Bellie
Kvinna ·
08 jun, 2017
Byta till 725/825, hjälp!
BröstförstoringHar idag 425cc med som är 12,25 breda och 5 i put. Min bröstbredd är 13,5cm, breda axlar, stor rumpa och smal midja. Ska byta implantat i samband med korr, och de står mellan 725cc och 825cc. Låter groteskt stort, men samtidigt är mina 425cc små på mig. Ser platt ut i bikini tex. Bilder i profil. Är främst bredden jag är ute efter, samt mer ovanpol, mer fylliga. Skiljer ju mest i bredd på de två.. men låter ju så sjukt stort båda två. Provat med 4dl ris och ser inte så stort ut, stora ja, men inte mer än så (?!?) vil inte vakna med två monster ;p Tankar?!? Help a sister out.. 725cc corse Bredd 13,5 Put: 6,9 825cc corse Bredd: 14 Put: 7,2
Sortera efter
Bellie
Kvinna ·
12 jun, 2017
Bellie
Kvinna ·
12 jun, 2017
Hej!
Jag förstår precis vad du menar med att du vill ha mer klyfta och mer put. Jag var precis i samma situation som du efter min första op då jag la in 350. Jag bytte till 650 motiva round corse och jag kan säga att det är enorm skillnad på fastare implantat med extra hög profil jämfört med mina gamla mjuka i mellanprofil. Jag är verkligen jättenöjd med resultatet. Brösten är runda, fasta, putiga, sexiga och STORA! Jag funderade också på 800 och valde sedan 725 på konsultationen. Jag ändrade mig till 650 innan op och det ångrar jag inte! För några veckor sedan provade jag med implantat på 200 cc i min bh och det såg groteskt ut på lilla mig. Så vill jag inte se ut. Alla kroppar är olika och allas åsikter också. Mitt råd är att gå på många konsultationer tills du känner dig säker! Tyvärr har jag inga nya bilder på hur snygga mina boobs är idag!
Lycka till!Hej!
Kul att nån känner igen sig, tack för ditt svar. Ja jag har ju funderat på 625, jag vill ju egentligen bara ha LITE mer put, putet ligger längst ner på de jag önskar förändra. Är som sagt mest bredden, lite fyllnad och lite rundare. Vet du vad du har för bröstbredd? Tack!
Hej! Tror att jag har 13 i bredd. Jag har fortfarande lite mellanrum, men jag tycker inte att det är snyggt när brösten sitter för tätt. För mig är volym upptill och ett runt utseende det viktigaste. Det kan vara svårt att få ALLT man är ute efter, det beror mycket på din kropp och dina egna förutsättningar.
Zamillaj
Kvinna ·
08 jul, 2017
Bellie
Kvinna ·
12 jul, 2017
Bellie
Kvinna ·
03 sep, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
21 sep, 2017
Bellie
Kvinna ·
21 sep, 2017
elenatiana
Kvinna ·
02 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
03 okt, 2017
Tuttlisaan
Kvinna ·
03 okt, 2017
Hajen
Kvinna ·
03 okt, 2017
Therese87
Kvinna ·
03 okt, 2017
Bellie
Kvinna ·
03 okt, 2017
elenatiana
Kvinna ·
03 okt, 2017
Hahaha ja precis! ;-) Näe ingenting alls, inte ens ätit smärtstillande förutom på operationsdagen och dagen efter....så smärtan är/har inte varit nå farlig fast han sa att det var en svår operation. Och storleksmässigt så är det inte alls nån direkt skillnad upplever jag än så länge, sambon sa också bara att han tyckte det var lite lite mera put än första gången men däremot så är det mindre bolligt upptill om man kan säga så. Nu var jag lite smågroggy när läkaren ritade på mig hahaha...men jag vill minnas att det var 13 :-) Ska ha bröstbandet nån dag till bara men jag ser att det är en fin klyfta redan och att det inte bullar ut på sidorna, det ser "naturligt" ut om man kan säga så när det kommer till implantat ;-) Du skulle nog få mindre mellanrum om du väljer större implantat som du önskar :-)