EBG
Kvinna ·
14 nov, 2016
Bukplastik våren 2017
BukplastikNu börjar min resa mot den efterlängtade bukplastiken. Tänker mig en operation under våren 2017 och har precis bokat första konsultationen. Är det någon annan som är i samma sits? Finns ju tusen funderingar och det skulle vara roligt att följas åt. :-)
Sortera efter
Jabba
Kvinna ·
20 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
20 feb, 2017
Hej! På torsdag är det dags för min operation. Börjar bli liite nervös.. en fråga till er som opererat er redan. Hur lång tid tar det innan man kan börja gå upprätt? Jag har en konsert inbokad (sittplats) två veckor efter operationen. Är det möjligt tror ni eller går man som en banan flera veckor?? Hoppas ni mår bra allihop! Säg till om ni lägger upp bilder :)
Kram
Jabba
Kvinna ·
20 feb, 2017
Jabba
Kvinna ·
20 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
21 feb, 2017
EBG
Kvinna ·
21 feb, 2017
Jabba
Kvinna ·
21 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
21 feb, 2017
Jabba
Kvinna ·
24 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
24 feb, 2017
bewi
Kvinna ·
27 feb, 2017
Jabba
Kvinna ·
28 feb, 2017
panorama
Kvinna ·
01 mar, 2017
bewi
Kvinna ·
01 mar, 2017
Ja, det är aldrig lätt att veta vem man ska låta få sätta kniven i en.. Själv har jag i och för sig inte kollat jättenoga innan mina operationer. Speciellt inte första (bröst) som jag köpte via en "dagens- deal", men det blev jättebra så inget jag ångrar. Val av kirurg för bukplastiken gjordes utifrån klinik och närhet hem - det är en stor trygghet att kunna göra "spontanbesök" på kliniken om man känner sig orolig för något. Hoppas att du kommer känna dig lugn med det beslut du tar bewi.
Jag gjorde bukplastik + fettsugning haka för fem dagar sedan. Jag har inte vågat titta så noga på resultatet ännu men har sett att snittet ser smalt och fint ut och att det sitter långt ner under troskanten. Så det är bra. Har en ny navel som jag inte sett ännu.. men den ser ut att sitta på bra höjd. Inte så svullen och smärtan är nästan borta. Dock väldigt stel pga sydda magmuskler och rädsla för att spräcka stygnen. Jag är lite knäckt över att jag inte kan gå rakt och har förstått att det kan dröja innan man klarar det. När man är ute och knallar lite gör det sjukt ont i ryggen efter bara någon minut. Så jag sitter/halvsitter mest hela tiden. På fredag ska jag på första återbesöket och då ska jag försöka ta lite kort så att jag kan lägga upp före -och efter bilder :)
Jabba
Kvinna ·
01 mar, 2017
Bobbielina
Kvinna ·
03 mar, 2017
HeddaLovisa
Kvinna ·
03 mar, 2017
Hej ladies!
Ny här på forumet och har läst igenom alla era meddelande här. Så kul att höra att det gått bra för er och att ni fått fina resultat.
Jag har bokat tid för konsultation på Citadellkliniken med Tuve Mårtensson den 8/3 för Bukplastik med fettsugning antagligen och bröstlyft. Ska bli mycket spännande att höra vad han säger. Jag har noll koll på vad en sådan kombinerad operation kan kosta. Vad har ni betalt?
Kram på er
Kentaura
Kvinna ·
04 mar, 2017
Lilltosse
Kvinna ·
04 mar, 2017
Jag gjorde liten bukplastik, fettsugning och bröstförstoring för 100000
Kentaura
Kvinna ·
04 mar, 2017
Jag gjorde liten bukplastik, fettsugning och bröstförstoring för 100000
Vart gjorde du din bukplastik? Citadell? Jag fick pris på ca 80 men utan bröst då. (Annan klinik). Tycker ditt pris lät bra :D