Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Byta till 725/825, hjälp!
BröstförstoringHar idag 425cc med som är 12,25 breda och 5 i put. Min bröstbredd är 13,5cm, breda axlar, stor rumpa och smal midja. Ska byta implantat i samband med korr, och de står mellan 725cc och 825cc. Låter groteskt stort, men samtidigt är mina 425cc små på mig. Ser platt ut i bikini tex. Bilder i profil. Är främst bredden jag är ute efter, samt mer ovanpol, mer fylliga. Skiljer ju mest i bredd på de två.. men låter ju så sjukt stort båda två. Provat med 4dl ris och ser inte så stort ut, stora ja, men inte mer än så (?!?) vil inte vakna med två monster ;p Tankar?!? Help a sister out.. 725cc corse Bredd 13,5 Put: 6,9 825cc corse Bredd: 14 Put: 7,2
Sortera efter
winnys
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Viola78
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
hej förstår precis vad du menar!! jag hade 75a när ja gjorde min första op...la då i 325cc...sen valde jag gå större o tog 575cc och det va dom pip som sen blev ej godkända..därav ett till byte valde då även gå större så la in 700cc mentor high profile, fick med tiden töjda fickor..samt dom va inte så fina i formen längre..så nu den 23 maj gjorde ja ny op, la in motiva 825cc.. har ju bara gått 2v än så kan ej säga så mkt än..har bröstband me då dom sitter för högt än.. men dom är verkligen inte sjukt stora..
Addi
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Jag tycker absolut inte Att det ser platt ut eller litet...!! Att öka med 300 är ju väldigt mkt, men som sagt det är ju du som skall trivas.
Generellt dock, tycker jag att det är väldigt många som har väldigt stora bröst men säger själva att der inte alls ser stort ut.... Medan kanske andra tycker det. Min input bara :)
Addi
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Banannie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Paris
Kvinna ·
08 jun, 2017
silicea
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Hej!
Jag förstår precis vad du menar med att du vill ha mer klyfta och mer put. Jag var precis i samma situation som du efter min första op då jag la in 350. Jag bytte till 650 motiva round corse och jag kan säga att det är enorm skillnad på fastare implantat med extra hög profil jämfört med mina gamla mjuka i mellanprofil. Jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Brösten är runda, fasta, putiga, sexiga och STORA! Jag funderade också på 800 och valde sedan 725 på konsultationen. Jag ändrade mig till 650 innan op och det ångrar jag inte! För några veckor sedan provade jag med implantat på 200 cc i min bh och det såg groteskt ut på lilla mig. Så vill jag inte se ut. Alla kroppar är olika och allas åsikter också. Mitt råd är att gå på många konsultationer tills du känner dig säker! Tyvärr har jag inga nya bilder på hur snygga mina boobs är idag!
Lycka till!
Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Att du är platt i mitten har inte med att brösten är små att göra, det är din bröstkorg som ser ut så. Vissa har väldigt brett mellan brösten helt enkelt, det är så du är skapad. Ska du ha jättebreda jättestora implantat så kommer de även sticka ut på sidorna, vill du det? Du måste ha minst 4 cm bredare implantat för att få en mer markerad klyfta. Det är väldigt stort och brett.
Jag håller absolut inte med om att du är platt och tycker att du är rejält storleksblind. Håller med Addi om att typ alla som har väldigt stora implantat påstår att de inte är stora, men det är inte den uppfattningen resten av världen har.
Sen ökar risken för komplikationer också. Tycker du har jättefina bröst som det är. Köp en pushup bikini istället för en ny operation. :)
Viola78
Kvinna ·
08 jun, 2017
Bunny69
Kvinna ·
08 jun, 2017
Ja de är klart! Tror de är värst att de blir för litet än en gång, men de kan de ej bli med 725 tänker jag, men vill inte se ut som ett monster.. därför jag gärna vill ha eran opinion:-)
så ni ser ej vad jag menar med platt? Att de är tomt i mitten, mellanrummet, ingen klyfta, tomt. Så om jag har på mig nått så (bikini etc) är intrycket att jag är platt, pga det. :-) Ser man mig framifrån ser jag platt ut, ställer jag mig i profil så ser man att de putar ut. Har tur med ljuset på vissa bilder som ger lite skugga o man ser nån kontur, men de syns ej irl
Bellie
Kvinna ·
09 jun, 2017
mentor är inte lika fyllda som motiva,så dom blir mer "sladdriga" o helst då med en töjd bröst ficka..motiva är maxfyllda så hoppas på finare bröst nu..nej dina se absolut inte stora ut i mina ögon iaf.
Bellie
Kvinna ·
09 jun, 2017
Ja de är klart! Tror de är värst att de blir för litet än en gång, men de kan de ej bli med 725 tänker jag, men vill inte se ut som ett monster.. därför jag gärna vill ha eran opinion:-)
så ni ser ej vad jag menar med platt? Att de är tomt i mitten, mellanrummet, ingen klyfta, tomt. Så om jag har på mig nått så (bikini etc) är intrycket att jag är platt, pga det. :-) Ser man mig framifrån ser jag platt ut, ställer jag mig i profil så ser man att de putar ut. Har tur med ljuset på vissa bilder som ger lite skugga o man ser nån kontur, men de syns ej irl
Jag måste säga personligen så tycker jag att allt under 500 cc är smått så jag förstår hur du känner. Satt in 755 cc för nu prick 1 vecka sen och det är inte alls stort! Folk pratar om längd hit och dit som att korta kvinnor tex inte kan ha större än en viss mängd implantat.... Näe 700 cc är inte så stort tycker jag iaf men det ser ju olika ut på vad man har för kroppsform såklart och hur mycket bröstvävnad man hade innan. Jag känner nästan att mina ser små ut nu för han valde ultra high profile så dem är inte lika "bulliga" upptill som med high profile som jag hade innan. Alla gillar vi ju olika men du kommer nog känna att gå upp till dem storlekarna inte alls är så stort som det låter :-) Hursomhaver hoppas du blir nöjd med ditt beslut.
Bunny69
Kvinna ·
09 jun, 2017
Jag måste säga personligen så tycker jag att allt under 500 cc är smått så jag förstår hur du känner. Satt in 755 cc för nu prick 1 vecka sen och det är inte alls stort! Folk pratar om längd hit och dit som att korta kvinnor tex inte kan ha större än en viss mängd implantat.... Näe 700 cc är inte så stort tycker jag iaf men det ser ju olika ut på vad man har för kroppsform såklart och hur mycket bröstvävnad man hade innan. Jag känner nästan att mina ser små ut nu för han valde ultra high profile så dem är inte lika "bulliga" upptill som med high profile som jag hade innan. Alla gillar vi ju olika men du kommer nog känna att gå upp till dem storlekarna inte alls är så stort som det låter :-) Hursomhaver hoppas du blir nöjd med ditt beslut.
Ja alltså jag tänker samma sak. O längd o vilket blabla , men en ekorre på 2m som är 30cm bred kan 250 va stort, men en igelkotte som är 1m och 1m bred ser inte 250 löjligt lite ut, ha ha.
Upplever du hoppet upp till 755 som stort? Är ju lite tidigt men ändå :-) vad har du för bröstbredd?
Paris
Kvinna ·
11 jun, 2017
Hej!
Jag förstår precis vad du menar med att du vill ha mer klyfta och mer put. Jag var precis i samma situation som du efter min första op då jag la in 350. Jag bytte till 650 motiva round corse och jag kan säga att det är enorm skillnad på fastare implantat med extra hög profil jämfört med mina gamla mjuka i mellanprofil. Jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Brösten är runda, fasta, putiga, sexiga och STORA! Jag funderade också på 800 och valde sedan 725 på konsultationen. Jag ändrade mig till 650 innan op och det ångrar jag inte! För några veckor sedan provade jag med implantat på 200 cc i min bh och det såg groteskt ut på lilla mig. Så vill jag inte se ut. Alla kroppar är olika och allas åsikter också. Mitt råd är att gå på många konsultationer tills du känner dig säker! Tyvärr har jag inga nya bilder på hur snygga mina boobs är idag!
Lycka till!
Hej!
Kul att nån känner igen sig, tack för ditt svar. Ja jag har ju funderat på 625, jag vill ju egentligen bara ha LITE mer put, putet ligger längst ner på de jag önskar förändra. Är som sagt mest bredden, lite fyllnad och lite rundare. Vet du vad du har för bröstbredd? Tack!