
Kvinna ·
29 jan, 2016
Tyckte dom kändes goa och fylliga, hehe. De är ju helfyllda så de är inte så "sladdriga" som andra kan va, och detta ska tydligen minska risken för t.ex rippling. Ytan på implantatet ska även minska risken för kapselbildning och att det inte ska växa fast i muskeln (om jag fattat det rätt).
gamerdream
Kvinna ·
29 jan, 2016
Tyckte dom kändes goa och fylliga, hehe. De är ju helfyllda så de är inte så "sladdriga" som andra kan va, och detta ska tydligen minska risken för t.ex rippling. Ytan på implantatet ska även minska risken för kapselbildning och att det inte ska växa fast i muskeln (om jag fattat det rätt).
precis så jag oxo kände!! :D Motiva Ergonomix <3
olivia81
Kvinna ·
30 jan, 2016
Catalina
Kvinna ·
30 jan, 2016
Lilla80
Kvinna ·
01 feb, 2016
Op 15 Feb för min del!! Så spännade... Jag har dock fortsatt beslustångest över storlek!!
Asirnas
Kvinna ·
01 feb, 2016
Om man väljer smalare implantat än ens egna bröstbredd kan det ge en konstig onaturlig form (inte på något vackert sätt).
Däremor kan man välja implantat som är lika brett eller bredare. Men om man vill ha naturligt ska man inte välja för brett heller, men också med bredare implantat kan man får mer klyfta, men det beror också något på hur ens bröstvårtor sitter och hur brett isär ens naturliga förutsättningar är.
Saram88
Kvinna ·
01 feb, 2016
Asirnas
Kvinna ·
02 feb, 2016
Ärligt talat känns det här helt sjukt. Min öfrsta operation var det 11 Mars och jag har nu en tredje korr den 30/3.
Rätt less på alla nya medlemmar som kommer och går hela tiden.
Dessutom finns det ingen här i samma sits..
Catalina
Kvinna ·
02 feb, 2016
Om man väljer smalare implantat än ens egna bröstbredd kan det ge en konstig onaturlig form (inte på något vackert sätt).
Däremor kan man välja implantat som är lika brett eller bredare. Men om man vill ha naturligt ska man inte välja för brett heller, men också med bredare implantat kan man får mer klyfta, men det beror också något på hur ens bröstvårtor sitter och hur brett isär ens naturliga förutsättningar är.
MissMc
Kvinna ·
02 feb, 2016
MissMc
Kvinna ·
02 feb, 2016
Catalina
Kvinna ·
02 feb, 2016
Anca88
Kvinna ·
03 mar, 2016
MissMc
Kvinna ·
03 mar, 2016
Catalina
Kvinna ·
03 mar, 2016
Visar 21 till 40 av total 40 objekt
planen är att lyfta och då tar han bort 50 och 100 cc för att jämna ut min asymetri.
sen stoppar han in 510 cc så totalt blir de 400+510cc = 910cc bakom muskeln så de lär ligga runt 800 när allt är klart. SÅ SPÄNNANDE!!! :D