Limpo
Kvinna ·
30 jan, 2014
Bukplastik i april 2014
BukplastikHejsan!
Jag har äntligen bokat tid för en bukplastik. Jag kommer dock att få vänta enda tills i April. ;) Är det någon/några andra som också ska opereras i vår? :)
Sortera efter
Miss Boob
Kvinna ·
12 mar, 2014
Limpo
Kvinna ·
12 mar, 2014
Jag ska också göra stor bukplastik. Jag tyckte att det var svårt att välja klinik men efter en konsultation på Art Clinic som kändes kanon bra så bokade jag in mig där. Min operation kostar 64,700kr. Galet stor prisskillnad då jag ska göra en precis likadan operation som din.😐
pappersdrake
Kvinna ·
13 mar, 2014
Hejsan Limpo!
Jag ska också göra en stor/full bukplastik den 9:e april. Ett tag kvar, man både längtar och våndas en hel del. Mest orolig för komplikationer och att man ska bli missnöjd. Man skulle som vilja ha en bild på att så här kommer du att se ut då du är klar. Men sån garanti får man inte.
Hela min besparing läggs på att få en plattare mage så man slipper få ont i magen för att byxorna sitter för hårt, att det hänger över troskanten för det är obehaglit mm.
Jag vägrar att köpa större byx/tros stl. Jobbigt är det också att man inte vet hur man ska säga till dom i sin omgivning om operationen.. Jag har bara talat om det för min sambo och mamma.. Vet inte hur jag ska göra, skämms lite för att man lägger hela sin besparing på ingreppet då man kunnat åka på en resa med barnen ist. Men jag mår så dåligt över detta periodvis så därför hoppas jag att det är värt det..
prutten
Kvinna ·
14 mar, 2014
Jag kommer göra en nedre (liten) bukplastik. Valde det själv eftersom jag är för rädd för det här med ny navel. Huden under naveln är också mitt största problem, med en stor hängpåse och massa rynkor. Så jag tror att det kommer räcka för att få en rätt stor skillnad ändå.
Limpo
Kvinna ·
15 mar, 2014
pappersdrake
Kvinna ·
16 mar, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
16 mar, 2014
Superdanasonic
Kvinna ·
16 mar, 2014
Limpo
Kvinna ·
16 mar, 2014
Limpo
Kvinna ·
16 mar, 2014
Superdanasonic
Kvinna ·
16 mar, 2014
Limpo
Kvinna ·
17 mar, 2014
Jag kan tänka mig det!!! Men det kommer att gå bra för dig! 👍
Jag ska också opas på Art Clinic, men i Uppsala. Jag får önska dig all lycka till i morgon! Skriv gärna en rad efter op, när du mår bättre såklart! Så att vi vet hur det gick för dig! :)
ticas_1
Kvinna ·
20 mar, 2014
Alma
Kvinna ·
21 mar, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
22 mar, 2014
Alma
Kvinna ·
23 mar, 2014
prutten
Kvinna ·
23 mar, 2014
Nu börjar det närma sig för mig, ska operereras andra veckan i april. Är jag först ut då måntro? Börjar känna mig lite nervös.
Alma
Kvinna ·
24 mar, 2014
Miss Boob
Kvinna ·
24 mar, 2014
Alma
Kvinna ·
24 mar, 2014