Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Byte 445 till 705. Räcker det?

Bröstförstoring

På konsultationen föreslog min kirurg att byta till 650 men vi kom överens om nästa storlek som är 705cc. Kommer detta räcka? Blir det märkbar skillnad? Byter från allergan uhp coh2 445 till perthese uhp coh1 705 isf. Saken är den att jag vill ju byta till hp men då kan jag bara välja mellan 650cc och 850cc. Vad ska jag göra?

23

Sortera efter

MiNiMiNi

MiNiMiNi

Kvinna ·

Hej, supersnygga! Wow!! Vad fick du betala? Jag har 520 idag och funderar på 700 också, dock med hög profil denna gång. Hur känns storleken? Och hade du mycket ont andra gången? När gick du till jobbet efter op? Tack för svar
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

MiNiMiNi skrev:
Hej, supersnygga! Wow!! Vad fick du betala? Jag har 520 idag och funderar på 700 också, dock med hög profil denna gång. Hur känns storleken? Och hade du mycket ont andra gången? När gick du till jobbet efter op? Tack för svar

Hej! De fanns inte i högprofil men är nöhjd med UHP iaf :) Jag fick betala 15.000 och gick tillbaka till jobbet efter 6 veckor. Jag ville inte riskera något denna gången för jag misstänker själv att mina bröst blev som de blev för att jag återgick till jobbet förtidigt sist. (jobbar inom industrin). Gjorde inte alls lika ont andra gången och fick åka hem från kliniken andra dagen. Var nöjd på en gång :D

Gilla
MiNiMiNi

MiNiMiNi

Kvinna ·

Doris12 skrev:
MiNiMiNi skrev:

Hej! De fanns inte i högprofil men är nöhjd med UHP iaf :) Jag fick betala 15.000 och gick tillbaka till jobbet efter 6 veckor. Jag ville inte riskera något denna gången för jag misstänker själv att mina bröst blev som de blev för att jag återgick till jobbet förtidigt sist. (jobbar inom industrin). Gjorde inte alls lika ont andra gången och fick åka hem från kliniken andra dagen. Var nöjd på en gång :D

Tack för svar. Grattis till att betala 15.000, jag kommer att betala 30.000 (!) undrar varför det är så stort skillnad? Jag planerar att vara tillbaka på jobbet efter en vecka 😉 har dock ett stillasittande arbete. Hoppas jag blir nöjd med formen denna gång... (stööörd att jag får betala dubbelt så mycket)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem