heel
Kvinna ·
22 jul, 2014
Byte av implantat, 410 till 650(eller lite mer)
BröstförstoringJag ska byta ut mina implantat och har i princip bestämt mig för att lägga in 650cc! :) Någon med erfarenhet? Har försökt söka på bilder här men kan inte se några här ännu pga min inaktivitet på så lång tid. Blir det stor skillnad? Jag vill ju att dom ska bli större, mer fylliga upptill och gärna sitta lite tätare än vad de gör idag. Skulle det då räcka med 650? Sen tänkte jag ju att Peter Cosmo ska få operera även denna gången, läst på flera ställen att han inte gärna sätter in för stora implantat.. Men är han verkligen omöjlig? 650 är ju inte superstort heller väl? ;) Vill verkligen ha större bröst, men inte två stora bollar. Var nöjd i början med min storlek, men nu när man vant sig vill man ju ha större. Storleksblind eller vågar man mer nu när man "känt på det" i 5år :)
Sortera efter
loonette
Kvinna ·
22 jul, 2014
Zinya
Kvinna ·
23 jul, 2014
GoldenHeart
Kvinna ·
23 jul, 2014
Jag har bytt från 440HP till 590UHP. De blev ca 1 kupstorlek större men framförallt mer fyliiga upptill. Om det blir mer fylliga och närmre varandra beror på bla implantatens fasthet, bredden och hur kirurgen gör fickorna. Berätta om dina önskemål för din kirurg så gör han säkert sitt bästa för att du ska bli nöjd :)
Beauty
Kvinna ·
23 jul, 2014
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
GoldenHeart
Kvinna ·
23 jul, 2014
Jag valde Mentor i första hand för att det var de implantat som hade bäst mått för mig, dvs liten bredd men mer put. Men även för att mina Perthese hade tappat formen lite upptill och jag saknade fylligheten upptill.
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
9April
Man ·
23 jul, 2014
GoldenHeart
Kvinna ·
23 jul, 2014
Jag har bilder på min profil, men du måste bli silvermedlem för att kunna se dem.
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
Beauty
Kvinna ·
23 jul, 2014
9April
Man ·
23 jul, 2014
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
heel
Kvinna ·
23 jul, 2014
9April
Man ·
24 jul, 2014
heel
Kvinna ·
24 jul, 2014
9April
Man ·
24 jul, 2014
Hakar på här, jag ska byta ut mina implantat i samband med att jag flyttar fram dem, har suttit och tittat på storlekstabeller och misstänker att även jag kommer att hamna någonstans runt 600cc hp. Jag tycker det låter fruktansvärt stort, men för några år sedan tyckte jag att 400 mp+ lät otroligt stort också och det är verkligen inte stort på mig på något sätt, har väldigt lite egen vävnad, breda axlar osv. Försöker att inte fastna vid någon siffra såhär innan konsultationen utan hoppas att kunna förklara vad jag vill ha och sedan låta kirurgen avgöra... men det är svårt! Jag är så otålig, och konsultationen är inte förrän om två månader!
Nyfiken att höra vad andra har för erfarenhet!