Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Byte 445 till 705. Räcker det?

Bröstförstoring

På konsultationen föreslog min kirurg att byta till 650 men vi kom överens om nästa storlek som är 705cc. Kommer detta räcka? Blir det märkbar skillnad? Byter från allergan uhp coh2 445 till perthese uhp coh1 705 isf. Saken är den att jag vill ju byta till hp men då kan jag bara välja mellan 650cc och 850cc. Vad ska jag göra?

23

Sortera efter

PowerS

PowerS

Kvinna ·

Kolla måtten på implantaten och jämför. Enklast så :-) Men nu byter du från ett fast implantat till ett mjukt, hur kommer det sig? Det kanske kommer se lite annorlunda ut då, mer skidbacke med mjukare implantat.

Jag ska byta från 700/750 till troligtvis 485cc och hoppas på synbar och kännbar förändring. :-) Trött på mina stora nu :-/

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Jag bytte från 550 cc hög till 705 cc ultrahög. Jag tyckte att det blev märkbar skillnad och är nöjd med storleken. =)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

PowerS skrev:

Kolla måtten på implantaten och jämför. Enklast så :-) Men nu byter du från ett fast implantat till ett mjukt, hur kommer det sig? Det kanske kommer se lite annorlunda ut då, mer skidbacke med mjukare implantat.

Jag ska byta från 700/750 till troligtvis 485cc och hoppas på synbar och kännbar förändring. :-) Trött på mina stora nu :-/

Jag tycker inte alls om implantaten jag har idag. Tycker de är jättehårda och uhp har gjort att de ser alldeles för bulliga ut upptill och det vill jag inte alls ha. Är rädd att det kommer kännas likadant trots mjukare och fylligare implantat.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

annzz skrev:

Jag bytte från 550 cc hög till 705 cc ultrahög. Jag tyckte att det blev märkbar skillnad och är nöjd med storleken. =)

Va kul :) men du upplever inte att uhp gör att de ser för bulliga ut? Upplever de jag har idag så nämligen så vet inte om jag vill ha uhp på de nya...
Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Nej de tycker jag väl inte.. Men alltså mina bröst har ju aldrig blivit riktigt bra heller.. har genomgått ett par korrigeringar och ännu är de inte helt 100.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

annzz skrev:

Nej de tycker jag väl inte.. Men alltså mina bröst har ju aldrig blivit riktigt bra heller.. har genomgått ett par korrigeringar och ännu är de inte helt 100.

Läste det :( hoppas det löser sig !

Gilla
Angelica

Angelica

Kvinna ·

Kollat dina bilder lite nu och tror att det som gör du upplever dom som så bulliga är att du har så liten underpol. Hade bett om sänkta bröstveck. Det gjorde jag på min andra op kolla skillnaden på mina bilder
Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Bullighet upptill pga UHP?

Mina blir bara mer och mer naturligare ju längre tiden går. Får mer skidbacke.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skönt att höra! Blev väl så för mig pga att jag har såpass lite cc !
Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Doris12 skrev:

Hoppas det blir samma för mig då. :-) Vill ju ha fake-looken, men inte så här stora bara :-/

Hehe, du vill ha stora naturliga (om jag fattat det rätt) och jag vill ha små fake-iga :-)

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

annzz skrev:

Varför glyttar du inte fram? Om du har korrat dom en del och inte fått dom bra än!! Dina bilder visar ju klar BO eller har du inte uppgraderat dina bilder sen din sissta korr?
Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Jossan_80: jag har inte uppdaterat mina bilder sen min sista korr. det är betydligt bättre nu men fortfarande inte helt 100. Fortfarande lite db kvar. Min kirurg flyttar inte fram. ;/
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Angelica skrev:
Kollat dina bilder lite nu och tror att det som gör du upplever dom som så bulliga är att du har så liten underpol. Hade bett om sänkta bröstveck. Det gjorde jag på min andra op kolla skillnaden på mina bilder
Oj vilka underbart fina 800cc du har! Grattis. Sånna tuttar vill jag med ha fast större.
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

annzz skrev:
Jossan_80: jag har inte uppdaterat mina bilder sen min sista korr. det är betydligt bättre nu men fortfarande inte helt 100. Fortfarande lite db kvar. Min kirurg flyttar inte fram. ;/
Hm har du inte lust att uppgradera din bilder så vi får se? Hm du kanske ska gå på konsultation hos någon annan kirurg som kan flytta fram åt dig! Efter som inte den kirurg du använt dig av lyckats fått ner din DB och gett dig de tuttat du värkat betala så mycket pengar för få!!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jossan_80 skrev:
Angelica skrev:
Oj vilka underbart fina 800cc du har! Grattis. Sånna tuttar vill jag med ha fast större.

Dem är helt grymma :D 
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

annzz skrev:

Det finns väl en kirurg på citadell som kan flytta fram, kan du inte gå till han så får de väl lösa det internt där.
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

PowerS skrev:

Doris12 skrev:

Hoppas det blir samma för mig då. :-) Vill ju ha fake-looken, men inte så här stora bara :-/

Hehe, du vill ha stora naturliga (om jag fattat det rätt) och jag vill ha små fake-iga :-)

Skär inte mer i de bomberna, de är ju jättefina, och så mycket kan gå fel.
Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

geléhallon skrev:
PowerS skrev:

Doris12 skrev:

Redan bokat. 25 oktober lägger jag i 450/485 :-) Pallar inte dessa stora... :-(

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

PowerS skrev:
geléhallon skrev:
PowerS skrev:

Doris12 skrev:

Redan bokat. 25 oktober lägger jag i 450/485 :-) Pallar inte dessa stora... :-(

Lycka till! :)

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Oj glömt att svara i denna tråden. Är inte här inne alls lika mkt längre därför jag inte lagt upp bilder heller, sen tycker jag det är lite pinsamt att lägga upp bilder på mina "missbildade" bröst. haha.. De här med att flytta fram också..

Tro det eller ej: PETER FRÅGADE OM VI SKULE FLYTTA FRAM MINA IMPLANTAT. 
var på återbesök i onsdags och blev helt chockad kan jag säga. Men, jag vill inte flytta fram dem så
tackade nej. När man inte får som man vill, vill man ha det. När man kan få det, vill man inte ha det. :P
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem